Το συγκεκριμένο λεωφορείο δεν είχε επιβάτες, εκτελούσε υπηρεσιακή διαδρομή.
Η ιστορία όμως, η οποία είχε δυστυχώς, τραγική κατάληξη, μοιάζει με θρίλερ σε πολλές συνέχειες... και η κατάληξή της θα μπορούσε, αν το λεωφορείο είχε επιβάτες, να ήταν και ακόμα πιο τραγική.
28 Μαΐου 1999Το πρωί της 28ης Μαΐου του 1999, στο χωριό
Σχολάρι της Θεσσαλονίκης, επιβιβάζεται στο λεωφορείο του ΚΤΕΛ ο 24χρονος Αλβανός
Αντόνιο Φλάμπο. Οι 22 ώρες που θα ακολουθήσουν θα είναι εφιαλτικές για τους 11 επιβάτες και τον οδηγό του λεωφορείου. Ο νεαρός Αλβανός με μία απασφαλισμένη χειροβομβίδα στο ένα χέρι και ένα καλάσνικοφ στο άλλο απειλεί ότι θα ανατινάξει το λεωφορείο. Ζητά 50 εκατομμύρια, όπλα και τη διαβεβαίωση ότι οι αρχές θα τον αφήσουν να διαφύγει στην Αλβανία. Οι πολύωρες διαπραγματεύσεις δεν φέρνουν αποτέλεσμα. Το λεωφορείο με τους ομήρους και τον απαγωγέα περνά τα ελληνοαλβανικά σύνορα. Στο Ελμπασάν, οι Αλβανοί κομμάντος πυροβολούν τυφλά προς το λεωφορείο. Και
δολοφονούν έναν όμηρο.
Το νεαρό Γιώργο Κουλούρη. Μαζί και τον Αλβανό Αντόνιο Φλάμπο. 16 Ιουλίου του 1999
Τοποθεσία Παλαίστρα, έξω από τη Φλώρινα. Μετά από 30 ολόκληρες ώρες ομηρίας οι 8 επιβάτες και ο οδηγός εγκαταλείπουν σώοι το λεωφορείο του ΚΤΕΛ. Η καλά συντονισμένη επιχείρηση των ανδρών της ΕΚΑΜ αυτή τη φορά έφερε αποτέλεσμα. Ο Αλβανός κακοποιός Σούφα Αρμπίν πέφτει νεκρός από τη σφαίρα ενός Έλληνα σκοπευτή. Την ίδια ώρα ένας φαντάρος, όμηρος κι αυτός του Αλβανού, ο 20χρονος Νέστορας Κόκκαλης, είχε καταφέρει να αρπάξει από τα χέρια του τη μία από τις δύο απασφαλισμένες χειροβομβίδες. Ο Αλβανός ζητούσε 250 εκατομμύρια, όπλα και ελευθερία κινήσεων για να φτάσει στην Αλβανία. Οι ελληνικές αρχές σε αυτή την περίπτωση είχαν φροντίσει να διαμηνύσουν ρητά και κατηγορηματικά ότι τα σύνορα δεν πρόκειται να ανοίξουν.
2 Δεκεμβρίου 1999
Αλβανός κακοποιός πιάνει ομήρους επιβάτες λεωφορείου στη Θεσσαλονίκη. Τους απειλεί με όπλο και αλλάζει το προγραμματισμένο δρομολόγιο για Κορυτσά. Ευτυχώς λίγες ώρες αργότερα εγκαταλείπει τους 49 ομήρους και εξαφανίζεται σε ερημική τοποθεσία έξω από το Δερβένι αφού προηγουμένως έχει αρπάξει 9 εκατομμύρια δραχμές.
15 Δεκεμβρίου 1999
Εφιαλτική εμπειρία έζησαν και οι τριάντα ένας επιβάτες λεωφορείου που ξεκίνησε από Αθήνα με τελικό προορισμό το Βουκουρέστι. Δέκα χιλιόμετρα έξω από τη Σόφια, τέσσερις κουκουλοφόροι με καλάσνικοφ στα χέρια εισέβαλαν στο λεωφορείο και αφού χτύπησαν και λήστεψαν τους έξι Έλληνες και 25 Ρουμάνους επιβάτες, εξαφανίστηκαν, παίρνοντας μαζί τους και τα κλειδιά του λεωφορείου.
4 Νοεμβρίου 2000
Αίσιο τέλος είχε η υπόθεση του 48χρονου Χρήστου Κεντήρα, ο οποίος από το πρωί κρατούσε σε τουριστικό λεωφορείο ομήρους 35 Ιάπωνες τουρίστες, αφού είχε γίνει δράστης διπλής ανθρωποκτονίας στον Πόρο. Ο Κεντήρας, παραδόθηκε στους αστυνομικούς γύρω στις 7 το απόγευμα, ενώ μερικές ώρες νωρίτερα είχε αφήσει ελεύθερους τους Ιάπωνες ομήρους.
Από το πρωί συνεχίζονταν η καταδίωξη του 48χρονου Χρήστου Κεντήρα, ο οποίος αφού σκότωσε την πεθερά του Γεωργία Σπύρου και το συγχωριανό του Σταμάτη Τακτικό, στη συνέχεια με την απειλή καραμπίνας κατέλαβε πούλμαν με 33 Ιάπωνες τουρίστες και 2 Έλληνες τους Γιώργο Τσάκωνα και Αλέξη Αλεξίου.
15 Δεκεμβρίου 2004
Το λεωφορείο των ΚΤΕΛ εκτελούσε το δρομολόγιο Ραφήνα-Αθήνα των 5:15. Η περιπέτεια των επιβατών άρχισε λίγο πριν από τις 6:00, όταν δύο άγνωστοι αλλοδαποί κατέλαβαν το λεωφορείο, υπό την απειλή ενός πιστολιού και μιας κοντόκανης καραμπίνας.
Το όχημα ακινητοποιήθηκε (στο ρεύμα προς Αθήνα) κοντά στο κέντρο «Μον Ρεπό». Όταν οι άγνωστοι ένοπλοι ανακοίνωσαν τις προθέσεις τους, ο οδηγός Χρυσόστομος Μήτσος άνοιξε την πόρτα του λεωφορείου και μαζί με τον εισπράκτορα Ηλία Βοϊβόντα και μια γυναίκα διέφυγαν.
Ο οδηγός του λεωφορείου ειδοποίησε την αστυνομία και αμέσως επί τόπου έσπευσε περιπολικό της ΕΛ.ΑΣ. Οι αστυνομικοί επιχείρησαν να κάνουν έλεγχο και οι δράστες άνοιξαν πυρ εναντίον τους τέσσερις φορές, χωρίς ευτυχώς να υπάρξουν θύματα.
Αν υπάρχει "Συνεχίζεται..." πατήστε εδώ για να διαβάσετε περισσότερα...