Αυτή ήταν η τοποθέτηση του υπουργού Τουρισμού στην εκπομπή "Ανατροπή" του Γιάννη Πρετεντέρη όταν ρωτήθηκε για το ενδεχόμενο διαγραφής Δαϊλάκη...
Ειδήσεις
30 Σεπ 2008
Άρης Σπηλιωτόπουλος: "Διαφωνώ με κάθε διαγραφή βουλευτή επειδή εξέφρασε την γνώμη του" – Θα διαγραφεί και αυτός;
Αυτή ήταν η τοποθέτηση του υπουργού Τουρισμού στην εκπομπή "Ανατροπή" του Γιάννη Πρετεντέρη όταν ρωτήθηκε για το ενδεχόμενο διαγραφής Δαϊλάκη...
Μάριος Σαλμάς: Υπάρχουν πολιτικές ευθύνες στην υπόθεση Βατοπαιδίου – Αυτός πότε το έστειλε το e-mail;
Στο θέμα που απασχολεί έντονα την πολιτική ζωή του τόπου, αυτό της Μονής του Βατοπεδίου αποδέχεστε ότι υπάρχουν κυβερνητικές ευθύνες; Ακούσαμε και εσάς να βάλλετε κατά πρώην υπουργού Απασχόλησης…
………….
Αν υπάρχει "Συνεχίζεται..." πατήστε εδώ για να διαβάσετε περισσότερα...
Θεόδωρος Ρουσόπουλος: «Η κυβέρνηση έχει την πλειοψηφία στη Βουλή»
Αλέξανδρος Ανδρικόπουλος: κ. υπουργέ της Παιδείας
κ. ΥΠΟΥΡΓΕ ΠΑΙΔΕΙΑΣ
Η παρούσα εποχή όπου εμείς οι νέοι μεγαλώνουμε
δεν θα μπορούσε να είναι χειρότερη.
Η ανθρωπότητα σημαδεύτηκε με ανεξίτηλα σημάδια
σε κάθε τομέα. Με μεγάλες αλλαγές, ανακαλύψεις, προκλήσεις, ελπίδες, αλλά και αιματηρούς πολέμους.
Η Ελλάδα με τα ακραία φαινόμενα διαφθοράς αλαζονείας, παιδεραστίας, εγκληματικότητας, με τα ναρκωτικά και με ένα διαδίκτυο με κακό πρότυπο έγινε εύθραυστη και καταρρέει ηθικά και οικονομικά.
Ας σταθούμε όμως στην παιδεία και το μέλλον της και επιτρέψτε μου να πω πως είναι η χειρότερη του αιώνα μας.
..
Συνεχίζεται...
Και θα αρχίσω από τους εκπαιδευτικούς που στις μέρες μας οι περισσότεροι λειτουργούν με αντιστάσεις και ένα είδος υπολογιστή σε μορφή ανθρώπινη που είναι αυστηρά προγραμματισμένη να μην του επιτρέπει να οραματίζεται μαζί σου το μέλλον. Να είναι φιλική μαζί σου και συνεργατική. Να ακούει όλες τις γνώμες και να προκαλεί την πολυφωνία διδάσκοντας την τέχνη του διαλόγου τους κανόνες της συζήτησης και τη δημοκρατία στην τάξη.
Ο σημερινός εκπαιδευτικός δεν έχει συναίσθημα όπως ο παλιός δάσκαλος που νοιαζότανε μέσα και έξω από το σχολείο για τον μαθητή του. Τι και αν δεν είχε δεύτερο κουστούμι. Τι και αν δεν είχε πολλά πτυχία. Είχε αγάπη αξιοπρέπεια και λογική
(ΣΗΜΕΡΑ ΕΧΟΥΜΕ ΠΟΛΛΑ ΠΤΥΧΙΑ ΑΛΛΑ ΛΙΓΗ ΛΟΓΙΚΗ.)
Στις αίθουσες διδασκαλίας ακούγεται ο λόγος των ποιητών από τον εκπαιδευτικό σαν να σηκώνει πολλές πέτρες. Σαν να έχουν μπει οι εκπαιδευτικοί σε αυτόματο πιλότο, και οι μαθητές βγαίνουν από τη τάξη με κενά και την ανάγκη της εξωσχολικής επιμόρφωσης και ένα τεράστιο δραματικό ερωτηματικό. Οδεύω καλά στον επαγγελματικό δρόμο που διάλεξα ή σε λίγα χρόνια τα πτυχία μου θα είναι άχρηστα και θα χρειαστεί να μεταναστεύσω;
κ. ΥΠΟΥΡΓΕ.
Το θέμα δεν είναι εάν πρέπει να παρουσιαζόμαστε στο σχολείο αλλά από ποιους θα εκπαιδευτούμε και για ποιο σκοπό. Από ποιους θα αντλήσουμε δύναμη κουράγιο για να συνεχίσουμε.
Από εκπαιδευτικούς ρομπότ;
Από εκπαιδευτικούς με κατεβασμένα κεφάλια;
Από εκπαιδευτικούς ψυχασθενείς;
Ο Έλληνας μαθητής πέρα από τα μαθήματα αναζητά στον χώρο που ζει τις περισσότερες ώρες της ημέρας έναν εκπαιδευτικό αξιαγάπητο, αυθόρμητο, ευχάριστο, με πηγαίο και έξυπνο χιούμορ. Χωρίς ψυχοφάρμακα χωρίς βάρη οικογενειακά που τα φορτώνει στα παιδιά. Δεν θέλει το ελληνόπουλο εκπαιδευτικό νοθευμένο και σφραγισμένο στο σάπιο εκπαιδευτικό σύστημα με καθορισμένο ωράριο και με όρια στο άκου μόνο και να κοιτάζει το ρολόι και να εκπαιδεύει πράγματα και όχι παιδιά. Δεν θέλει ο Έλληνας μαθητής εκπαιδευτικό που εάν δεν είσαι πελάτης του μένεις αγράμματος.
Δεν θέλει εκπαιδευτικό που όταν βλέπει λουλούδια ψάχνει για φέρετρο.
Είναι η ανάγκη του ελληνόπουλου που έχει στο DNA για πιο ανθρώπινη εμβέλεια. Δεν είναι δυνατόν να μεγαλώσουμε φυσιολογικά χωρίς ανθρωπιά χωρίς αγάπη. Είναι η ξεχωριστή μοναδική ανάγκη μας για να προκόψουμε. Και όμως η σημερινή Ελλάδα δεν κατανοεί τις ανάγκες μας. Η σημερινή Ελλάδα έχασε την αίγλη της και δεν μπορεί να παίξει το καθοδηγητικό ρόλο που έπαιζε. Τα πρότυπα που λατρεύει η νέα Ελλάδα δυστυχώς είναι τα είδωλα του θεάματος, η εφήμερες επιτυχίες, ο ξέφρενος καταλογισμός, η απαξία, αδιαφορία, παρακμή, αλαζονεία και τα σκάνδαλα.
Μπροστά σε αυτή την βίαιη ισοπέδωση των πάντων οι μαθητές έχουν χαμηλά ποσοστά αυτοεκτίμησης και νιώθουν απομονωμένοι. Οι πολιτικοί, οι εκπαιδευτικοί και οι γονείς δεν κατακτούν και δεν επηρεάζουν πια τα παιδιά θετικά. Και πως άλλωστε αφού χάσανε την ικανότητα; Το 60% των μαθητών πιστεύει ότι για τις αδυναμίες της εκπαίδευσης φταίει το ισχύον εκπαιδευτικό σύστημα το άλλο 40% των μαθητών πιστεύουν ότι η συμπεριφορά των καθηγητών είναι το πιο σοβαρό πρόβλημα. Τα παραπάνω στοιχεία είναι από την εφημερίδα ΤΑ ΝΕΑ.
2ον κ. ΥΠΟΥΡΓΕ.
Παρατηρώ τη γενιά μου που βρίσκεται σε εμπόλεμη θέση από νεαρή ηλικία και συνειδητοποιώ πως κανένας πολιτικός, κανένας εκπαιδευτικός και γονιός δεν έχει το θάρρος να παραδεχτεί το σοβαρό φαινόμενο.. Την έλλειψη επικοινωνίας, την ανασφάλεια, τα ναρκωτικά και την διασπορά πορνογραφίας μέσο διαδίκου που δίνει στην νεολαία ερεθίσματα βίας κακοποίηση και θάνατο. Και ακριβώς σε αυτό το δράμα μας πρέπει όλοι να σκύψετε ανθρώπινα. Δηλαδή στην υποβάθμιση της πνευματικής και ηθικής μας ζωής που για χάρη της θηριώδης υλικής ικανοποίησης των υλικών αγαθών σας μας αιχμαλωτίσατε σε έναν ψεύτικο κόσμο και δεν βλέπετε την ανάγκη των νέων που είναι η ψυχή. Αυτή που κατευθύνει εμάς τους νέους στον δρόμο του καλού και την διάθεση να εργαστούμε για το καλόν.
Οι έφηβοι ακόμα και μικρά παιδιά για να βρουν αδιέξοδο ενσωματώνονται σε παραστρατισμένες ομάδες που εκδηλώνουν επιθετικότητα. Καταφεύγουν σε ναρκωτικά και πορνεία. Στρέφονται στο κακό διαδίκτυο και σε προϊόντα υποκουλτούρας. Το παιδί σήμερα ζει με αντιπρόσωπο ζωής την τηλεόραση και το διαδίκτυο. Το παιδί σήμερα έπαψε να έχει φαντασία και μεράκι ενθουσιασμό. Έχει οργή για χιλιάδες λόγους. Έχει αγανάκτηση και μια εξεγερτική διάθεση βίας.
ΒΑΛΑΤΕ ΤΑ ΔΥΝΑΤΑ ΣΑΣ ΤΕΛΙΚΑ ΕΣΕΙΣ ΟΛΟΙ ΝΑ ΜΑΣ ΠΑΤΕ ΚΑΤΑ ΔΙΑΟΛΟΥ ΜΕΡΙΑ. ΜΠΡΑΒΟ ΣΑΣ!!!!!
Μας μεταλλάξατε σε άγρια θηρία. Μπράβο σας!!!!
Να ζούμε μες στην φρικιαστική ψυχοπάθεια. Μπράβο σας!!!!!
Και το χειρότερο δεν το είδαμε ακόμα.
Η παγκοσμιοποίηση και η ραγδαία τεχνολογική εξέλιξη τείνουν να καταστήσουν στο μέλλον τον άνθρωπο περιττό.
Ωστόσο πρέπει να παραδεχτώ σαν μαθητής που δουλεύω σε έναν υπολογιστή τις εργασίες μου πως θα είχα μείνει αναλφάβητος στο πληροφοριακό εάν διάλεγα την παραδοσιακή μέθοδο και σίγουρα καθυστερημένος στην αγορά του 21 αιώνα. Οι αναλυτές λένε πως το παιδί που διδάσκεται από ίντερνετ και ερευνά είναι εγγυημένα ενήμερο.. Ένα άλλο παιδί που διδάσκεται χωρίς ίντερνετ θα μάθει ανάγνωση και μαθηματικά από καθηγητή ανεκπαίδευτο, πικραμένο γιατί προετοιμάζει αμαθείς νέους και άνεργους. Σίγουρα λοιπόν η τεχνολογία είναι φορέας γνώσης ως αποτύπωση της ιστορίας γύρω από τον πλανήτη. Η παιδεία παίρνει απαντήσεις σε όλες τις ανάγκες ταξιδεύει σε χώρες, σε πλανήτες, στην τέχνη, και στον απίστευτο πλούτο θεμάτων γνώσεων.
Αυτή είναι η θετική όψη του πολιτισμού.
Σίγουρα λοιπόν υπάρχουν θετικά στην τεχνολογία και το ευχάριστο είναι ότι όσα παιδιά είναι ενήμερα με την πρώτη μπορούν να διαφωνήσουν στα αρνητικά γιατί προσωπικά πιστεύω πως όταν δώσεις στην παιδεία περιβάλλον ζωής αρνείται τα υποκατάστατα ζωής.
κ. ΥΠΟΥΡΓΕ.
Για να καταστήσουμε και πάλι τον άνθρωπο πρωταγωνιστή των εξελίξεων και να επαναφέρουμε στο προσκήνιο της καθημερινής μας ζωή τις ξεχασμένες αξίες της αλληλεγγύης και της δικαιοσύνης των ατομικών ελευθεριών και των κοινωνικών δικαιωμάτων χρειάζεται να κινητοποιηθούμε όλοι για να επαναφέρουμε την Ελλάδα εκεί που της αξίζει. Και για να γίνει αυτό πρέπει πάση θυσία το κράτος να αλλάξει πρόσωπο. Να γίνει ανθρώπινο, δίκαιο, ανεκτικό και ακομμάτιστο. Να έχει φιλότιμο, αυτοπειθαρχία, ευγένεια. Και πάνω από όλα αξιακά πρότυπα που να απαντούν με ελληνικό τρόπο στα αιτήματα της εποχής μας.
Με το χέρι στην καρδιά σας λέω πως δεν ζητώ και δεν διεκδικώ τίποτα περισσότερο που σαν Έλληνας να μην μου ανήκει. Θέλω τη δική μου γλώσσα, τη δική μου ιστορική μνήμη. Τις αξίες του ελληνισμού, την αλληλεγγύη και την διάδοση του δικού μου πολιτισμού. θέλω τη δική μου θάλασσα, την δική μου ποίηση. θέλω γαλήνη ειρήνη. θέλω δικαιότερη ζωή, θέλω μια κοινωνία με αίσθημα ευθύνης απέναντι στα παιδιά στους γέροντες στα ανυπεράσπιστα ζώα και στο περιβάλλον. Θέλω ένα κράτος όπως ο ήρωας της ελληνικής παράδοσης. Ο ήρωας Πρόμαχος που είναι έτοιμος να θυσιαστή για να ζήσουν οι άλλοι και όχι να θυσιάσει τους άλλους για να ζήσει αυτός όπως ισχύει λχ με τα ηρωικά πρότυπα της δυτικής κουλτούρας.[Τον καουμπόι ή τον Ράμπο]
Πρώτο χρέος σας λοιπόν πρέπει να είναι η επιδίωξη της ποιοτικής ζωής των παιδιών. Και ποιότητα σημαίνει υγεία. Γονική στοργική παρουσία. Αγάπη σεβασμό- διάλογο- ενημέρωση για το φαινόμενο παιδεραστίας. Δεν έχουμε άλλο τρόπο να διασωθούμε από το καμίνι της αγριότητας και βίας.
Πιάστε το χέρι μας κ. Υπουργέ παιδείας. Εμείς σας το απλώνουμε για να πάμε μπροστά. Για να αναζητήσουμε όλοι μαζί μια καλύτερη δίκαιη ανθρώπινη εξειδικευμένη εκπαίδευση. Αλλιώς η υποβαθμισμένη παιδεία θα βρεθεί αργά η γρήγορα στην ουρά του πολιτισμού και θα υποχρεωθούμε εμείς οι νέοι να ακολουθούμε σαν ταπεινωμένοι υπήκοοί τους αναβαθμισμένους και υπεύθυνους λαούς.
Δεν χρειάζεται να προσθέσω ότι ο μεγαλύτερος κίνδυνος (μετά το περιβάλλον και λειψυδρία) που μας απειλεί στον αιώνα που έρχεται είναι ότι κανείς δεν θα ρωτάει πια κανέναν και ότι τα πάντα θα διεκπεραιώνονται μέσα από την τεχνολογία και την ανωνυμία. Φαινόμενα που θα μας οδηγήσουν με μαθηματική ακρίβεια στην ψυχική διατάραξη.Το αποτέλεσμα αυτής της επιλογής είναι ήδη ορατό σε άλλους λαούς.
Θα ήθελα να κλείσω με μια φράση του Οπενχάιμερ μετά την εκτόξευση του αμερικανικού διαστημοπλοίου (Απόλλων) για την κατάκτηση της σελήνης.
"Μεγάλα τα επιτεύγματα αλλά αν ο άνθρωπος δεν βρει τις πνευματικές του ρίζες και την ανθρωπιά του τότε θα συγκρουστεί στα βράχια της παραφροσύνης."
Με σεβασμό
Αλέξανδρος Ανδρικόπουλος
μαθητής της Γ΄ Γυμνασίου Αρθρογράφος
To hamomilaki -- http:/hamomilaki.blogspot.com/
Τελικά, έκανε αυτό που έλεγε προεκλογικά: "Εγώ είμαι κόμμα Δράμα" - Του ζήτησαν να παραιτηθεί αλλά αρνήθηκε
Ανακοίνωση Μονής Βατοπαιδίου
Η Ιερά Μεγίστη Μονή Βατοπαιδίου, συναισθανόμενη την ευθύνη της έναντι του Ελληνικού λαού, της ιστορίας της, της πνευματικής της παράδοσης και του πνευματικού και ηθικού κύρους της στην Ορθοδοξία και την ελληνική κοινωνία και λόγω της άδικης επίθεσης που δέχεται από διάφορους παράγοντες, επισημαίνει τα ακόλουθα:
……….
Συνεχίζεται…
Απόλυτη νομιμότητα και διαφάνεια
- Η Ιερά Μεγίστη Μονή Βατοπαιδίου δια των εκπροσώπων της επιδίωξε και επιδιώκει, όπως έχει ευθύνη και καθήκον από τους κοινοβιακούς κανόνες, την προστασία των νομίμων δικαιωμάτων της, με νόμιμους τρόπους και διαφανείς διαδικασίες ενώπιον των θεσμοθετημένων οργάνων του Ελληνικού Δημοσίου. Η Ιερά Μονή δεν έχει συμμετοχή σε καμία παράνομη συναλλαγή ή παράνομη πράξη.
Νομικά πλήρως τεκμηριωμένη η κυριότητα της λίμνης Βιστωνίδας
- Η κυριότητα της Ιεράς Μεγίστης Μονής Βατοπαιδίου επί της λίμνης Βιστωνίδας και των παραλίμνιων εκτάσεων και νησίδων αυτής είναι αδιαμφισβήτητη και νομικά πλήρως τεκμηριωμένη. Όλοι οι τίτλοι της Μονής στη λίμνη Βιστωνίδα αναγνωρίζονται παγίως από τα Ελληνικά δικαστήρια ως τίτλοι κυριότητος.
- Η κυριότητα της Ιεράς Μονής επί της λίμνης και της εν γένει περιοχής της, επιβεβαιώνεται με συνοδικά έγγραφα και σιγίλλια των Πατριαρχών Κωνσταντινουπόλεως (Πατριάρχης Νεόφυτος Ζ’ έτους 1731, Πατριάρχης Γρηγόριος Ε’ έτους 1808, Πατριάρχης Κωνστάντιος Α’ έτους 1835, Πατριάρχης Γρηγόριος Στ’ έτους 1839, ο Τοποτηρητής του Οικουμενικού Θρόνους Μητροπολίτης Προύσσης Δωρόθεος έτους 1919). Μετά την εισαγωγή του Αστικού Κώδικα (1946), ορίστηκε στον Εισαγωγικό του Νόμο ότι τα ιδιοκτησιακά δικαιώματα, που αποκτήθηκαν πριν από την εισαγωγή του Αστικού Κώδικα, κρίνονται κατά το δίκαιο που ίσχυε κατά τον χρόνο της απόκτησής τους.
- Τα ιδιοκτησιακά δικαιώματα της Μονής στη λίμνη Βιστωνίδα δεν ήταν ποτέ αντικείμενο της πολεμικής λείας που περιήλθε στο Ελληνικό Δημόσιο. Αναγνωρίστηκαν και από το Οθωμανικό Δημόσιο και ουδέποτε περιήλθαν σε αυτό, όπως δεν περιήλθαν και στο Βουλγαρικό Δημόσιο. Ως εκ τούτου τα δικαιώματα αυτά παρέμειναν στη Μονή έως την απελευθέρωση του τόπου από τους κατακτητές.
- Τα δικαιώματα της Μονής επιβεβαιώνονται και από δύο γνωμοδοτήσεις των Καθηγητών της Νομικής Σχολής του Πανεπιστημίου Αθηνών Κ. Πολυγένη, Γ. Στρέιτ, Κ. Ράλλη, Δ. Παπούλια (Μάρτιος 1922, Θέμις ΛΓ’, σελ. 158 – 160) και Κ.Δ. Ρακτιβάν, Δ. Παπούλια, Δημ. Δίγκα, Ν.Ν. Σαρίπολου, Κ.Μ. Ράλλη (26 Ιανουαρίου 1923, Θέμις ΛΕ’, σελ. 332 – 335 και 349 – 351), που ήσαν οι επιφανέστεροι εκπρόσωποι της νομικής επιστήμης στην Ελλάδα την εποχή εκείνη. Η δεύτερη από τις εν λόγω γνωμοδοτήσεις εμπεριέχει εμπεριστατωμένη αντίκρουση της από 27/6/1922 αντίθετης γνωμοδότησης του Νομικού Συμβούλου του Υπουργείου Γεωργίας Ν. Ελευθεριάδου.
- Με το υπ’ αριθμ. 8/10-4-1924 ν.δ. (ΦΕΚ Α82/10-4-1924) επιλύεται οριστικά χωρίς αντιδικία το ζήτημα της αναγνώρισης των ιδιοκτησιακών δικαιωμάτων της Μονής στη λίμνη Βιστωνίδα και στην παρόχθια περιοχή της, το οποίο εκκρεμούσε ενώπιον των δικαστηρίων ύστερα από την άσκηση της από 1/5/1922 αγωγής της Ιεράς Μονής κατά του Ελληνικού Δημοσίου.
- Οι ανωτέρω τίτλοι, οι οποίοι εφαρμόστηκαν επί του εδάφους από τις αρμόδιες Κτηματικές Υπηρεσίες Ξάνθης και Ροδόπης, οδήγησαν απολύτως νόμιμα το Γνωμοδοτικό Συμβούλιο Δημοσίων Κτημάτων και Ανταλλάξιμης Περιουσίας να γνωμοδοτήσει ομοφώνως, με τέσσερις (4) γνωμοδοτήσεις του σε διαφορετικά χρονικά σημεία (1998 – 2004), με διαφορετικές συνθέσεις και επί διαφορετικών Κυβερνήσεων, υπέρ της κυριότητος της Ιεράς Μονής.
Επιλογή του δημοσίου η ανταλλαγή της λίμνης
- Η ανταλλαγή της λίμνης και της εν γένει περί αυτήν έκτασης με άλλα ακίνητα του Ελληνικού Δημοσίου απετέλεσε επιλογή του Ελληνικού Δημοσίου, που επιθυμούσε αφενός να περιέλθει η λίμνη στην κυριότητά του προς ικανοποίηση του δημοσίου συμφέροντος ανάπτυξης της περιοχής και των εκμεταλλεύσεων αυτής προς όφελος του τοπικού πληθυσμού και αφετέρου να μην απαλλοτριώσει την ιδιοκτησία της Ιεράς Μονής με την καταβολή της νόμιμης αποζημίωσης.
- Οι προς ανταλλαγή εκτάσεις επιλέγησαν από το Ελληνικό Δημόσιο, και όχι από την Ιερά Μονή.
- Η εκτίμηση της αξίας των προς ανταλλαγή εκτάσεων και της λίμνης ανατέθηκε από το Ελληνικό Δημόσιο στο αρμόδιο θεσμοθετημένο όργανο, το Σώμα Ορκωτών Εκτιμητών, που είναι ανεξάρτητο και δεν ανήκει στον ευρύτερο δημόσιο τομέα, και έγινε με βάση τα διεθνή και ευρωπαϊκά εκτιμητικά πρότυπα, χωρίς συμμετοχή, επέμβαση ή δυνατότητα επέμβασης από την Ιερά Μονή.
- Με το υπ’ αριθμ. 8/10-4-1924 ν.δ. (ΦΕΚ Α82/10-4-1924) εξουσιοδοτήθηκε ο Υπουργός Γεωργίας να υπογράψει σύμβαση, με την οποία η Ιερά Μονή θα παραχωρούσε στο Ελληνικό Δημόσιο δύο Μετόχια αυτής (Αγίου Μάμαντος και Σοφουλάρ), συνολικής έκτασης 35.000 στρεμμάτων για την αποκατάσταση των εκ της Μικράς Ασίας προσφύγων και το Δημόσιο θα παραιτούνταν από οποιαδήποτε αξίωσή του επί της λίμνης, των ιχθυοτροφείων αυτής, της νησίδας και της εν γένει περιοχής της.
- Ανταποκριθείσα η Ιερά Μονή στο περιεχόμενο του ν.δ. 8/10-4-1924 μεταβίβασε στο Ελληνικό Δημόσιο τα αναφερόμενα στο διάταγμα δύο Μετόχιά της με το υπ’ αριθμ. 2343/4-5-1930 συμβόλαιο του συμβολαιογράφου Αθηνών Διονυσίου Ιατρίδου. Αντίθετα το Ελληνικό Δημόσιο περιορίστηκε με το συμβόλαιο αυτό να αναφερθεί μόνο στο δικαίωμα εκμετάλλευσης της ιχθυοκαλλιέργειας και ιχθυοπαραγωγής, το οποίο στη συνέχεια τροποποιούσε κατά το δοκούν, χωρίς πάντως να προκύπτει από το συμβόλαιο οποιαδήποτε μεταβίβαση στο Ελληνικό Δημόσιο.
Η Ιερά Μονή ενημερώνει το Ελληνικό Δημόσιο ότι είναι έτοιμη για ανάκληση των ανταλλαγών
- Η Ιερά Μονή, με επιστολή της στο αρμόδιο Υπουργείο έχει δηλώσει ότι, όχι μόνο δεν έχει οποιαδήποτε αντίρρηση, αλλά είναι έτοιμη, εφόσον αυτό επιθυμεί το Ελληνικό Δημόσιο, να επιστρέψει στο Δημόσιο όσα εκ των ακινήτων περιήλθαν σε αυτήν στο πλαίσιο των ανταλλαγών και δεν έχουν μεταβιβαστεί σε τρίτους, ανταλλασσόμενα με άλλα ισάξια ακίνητα που το Ελληνικό Δημόσιο θα επιλέξει.
- Αν το Δημόσιο δεν επιθυμεί την ανταλλαγή, και πάλι η Ιερά Μονή δεν έχει αντίρρηση στην ανατροπή των ανωτέρω ανταλλαγών και την επιστροφή στην πρότερα, προ της ανταλλαγής κατάσταση, δηλαδή την επιστροφή στην Ιερά Μονή των ποσοστών της λιμνιαίας έκτασης Βιστωνίδας.
- Εξάλλου, στο παρελθόν, η Ιερά Μονή, μη επιθυμώντας να διαταράξει τις σχέσεις της με τους κατοίκους και τους τοπικούς φορείς της Ουρανούπολης ήδη είχε δηλώσει στο Δημόσιο την απόφασή της για ανατροπή της πραγματοποιηθείσας ανταλλαγής του ακινήτου της Ουρανούπολης, με την επιστροφή του στο Δημόσιο.
- Πλην όμως, αντιπροσωπεία συμβούλων του Δήμου Σταγείρων Ακάνθου όλων των πολιτικών παρατάξεων του Δημοτικού Συμβουλίου επισκέφθηκε την Ιερά Μονή και υπέβαλε αίτημα να μην πραγματοποιηθεί η σκοπούμενη ανατροπή και να παραμείνει στην κυριότητα της Μονής η έκταση της Ουρανούπολης, διότι έτσι εξυπηρετούνταν κατά τον καλύτερο τρόπο τα συμφέροντα του Δήμου και των κατοίκων. Έτσι, η τότε ανατροπή ματαιώθηκε.
Πλήττονται συνταγματικά δικαιώματα προστασίας της ιδιοκτησίας
- Όλα όσα αναφέρονται στην Εισαγγελική παραγγελία έχουν αντιμετωπισθεί από το Γνωμοδοτικό Συμβούλιο και απετέλεσαν αντικείμενο Εισαγγελικής έρευνας, τόσο του Εισαγγελέα Ξάνθης όσο και δύο Εισαγγελέων Πρωτοδικών Αθηνών. Ύστερα από την Εισαγγελική αυτή έρευνα όλες οι σχετικές καταγγελίες τέθηκαν στο αρχείο με έγκριση του αρμόδιου Εισαγγελέα Εφετών.
- Η αμφισβήτηση των τίτλων της Ιεράς Μονής πλήττει ιδιοκτησιακά δικαιώματα που εμπίπτουν στο πεδίο της συνταγματικής προστασίας της ιδιοκτησίας και των προστατευτικών της ιδιωτικής περιουσίας ρυθμίσεων του Πρώτου Πρωτοκόλλου της ΕΣΔΑ.
- Επιπλέον θέτει σε επικίνδυνη αμφισβήτηση το στηριζόμενο σε τίτλους από το Βυζάντιο και την Οθωμανική Περίοδο δικαιϊκό καθεστώς που ισχύει για την κυριότητα και τα λοιπά εμπράγματα δικαιώματα σε αρκετές περιοχές της Ελλάδος, όπως τα Δωδεκάνησα και οι Κυκλάδες, δημιουργεί μεγάλη αναταραχή για τα ίδια δικαιώματα στις λεγόμενες «Νέες Χώρες», που απελευθερώθηκαν με τους αγώνες του 1912 – 1913 και ύστερα και θέτει εν αμφιβόλω τη δυνατότητα διεκδίκησης της εκκλησιαστικής περιουσίας εκτός της Ελληνικής Επικράτειας (π.χ. διεκδικήσεις Πατριαρχείου Κωνσταντινουπόλεως κ.λ.π.).
- Η αναζήτηση ευθυνών κατά των οργάνων του Δημοσίου για τις διαδικασίες που ακολουθήθηκαν πλήττει επίσης σοβαρά την αρχή της προστασίας της εμπιστοσύνης των διοικουμένων και τα συμφέροντα των καλοπίστως συναλλασσομένων με το Ελληνικό Δημόσιο, όπως είναι η Ιερά Μεγίστη Μονή Βατοπαιδίου και όσοι απέκτησαν στη συνέχεια δικαιώματα, εμπιστευόμενοι τις πράξεις του Ελληνικού Δημοσίου.
Τα ιστορικά δικαιώματα
- Οι τίτλοι της Ιεράς Μεγίστης Μονής Βατοπαιδίου ανάγονται στο 1080 μ.Χ. και εφεξής, με αφετηρία Χρυσόβουλλο Λόγο του Νικηφόρου Βοτανειάτη το έτος 1080 και στη συνέχεια Χρυσόβουλλους Λόγους του Ανδρόνικου Παλαιολόγου του Γ’ του έτους 1329, Ιωάννου Παλαιολόγου του έτους 1357, του Ηγεμόνος Ιωάννου Ούγγλεση του έτους 1371.
- Οι Οθωμανοί κατακτητές σεβάστηκαν τα προνόμια της Εκκλησίας και των Ιερών Μονών, δημιουργώντας έτσι τις προϋποθέσεις για τη διατήρηση της θρησκείας και περαιτέρω της εθνικής συνοχής, της γλώσσας και των παραδόσεων του Ελληνισμού. Με σειρά φιρμανίων των Σουλτάνων και τον «Αχτιναμέ», με τον οποίο ο Μωάμεθ ο Πορθητής χορήγησε στον Οικουμενικό Πατριάρχη Γεννάδιο Σχολάριο τα γνωστά σε όλους «Προνόμια» και διασφάλισε το αναπαλλοτρίωτο της Εκκλησιαστικής Περιουσίας, αναγνωρίστηκαν στις Μονές του Αγίου Ορους όλα τα προνόμια που είχαν επί Βυζαντίου.
- Λόγω της ενεργού συμμετοχής των Μοναχών του Αγίου Ορους στην Ελληνική Επανάσταση του 1821 (Βατοπαιδινός Επίσκοπος ευλόγησε την σημαία του Αλέξανδρου Υψηλάντη), οι Τούρκοι καταπάτησαν προς καιρόν βιαίως την ιδιοκτησία της Μονής Βατοπαιδίου, τελικά όμως επανήλθε η ιδιοκτησία της λίμνης στην Ιερά Μονή μετά από επανειλημμένες διαμαρτυρίες του Πατριάρχη.
Ηθική δικαίωση
- Οι μοναχοί ούτε ίδια συμφέροντα έχουν, ούτε συμφέροντα άλλων εξυπηρετούν. Είναι αυτονόητο αλλά πρέπει συνεχώς πλέον να το επισημαίνουμε ότι τόσο οι μοναχοί, όσο και οι ηγούμενοι καμία ιδιωτική περιουσία δεν διαθέτουν, οπότε σχετικοί ισχυρισμοί περί προσωπικών λογαριασμών είναι παντελώς αστήρικτοι και αδικαιολόγητοι.
- Η προσπάθεια στέρησης της περιουσίας της Ιεράς Μονής αποβαίνει αποκλειστικά σε βάρος του κοινωφελούς, ιεραποστολικού και φιλανθρωπικού της έργου, καθώς επίσης και της προσπάθειάς της να διατηρήσει την πνευματική και πολιτιστική κληρονομιά και αυτονομία της.
- Η Αδελφότητα της Ιεράς Μονής είναι πεπεισμένη για τα δίκαιά της και αναμένει την ηθική δικαίωσή της από την Δικαιοσύνη.
Εκ της Ιεράς Μεγίστης Μονής Βατοπαιδίου
Τρίτη 17 / 30 Σεπτεμβρίου 2008
150 + Τατούλης
Το πρόβλημα για την κυβέρνηση και τον Πρωθυπουργό ήταν τι θα συμβεί εάν η «πρόκληση» έρθει τις επόμενες ημέρες από άλλον βουλευτή.
Σε περίπτωση που δεν διαγραφεί λέγαμε, το ηγετικό προφίλ του κ. Καραμανλή θα τραυματιστεί, ενώ μία διαγραφή θα άφηνε τη Ν.Δ. με 150 βουλευτές και τον Πέτρο Τατούλη, τον οποίο στο κυβερνητικό επιτελείο αντιμετωπίζουν ως «ξένο σώμα».
Η κυβέρνηση έκανε τώρα μια διαγραφή. Μετά τι θα γίνει; Θα διαγράψει και τον επόμενο και θα πάει σε εκλογές, επειδή υπάρχουν βουλευτές που θεωρούν ότι ο κ. Ρουσόπουλος, για παράδειγμα, σπαταλά το «κεφάλαιο» του Πρωθυπουργού; όπως έλεγαν χθες κομματικά στελέχη;
Ανεξάρτητος τελικά και πιστός στην κυβέρνηση ο Δαϊλάκης - "Ό,τι θέλει το κόμμα" λέει και δηλώνει έτοιμος να παραιτηθεί αν του ζητηθεί
Το σπίτι μου είναι η ΝΔ
Αν φτάσει το κόμμα να ζητήσει από το πιο πιστό βουλευτή του να παραιτηθεί, θα το κάνω.
Ο Καραμανλής είναι ένα άλογο καλό και πρέπει να βγαίνει πρώτος.
Ένα κόμμα δωματίου όπως το ΠΑΣΟκ καταφέραμε να το κάνουμε κόμμα
Ζητώ συγνώμη που η κυβερνησή μου δεν έλυσε προβλήματα.
Ο τελευταίος που θα φύγει από τη ΝΔ θα είμαι εγώ, είπε με την έννοια ότι είναι καραμανλικότερος του Καραμανλή.
Διεγράφη ο Σταύρος Δαϊλάκης
Τον έθεσε εκτός κοινοβουλευτικής ομάδας ο Καραμανλής.
Αναμένεται η παραίτησή του.
Διαγράφουν δια της παραιτήσεως το Δαϊλάκη;
Ο ίδιος έχει δηλώσει ότι θα διευκολύνει την κυβέρνηση με την παράιτησή του και αν συμβεί αυτό ο βουλευτής που θα πάρει τη θέση του είναι ο Σταύρος Παπδόπουλος του οποίου η ιδιότητα, σύμφωνα με το βιογραφικό του, είναι ηθοποιός.
Εταιρεία δίνει άλλοθι σε όσους θέλουν να κάνουν συζυγικές απιστίες
Σταύρος Δαϊλάκης: "Εγώ είμαι κόμμα Δράμα" αλλά και ένα "ρουσφετολογικό" προεκλογικό φυλλάδιο
"Θέλετε κάποιον να απαντάει στα τηλέφωνα ή κάποιον να τελειώνει δουλειές με τις προσωπικές του γνωριμίες και διασυνδέσεις;".
....
("κλικ" για μεγέθυνση)
Tι "λέει" το πρώτο γκάλοπ μετά την συνεδρίαση της Κεντρικής Επιτροπής
Σύμφωνα με το γκάλοπ της εταιρείας G.P.O., για λογαριασμό του "Mega", το πρώτο που έγινε μετά την κρίσιμη συνεδρίαση της Κ.Ε. τού κυβερνώντος κόμματος, το ΠΑΣΟΚ προηγείται με 29,2% έναντι 28% της Ν.Δ., τρίτος σταθερά έρχεται ο ΣΥΡΙΖΑ με ποσοστό 11,9% και ακολουθούν το ΚΚΕ με 7%, ο ΛΑ.O.Σ με 5,4% και οι Οικολόγοι Πράσινοι με 1,9%.
Σταύρος Δαϊλάκης, στο Mega: – «Εγώ δεν μπορώ να βλέπω δεύτερο τον Καραμανλή»
Καλημέρα, καλή συνέχεια, εγώ ξανακοιμάμαι».
Διαγραφή Δαϊλάκη από τη ΝΔ;
Σε λίγη ώρα αναμένεται σύσκεψη των επιτελών του Πρωθυπουργού για την αντιμετώπιση του θέματος όπου θα αποφασιστεί η διαγραφή του ή όχι από τη Νέα Δημοκρατία.
Στο χορό των διαγραφών και ο Αδάμ Ρεγκούζας
Τα νερά τάραξε χθες και ο πρώην υφυπουργός Αδάμ Ρεγκούζας, που κατήγγειλε ηθικό και πολιτικό θέμα στην υπόθεση Βατοπεδίου.