Ειδήσεις

5 Δεκ 2008

Τα παράπονά σας για τα ταξί στο 1019

Το Υπουργείο Μεταφορών και Επικοινωνιών, υλοποιώντας τη δέσμευση του Υπουργού, Κωστή Χατζηδάκη, μετά από συνάντηση που είχε στις 8 Ιουλίου του 2008 με την Πανελλήνια Ομοσπονδία ΤΑΞΙ και Αγοραίων, θέτει σε λειτουργία τη Γραμμή «1019» για την καταγραφή παραπόνων και καταγγελιών καθώς και για την παροχή πληροφοριών σε σχέση με την εξυπηρέτηση των πολιτών από τα ΤΑΧΙ.
Η πρωτοβουλία εντάσσεται στην προσπάθεια βελτίωσης των μετακινήσεων των πολιτών με ΤΑΧΙ. ………
Συνεχίζεται…

Τους τρεις μήνες της πιλοτικής λειτουργίας του το τηλεφωνικό κέντρο θα λειτουργήσει με δεκαπέντε (15) γραμμές και θα συγκεντρώσει τα απαραίτητα στατιστικά στοιχεία (αριθμός τηλεφωνημάτων, κατηγορίες παραπόνων κτλ) ώστε να προχωρήσει άμεσα η λειτουργία του μόνιμου τηλεφωνικού κέντρου. Το «1019» σε πρώτη φάση θα είναι στη διάθεση πολιτών των Νομαρχιακών Αυτοδιοικήσεων Αθηνών – Πειραιώς, Δυτικής Αττικής, Ανατολικής Αττικής, Θεσσαλονίκης, Αχαΐας, Ηρακλείου και της νήσου Ρόδου της Ν. Α. Δωδεκανήσου.

Ποιες υπηρεσίες προσφέρει η γραμμή «1019»
Με χρέωση μιας απλής τηλεφωνικής κλήσης, η γραμμή 1019:
1. Παρέχει τη δυνατότητα στους πολίτες να ενημερώνονται για θέματα που αφορούν τη χρήση των ΤΑΧΙ (πού υπάρχουν πιάτσες, τιμολόγια, ειδικές χρεώσεις, δικαίωμα για διπλή ταρίφα, υποχρεώσεις οδηγών με βάση τη νομοθεσία κλπ.)
2. Δέχεται καταγγελίες και αναφορές σχετικά με προβληματική λειτουργία ή παράνομες ενέργειες που προκύπτουν κατά την χρήση των υπηρεσιών ταξί. Οι καταγγελίες και οι αναφορές των πολιτών θα καταγράφονται από τη Γραμμή «1019», θα ταξινομούνται ανάλογα με το περιεχόμενο και την περιοχή προέλευσής τους και θα διαβιβάζονται στις αρμόδιες υπηρεσίες προκειμένου να γίνονται όλες οι απαραίτητες ενέργειες.
Για τις επώνυμες καταγγελίες, μετά τη διασταύρωση των στοιχείων του καταγγέλλοντος και τη διαβίβασή τους στις αρμόδιες υπηρεσίες, θα προχωρεί, με βάση το νόμο, η διερεύνηση και η τυχόν επιβολή κυρώσεων. Για τις ανώνυμες καταγγελίες, θα γίνεται καταγραφή και ταξινόμηση προκειμένου να εξάγονται από το Υπουργείο όσα συμπεράσματα είναι δυνατόν να εξαχθούν, αλλά και να ενημερώνονται τα σωματεία των ταξί, προκειμένου να συμβάλλουν στην αντιμετώπιση των προβλημάτων.
3. Αποστέλλει δύο φορές την ημέρα ηλεκτρονικά, στις αρμόδιες Υπηρεσίες Μεταφορών και Επικοινωνιών των Νομαρχιακών Αυτοδιοικήσεων τις καταγγελίες των πολιτών που αφορούν τη συγκεκριμένη Υπηρεσία. Οι νομαρχιακές Αυτοδιοικήσεις οφείλουν να απαντούν στο τηλεφωνικό κέντρο.
4. Ενημερώνει άμεσα και χωρίς καθυστέρηση το Υπουργείο και τις αρμόδιες Υπηρεσίες των Ν. Α. , σε περιπτώσεις θεμάτων που χρήζουν επείγουσας αντιμετώπισης (ληστείες, κλοπές κλπ.)
5. Επιστρέφει την κλήση και ενημερώνει τον πολίτη για την πορεία και την έκβαση της καταγγελίας του.

Στη συνέχεια:

Υποβάλλονται τακτικές εκθέσεις για τη λειτουργία του κέντρου καθώς και για τα στατιστικά στοιχεία. Συντάσσονται, δηλαδή, εβδομαδιαίες και μηνιαίες εκθέσεις της πορείας του έργου, στις οποίες θα περιγράφονται η κίνηση των κλήσεων και η θεματολογία που απασχόλησε το τηλεφωνικό κέντρο

Από την πιλοτική λειτουργία αλλά και τις υποδείξεις του κοινού θα αντληθούν χρήσιμα συμπεράσματα για την επέκταση της θεματολογίας της λειτουργίας του τηλεφωνικού κέντρου

Μετά την ενημέρωση με τα στατιστικά στοιχεία για το είδος και τη συχνότητα των παραβάσεων, το Υπουργείο Μεταφορών,βασισμένο στα σχετικά στοιχεία, μπορεί να προχωρήσει στην τροποποίηση του κανονισμού λειτουργίας των ΤΑΧΙ και των προβλεπόμενων από το νόμο ποινών.

Κόστος πιλοτικού προγράμματος: 44.000€

Γλώσσες:Το έργο αυτό είναι ιδιαίτερα χρήσιμο τόσο στους πολίτες - χρήστες των ταξί όσο και στους τουρίστες που επισκέπτονται τη χώρα μας καθώς θα έχει τη δυνατότητα να εξυπηρετεί πολίτες και στην αγγλική γλώσσα.

Ώρες λειτουργίας: Η Γραμμή «1019» λειτουργεί σε καθημερινή βάση (εκτός Κυριακής και επίσημων αργιών) από τις 8.00πμ έως τις 10.00μμ τις εργάσιμες ημέρες και από τις 8.30πμ έως τις 8.00μμ το Σάββατο.

Τόπος λειτουργίας: Ο ανάδοχος εκπαίδευσε το προσωπικό για τη λειτουργία του τηλεφωνικού κέντρου και δημιούργησε όλη την απαιτούμενη υλικοτεχνική υποδομή σε ιδιόκτητο χώρο του στην οδό Ψαρών 25-27 στο Μεταξουργείο.