Οι ημιυπαίθριοι γίνονται δωμάτια, πωλούνται σαν δωμάτια και μετά ο αγοραστής... "τρέχει".
Ειδήσεις
14 Ιουν 2008
Οι ημιυπαίθριοι που γίνονται δωμάτια
Οι ημιυπαίθριοι γίνονται δωμάτια, πωλούνται σαν δωμάτια και μετά ο αγοραστής... "τρέχει".
Τέσσερις βουλευτές που φλερτάρουν με τη διαγραφή
Σύμφωνα με πληροφορίες ο Γιώργος Παπανδρέου θα περιμένει έως της Τρίτη και αν αυξηθεί ο αριθμός των βουλευτών που τον αμφισβητούν ευθέως, τότε δεν αποκλείεται να προχωρήσει ακόμα και σε ομαδικές διαγραφές.
Νέα έφοδος αναρχικών σε σούπερ μάρκετ - Τι τραγουδούσαν την ώρα της «απαλλοτρίωσης»
Διαβάστε και: Νέα "απαλλοτρίωση» προϊόντων λόγω ακρίβειας, από σούπερ μάρκετ, σήμερα στον Άγιο Παντελεήμονα.
Τραγουδώντας το "χιλιάδες σούπερ μάρκετ γεμάτα πράματα, γιατί δεν τα βουτάμε για τα γεράματα;" του Νικόλα Άσιμου, τριάντα αναρχικοί εισέβαλλαν σε δυο καταστήματα κι έκλεψαν τρόφιμα και είδη πρώτης ανάγκης εφάρμόζοντας, όπως είπαν, τη δική τους δέσμη μέτρων κατά της ακρίβειας.
Χιλιάδες σουπερ μάρκετ
γεμάτα πράματα
γιατί δεν τα βουτάμε
για τα γεράματα;
Ακούστε το:
http://athens.indymedia.org/front.php3?lang=el&article_id=344586
.........
Συνεχίζεται...
Παράτα το σχολειό, παράτα αυτό το χάλι να είσ’ αφεντικό του εαυτού σου πάλι. Παράτα τα θρανία και τ’ αμφιθέατρα Να ‘ρθης στη παραλία να κάνουμ’ έρωτα.
Παράτα τη δουλειά, παράτα τη τη σκρόφα και κοίτα πως εσύ θ’ αποφασίζεις πρώτα. Χιλιάδες σουπερμάρκετ γεμάτα πράματα γιατί δεν τα βουτάμε για τα γεράματα;
Παράτα το θεό, πατέρα και παρτάλι. Μη θέλεις παντρειά και μισθωτό χαμάλη. Αρνήσου να ‘σαι σκλάβα διπλά κι ολόιδια θα ζήσουν τα παιδιά μας μεσ’ τα κοινόβια.
Παράτα το λοιπόν, παράτα το το κόμμα μη θες να κουβαλάς το κουρδιστό σου πτώμα. Της κεντρικής γαϊδάρας να είσ’ ερμηνευτής αρνήσου να ‘σαι χάφτης και καθοδηγητής.
Κατούρα στη βουλή και σπάσ’ τους τα γραφεία να πάει να πνιγεί κι η γραφειοκρατία Και φόρεσε κουκούλα ωσάν σε πρήζουνε σε κάθε αναμπουμπούλα μη σε γνωρίζουνε.
Παράτα το στρατό το προβατοποιείο και ας μας έχουνε για το τρελοκομείο Για μια χαζή πατρίδα οπλίζουν τους λαούς δεν κάνει η ιεραρχία για τους αναρχικούς.
Στην κοινωνία αυτή σαπίσαμε στ’ αλήθεια απάνθρωποι θεσμοί μας γίνανε συνήθεια Παράτησέ τα όλα να ζήσουμ’ άβολα οι άλλοι όπως βαδίζουν κι εμείς ανάποδα.
Στους δέκα Έλληνες οι τρεις πεινούν, η βενζίνη είναι πανάκριβη, τα ναύλα υπέρογκα, αλλά η έξοδος για το τριήμερο, έξοδος…
Βγαίνει ο κάθε δημοσιογράφος και μας λέει ότι στους δέκα Έλληνες, οι τρεις πεινούν και στερούνται τα απολύτως απαραίτητα, η βενζίνη είναι πανάκριβη, τα ναύλα υπέρογκα κ.τ.λ., και στη συνέχεια μας ανακοινώνει ότι η πληρότητα στα πλοία είναι 100 %;
Μετά από 3.500 χρόνια η Αργώ άνοιξε ξανά τα πανιά της σήμερα το πρωίμ για το επιστημονικό- πειραματικό ταξίδι στην Αδριατική
Συνεχίζεται...
Το πειραματικό ταξίδι της «Αργώ» γίνεται με πρωτοβουλία του Δήμου Βόλου, την τεχνογνωσία του Επιστημονικού Ινστιτούτου «Ναυδόμος», την ενεργή στήριξη των Υπουργείων Εσωτερικών Δημόσιας Διοίκησης και Αποκέντρωσης, Εξωτερικών, Πολιτισμού, Εθνικής Άμυνας, Εμπορικής Ναυτιλίας και Τουριστικής Ανάπτυξης και την ευγενική χορηγία του Ομίλου Ρέστη.
Αρχικός προορισμός του πειραματικού ταξιδιού είχε καθοριστεί «στα χνάρια του μύθου» η αρχαία Κολχίδα (σημερινό Πότι). Η άρνηση, ωστόσο, της Τουρκικής Κυβέρνησης να εγγυηθεί την ασφάλεια του πλοίου, αυστηρή προϋπόθεση, για να πραγματοποιηθεί το ταξίδι, τροποποίησε τα σχέδια της Οργανωτικής Επιτροπής, που τελικά αποφάσισε την υλοποίηση του εναλλακτικού ταξιδιού, που είναι ισοδύναμης τεχνικής δυσκολίας, όσον αφορά στις αποστάσεις, τους χρόνους και τις συνθήκες, και που αντιστοιχεί με την αντίστροφη πορεία που κάλυψε η αρχαία «Αργώ» κατά το μυθικό ταξίδι της.
Η σύγχρονη «Αργώ» είναι σήμερα αντιμέτωπη με δύο ισοδύναμες προκλήσεις:
α) Να καταστεί σύμβολο Πολιτισμού – Ειρήνης – Φιλίας - Αλληλεγγύης και Συνεργασίας των λαών της Μεσογείου και του Εύξεινου Πόντου.
β) Να αντέξει στις δοκιμασίες του Πειραματικού Ταξιδιού, που θα αποδείξουν τις δυνατότητες πλοίου και πληρώματος σε πραγματικές πλέον συνθήκες μιας θαλάσσιας διαδρομής, με συγκεκριμένο μήκος, σε συγκεκριμένο γεωγραφικό πλάτος και σε συγκεκριμένο χρονικό διάστημα, γεγονός που
καταδεικνύει τη δυσκολία, αλλά και τη σπουδαιότητα του συνολικού εγχειρήματος.
Υπό το φώς της ημέρας, πλέοντας με τα κουπιά και με το πανί
η πεντηκόντορος «Αργώ» θα διανύσει μία διαδρομή1.200 ναυτικών μιλίων.
Το σκαρί του πλοίου κατασκευάστηκε τηρώντας πιστά τους κανόνες της πανάρχαιας ελληνικής ναυπηγικής, που την καθιστούν σήμερα πόλο διεθνούς επιστημονικού και ακαδημαϊκού ενδιαφέροντος.
Οι σύγχρονοι Αργοναύτες ξεκίνησαν το Σάββατο, 14 Ιουνίου, από την αρχαία Ιωλκό, το σημερινό Βόλο, για να διασχίσουν τα νερά της Μεσογείου και της Αδριατικής, με τερματικό σταθμό τη Βενετία. Το ταξίδι υπολογίζεται να διαρκέσει περίπου 60 ημέρες.
Αν υπάρχει "Συνεχίζεται..." πατήστε εδώ για να διαβάσετε περισσότερα...
Νέα "απαλλοτρίωση» προϊόντων λόγω ακρίβειας, από σούπερ μάρκετ, σήμερα στον Άγιο Παντελεήμονα
Στο http://athens.indymedia.org/ βρήκαμε την ανακοίνωση που ακολουθεί:
Επιτέλους! Οι μεγαλοκαρχαρίες των σούπερ μάρκετ και των εταιρειών τροφίμων «πάγωσαν» τις τιμές των προϊόντων τους!
Κάποιοι μάλιστα φάνηκαν πιο γαλαντόμοι και μειώσαν τις τιμές τους, προκειμένου να αυξηθεί η «αγοραστική δύναμη» των καταναλωτών.
Με πιο απλά λόγια: να κονομάνε περισσότερα! Επειδή ξέρουμε ότι κανένας δεν παίρνει στα σοβαρά όλες αυτές τις μπούρδες για δήθεν μειώσεις τιμών, εφαρμόζουμε και πάλι στην πράξη, την δική μας "δέσμη μέτρων" κατά της ακρίβειας, με απαλλοτρίωση τροφίμων και άλλων ειδών πρώτης ανάγκης από μεγάλο σούπερ μάρκετ.
Υ.Γ. Όσον αφορά τα καλυμμένα μας πρόσωπα, έχουμε να πούμε τα εξής: Κατανοώντας πως η κοινωνία είναι ακόμα ανέτοιμη και αμήχανη να αφουγκραστεί και να στηρίξει τέτοια γεγονότα, κρίνουμε σκόπιμο να πάρουμε τα στοιχειώδη μέτρα για την ασφάλειά μας, απέναντι στα συστήματα ασφαλείας και τους μηχανισμούς καταστολής, προκειμένου να συνεχίσουμε να ζούμε και να δρούμε ελεύθεροι.
ΤΟ ΜΟΝΟ ΜΕΤΡΟ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΗΝ ΑΚΡΙΒΕΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΑΠΑΛΛΟΤΡΙΩΣΗ ΜΑΣΙΚΗ ΕΙΣΒΟΛΗ ΣΤΑ ΣΟΥΠΕΡ ΜΑΡΚΕΤ ΝΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΠΙΣΩ ΟΛΑ ΟΣΑ ΜΑΣ ΑΝΗΚΟΥΝ
Οργισμένοι αναρχικοί ενάντια στην ακρίβεια
Ο Μάκης Χουλιάρας προτείνει να δημιουργηθεί εθελοντική ομάδα αντισεισμικού ελέγχου και καλεί όσους ενδιαφέρονται να επικοινωνήσουν μαζί του
Οι μηχανικοί που ενδιαφέρονται να συμμετάσχουν σε αυτήν την ομάδα μπορούν να επικοινωνήσουν στέλνοντας τα στοιχεία τους μέσω του e-mail μας (studioA.blog@gmail.com).
Το πλήρες κείμενο της Συνθήκης της Λισαβόνας
Η Συνθήκη της Λισαβόνας
Παραγγείλτε τη δικιά σας έντυπη έκδοση της Συνθήκης της Λισαβόνας ή τελεφορτώστε το κείμενο σε μορφή PDF
Διατίθεται επίσης ενοποιημένο κείμενο των δύο βασικών συνθηκών, το οποίο ενσωματώνει τις τροποποιήσεις που αναφέρονται στα άρθρα της Συνθήκης της Λισαβόνας.
Ενοποιημένες εκδόσεις των συνθηκών, όπως τροποποιήθηκαν από τη Συνθήκη της Λισαβόνας
Παραγγείλτε τη δικιά σας έντυπη έκδοση ή τηλεφορτώστε το ενοποιημένο κείμενο σε μορφή PDF
Έξι ερωτήσεις για τη Συνθήκη της Λισαβόνας
Αντικατέστησε το σχέδιο του Ευρωπαϊκού Συντάγματος, το οποίο απέρριψε η Γαλλία και η Ολλανδία το 2005. Η «συμβιβαστική» συνθήκη που πήρε τη θέση του Ευρωσυντάγματος υπεγράφη το Δεκέμβριο του 2007 στην πορτογαλική πρωτεύουσα από τους ηγέτες των 27 κρατών-μελών της Ε.Ε., με στόχο να επικυρωθεί από καθένα χωριστά και να τεθεί σε ισχύ τον Ιανουάριο του 2009. Η Ιρλανδία είναι η μοναδική χώρα από τα 27 κράτη-μέλη που διεξάγει δημοψήφισμα για τη Μεταρρυθμιστική Συνθήκη. Επειδή οποιαδήποτε αναθεώρηση σε ευρωπαϊκή συνθήκη έχει συνέπεια την αλλαγή σε διατάξεις του ιρλανδικού Συντάγματος, ο κορυφαίος νόμος της χώρας απαιτεί τη διαδικασία των δημοψηφισμάτων.
…………….
Συνεχίζεται…
Πόσο μοιάζουν το σχέδιο του Ευρωσυντάγματος και η Μεταρρυθμιστική Συνθήκη;…..
Έχουν πολλές ομοιότητες. Η Μεταρρυθμιστική Συνθήκη προβλέπει τις ίδιες αλλαγές σε πρόσωπα και θεσμούς που πρότεινε το Ευρωσύνταγμα: Ο πρόεδρος του Ευρωπαϊκού Συμβουλίου θα εκλέγεται για δυόμισι χρόνια αντί για έξι μήνες. Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή θα αποτελείται από λιγότερους επιτρόπους σε σχέση με τα κράτη-μέλη. Προβλέπεται μία νέα θέση, στην οποία θα συγχωνεύονται εκείνη του υπουργού Εξωτερικών και Ασφάλειας, Χαβιέρ Σολάνα, και της επιτρόπου Εξωτερικών Υποθέσεων, Μπενίτα Φερέρο Βάλντνερ. Ανακατανέμονται οι ψήφοι μεταξύ των κρατών. Σύμφωνα με το σύστημα της ειδικής πλειοψηφίας που όριζε το Ευρωσύνταγμα, κάθε απόφαση πρέπει να ψηφιστεί τουλάχιστον από το 55% των κρατών-μελών, που θα αντιπροσωπεύουν άνω του 65% του πληθυσμού της Ένωσης. Αυτό πέρασε και στη Συνθήκη, με τη σημείωση ότι θα εφαρμοστεί από το 2014 και μετά. Απορρίπτονται τα εθνικά βέτο για μια σειρά θεμάτων.
Γιατί, αφού μοιάζουν η Συνθήκη και το Ευρωσύνταγμα, έγινε αλλαγή ονόματος;…………
Το Ευρωσύνταγμα προσπάθησε να αντικαταστήσει όλες τις προηγούμενες ευρωπαϊκές συνθήκες (του Μάαστριχτ, της Ρώμης). Επίσης, θα αντικαθιστούσε όλα τα σύμβολα της Ε.Ε. – τη σημαία, τον ύμνο κ.ά. Η Συνθήκη είναι πιο «περιορισμένη».
Ο Χάρτης των Θεμελιωδών Δικαιωμάτων περιλαμβάνεται στη Συνθήκη;-----------
Υπάρχει αναφορά σ’ αυτόν, αλλά δεν περιλαμβάνεται το πλήρες κείμενο. Η Βρετανία έχει λάβει διαβεβαιώσεις ότι ο Χάρτης δεν μπορεί να εφαρμοστεί από το Ευρωδικαστήριο υπερισχύοντας των βρετανικών νόμων.
Έχουν επικυρώσει όλα τα κράτη-μέλη τη Συνθήκη;------------
Όχι ακόμη. Στη Βρετανία πληθαίνουν οι φωνές στο Κοινοβούλιο που ζητούν τη διεξαγωγή δημοψηφίσματος, ενώ στην Τσεχία αναμένεται να αποφασίσει το Ανώτατο Δικαστήριο αν η Συνθήκη της Λισαβόνας μπορεί να συμβαδίσει με το Σύνταγμα της χώρας.
Τι θα συμβεί αν οι Ιρλανδοί ψηφίσουν «όχι»;------------
«Δεν υπάρχει σχέδιο Β», έχει δηλώσει κατηγορηματικά ο πρόεδρος της Κομισιόν. Αν η Συνθήκη απορριφθεί από την Ιρλανδία, θα πάει στον κάλαθο των αχρήστων και η Ε.Ε. θα πορευτεί με τη Συνθήκη της Νίκαιας, αναβάλλοντας επ’ αόριστον τις μεταρρυθμίσεις στα θεσμικά όργανά της.
…………………
Από την εφημερίδα «Ελεύθερος Τύπος»
98χρονος βόσκει καθημερινά τα αιγοπρόβατά του, μετακινούμενος με αναπηρικό αμαξάκι βόσκει
Την Κυριακή 15 Ιουνίου, στις 6 το απόγευμα, ΟΛΟΙ στη βουβή διαμαρτυρία έξω από τη Βουλή εναντίον της φίμωσης των blogs
Όχι στην ποινικοποίηση της σάτιρας.
Αυτό το καλοκαίρι ζήστε το στην Κεφαλλονιά!
Ασφάλιση αυτοκινήτων: Η μεγάλη απάτη με τις ευλογίες του κράτους
Τα δυο ασφαλιστήρια, προς ενημέρωση σας, είχαν ανανεωθεί πριν δυο μήνες για έξι μήνες συνολικά. Παλιότερα ίσχυε όταν ακύρωνες την ασφάλεια, έπαιρνες το αντίτιμο που είχες να λαμβάνεις από το υπόλοιπο της ασφάλειας. Από εδώ ξεκινάει και ο παραλογισμός.
…………….
Συνεχίζεται…
Η ασφαλιστική λέει, βάση νέου νόμου, για να προβεί σε ακύρωση πρέπει να της προσκομίσω το καινούργιο ασφαλιστήριο του νέου ιδιοκτήτη και ότι με αυτό τον τρόπο προσπαθεί να ελέγχει τα ανασφάλιστα αυτοκίνητα το κράτος.
Τους εξηγώ ότι το πουλάω σε μάντρα όχι ιδιώτη, δεν είναι δυνατόν να υπάρχει το χαρτί αυτό αφού η μάντρα δεν έχει λόγο να το ασφαλίσει, παρά μόνο ο καινούργιος ιδιοκτήτης. Η απάντηση ήταν ότι τότε δεν ακυρώνεται το συμβόλαιο και συνεχίζει να είναι ασφαλισμένο στο όνομα μου παρόλο που το αυτοκίνητο δεν είναι στην κατοχή μου!
Σας παραθέτω τα παρακάτω ερωτήματα τα οποία θα ήθελα κάποιον υπεύθυνο να μου τα απαντήσει:
1. Προσπαθεί το κράτος να ελέγξει τα ανασφάλιστα τιμωρώντας τους πολίτες εκείνους οι οποίοι ασφαλίζουν τα αυτοκίνητα τους συστηματικά;
2. Με ποιο δικαίωμα μου παρακρατούν δικά μου χρήματα τα οποία δικαιούμαι να τα πάρω πίσω αφού ακύρωσα μία υπηρεσία;
3. Με ποια λογική μπορεί να είναι ένα αυτοκίνητο ασφαλισμένο στο όνομα μου ενώ εγώ το έχω πουλήσει και δεν μου ανήκει πια;
4. Εάν το αυτοκίνητο πουληθεί από την μάντρα μετά 3 μηνών ποιος μου εξασφαλίζει ότι ο καινούργιος ιδιοκτήτης θα αλλάξει την ασφάλεια και δεν θα χρησιμοποιεί την δικιά μου;
5. Σε περίπτωση που χρησιμοποιηθεί το αυτοκίνητο ενώ δεν είναι πια στην κατοχή μου και προκαλέσει ατύχημα ποιος πρέπει να κάνει δήλωση στην ασφαλιστική;
"Παρακαλούνται οι Έλληνες ύποπτοι για τρομοκρατία, να προχωρήσουν στην αίθουσα επιβίβασης της πτήσης 111 της CIA με προορισμό το Γκουντάναμο..."
Απόστολος