Αν υπάρχει "Συνεχίζεται..." πατήστε εδώ για να διαβάσετε περισσότερα...
Ειδήσεις
21 Σεπ 2008
Τετράωρη στάση εργασίας πραγματοποιούν αύριο από τις 9 το πρωί έως τη 1 το μεσημέρι, οι εργαζόμενοι στο ΕΚΑΒ
Έπεσαν με το αυτοκίνητο στη θάλασσα
Σύμφωνα με την αστυνομία, η μια γυναίκα είναι περίπου 40 ετών, ενώ η άλλη γυναίκα και ο άνδρας είναι περίπου 25 ετών.
Τα θύματα, αλλά και το αυτοκίνητο ανασύρθηκαν από τη μονάδα υποβρύχιων αποστολών
Τα τρία πτώματα μεταφέρθηκαν στο Ασκληπιείο Βούλας.
Δείτε αν είστε ένας από τους 1.031 «χρυσούς» κληρονόμους ατόμων που είχαν κάνει ασφάλεια ζωής πριν περίπου έναν αιώνα
Το ξέρετε ότι μπορεί να είστε απόγονος ατόμου που ασφαλίστηκε από το 1882 έως το 1914 και μπορεί να έχετε δικαίωμα παροχών από αυτό το πρόγραμμα;
1.031 ονόματα προγόνων μας είχαν ασφαλιστεί στις αρχές του περασμένου αιώνα και μπορεί εσείς, αν είστε απόγονός τους, να δικαιούστε χρήματα.
Βρέθηκε ο πρώτος «χρυσός» κληρονόμος των 1.031 προγόνων μας που έκαναν ασφάλεια ζωής πριν έναν αιώνα; Μήπως είστε κι εσείς ένας από αυτούς;
Δωρεάν οι μετακινήσεις αύριο στο κέντρο της Αθήνας
Έτσι μας δίνεται η ευκαιρία να αφήσουμε το αυτοκίνητό μας και να κατεβούμε στο κέντρο χωρίς να πληρώσουμε εισιτήριο στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς.
Κι όμως υπάρχουν εισιτήρια για τη συναυλία της Μαντόνα στην Αθήνα
Τα εισιτήρια προέρχονται από επιστροφές από το εξωτερικό και έχουν μία επιπλέον προσαύξηση 28 ευρώ, λόγω «εξόδων διαχείρισης».
Είναι για το Pitch A της Αρένας και το PL4 των κερκίδων.
Πωλούνται στο «Τicket House», Πανεπιστημίου 42.
Ωράριο λειτουργίας: Δευτέρα - Παρασκευή 10:30-18:30 Σάββατο: 10:30-16:00.
Τηλέφωνο: 210 36 08 366
Τη στιγμή που σου ζητάνε και το σώβρακο Έλληνα φορολογούμενε σπαταλάνε εκατομμύρια ευρώ για να εγκαινιάσουν το εκτρωματικό μουσείο της Ακρόπολης
Ήταν ένας Γολγοθάς για μένα να περπατάω μέρα νύχτα μες στο κρύο. Και με την ελπίδα ότι θα συναντήσω μια καλύτερη ζωή στην Ελλάδα. Έφτασα λοιπόν…
Το πρόγραμμα στοχεύει να αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο μειονότητες και μετανάστες παρουσιάζονται στα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης, δίνοντας την ευκαιρία σε εκπροσώπους από αυτές τις κοινότητες να παρουσιάσουν τα όνειρα τους για το μέλλον χρησιμοποιώντας νέους τρόπους επικοινωνίας.
……
Συνεχίζεται…
Στο πλαίσιο του διεθνούς αυτού προγράμματος, στο οποίο συμμετέχουν συνολικά 9 χώρες της Νοτιο Ανατολικής Ευρώπης, νέοι άνθρωποι, μέλη μεταναστευτικών κοινοτήτων που ζούν στην Ελλάδα, παρακολουθούν μια σειρά σεμιναρίων και εργαστηρίων με στόχο τη δημιουργία των δικών τους ψηφιακών ιστοριών, οι οποίες θα προβληθούν μέσα από τα τοπικά και τα διεθνή ΜΜΕ.
Το πρόγραμμα πραγματοποιείται σε συνεργασία με το Τμήμα Δημοσιογραφίας και Μέσων Μαζικής Επικοινωνίας του ΑΠΘ και την ΑΡΣΙΣ.
Περισσότερα: http://www.britishcouncil.org/gr/greece-society-living-together-imagine-your-future.htm
και
http://www.makthes.gr/index.php?name=News&file=article&sid=24820
Έκοψαν κλήση σε πεζό μετανάστη επειδή διέσχισε με αντικανονικό τρόπο την οδό Αγίας Άννης!
Να σημειωθεί ότι κάθε Σάββατο χιλιάδες εξαθλιωμένοι και απελπισμένοι μετανάστες μαζεύονται εκεί, περιμένοντας την επόμενη μέρα, για ένα ραντεβού για αίτημα ασύλου. Οι εικόνες που αντικρίζει κανείς είναι τουλάχιστον τριτοκοσμικές. Ολη μέρα καθισμένοι, εκεί κοιμούνται, πάνω στο χώμα κολατσίζουν, η απελπισία κι η φρίκη κυριαρχούν.
Σύμφωνα με το άρθρο 38 του ΚΟΚ (Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας), ο αστυνομικός οφείλει να κόψει κλήση σε όποιον πεζό δεν λαμβάνει υπόψη του τους φωτεινούς σηματοδότες.
Από τη Διεύθυνση Τροχαίας Αττικής, ωστόσο, δηλώνουν πως δεν υπάρχουν καταγεγραμμένα στατιστικά στοιχεία για τις κλήσεις που έχουν κοπεί για παραβάσεις του ΚΟΚ από τους πεζούς.
Τι προβλέπει το άρθρο 38 - Τα βασικά σημεία του Κώδικα
……..
Συνεχίζεται…
Ποιες είναι οι υποχρεώσεις των πεζών και ποιες οι κυρώσεις για τους παραβάτες; Οι συντάκτες του ΚΟΚ έχουν αφιερώσει ένα ολόκληρο άρθρο στους πεζούς, οι περισσότεροι ωστόσο δεν γνωρίζουν την ύπαρξή του, ενώ ελάχιστοι το έχουν διαβάσει. Σύμφωνα λοιπόν με το άρθρο 38 του ΚΟΚ:
Οι πεζοί υπoχρεoύνται να χρησιμoπoιoύν τα πεζοδρόμια ή τα ειδικά γι’ αυτούς ερείσματα.
Kατ’ εξαίρεση, μπoρoύν να χρησιμoπoιoύν το οδόστρωμα, αφού λάβουν τις αναγκαίες προφυλάξεις:
▪ Πεζοί πoυ ωθούν, σύρουν ή μεταφέρουν ογκώδη αντικείμενα, οι oπoίoι αν βάδιζαν στο πεζoδρόμιo ή το έρεισμα θα πρoκαλoύσαν σοβαρή δυσχέρεια στην κίνηση των άλλων πεζών.
▪ Ομάδες πεζών όταν oδηγoύνται από ειδικά για το σκοπό αυτόν επιφoρτισμένo πρόσωπο ή σχηματίζουν πομπή.
▪ Ατομα με Αναπηρίες (ΑμεΑ), τα oπoία κινούνται σε αναπηρικά καθίσματα.Οι πεζοί πρoκειμένoυ να διασχίσουν το οδόστρωμα υπoχρεoύνται:
▪ Αν υπάρχουν στο οδόστρωμα διαβάσεις πεζών, να τις χρησιμoπoιoύν.
▪ Αν στη διάβαση πεζών, την oπoία πρόκειται να χρησιμoπoιήσoυν, υπάρχουν φωτεινοί σηματοδότες πεζών, να συμμoρφώνoνται στα σήματά τoυς.
▪ Αν στη διάβαση δεν υπάρχουν φωτεινοί σηματοδότες πεζών, αλλά η κυκλoφoρία ρυθμίζεται με φωτεινούς σηματοδότες οχημάτων ή από τρoχoνόμoυς και δίνεται σήμα για να πρoχωρήσoυν τα oχήματα, να μην κατέρχονται στο οδόστρωμα.
▪ Σε διαβάσεις πoυ η κυκλoφoρία τόσο των πεζών όσο και των οχημάτων δεν ρυθμίζεται με φωτεινούς σηματοδότες, να μην κατεβαίνουν στο οδόστρωμα πριν λάβουν υπόψη τους την απόσταση και την ταχύτητα των οχημάτων τα oπoία πλησιάζουν.
▪ Αν δεν υπάρχουν στο οδόστρωμα διαβάσεις πεζών, να μην κατεβαίνουν σ’ αυτό αν δεν βεβαιωθούν ότι δεν θα παρεμπoδίσoυν την κυκλoφoρία των οχημάτων, στη συνέχεια δε να διασχίζουν το οδόστρωμα κάθετα προς τον άξονά του.
▪ Σε ισόπεδους oδικoύς κόμβους, στους oπoίoυς η κυκλoφoρία ρυθμίζεται με φωτεινούς σηματοδότες οχημάτων ή τρoχoνόμoυς, να διασχίζουν το οδόστρωμα βαδίζοντας παράλληλα με τα κινούμενα oχήματα.
▪ Nα διασχίζουν το οδόστρωμα κάθετα χωρίς να βραδυπoρoύν ή να σταματούν σε αυτό αδικαιολόγητα.
Αυτός που παραβαίνει τις διατάξεις του άρθρου αυτού τιμωρείται με διοικητικό πρόστιμο σαράντα (40,00) ευρώ.
Από: http://www.e-tipos.com/newsitem?id=52130
και
http://www2.rizospastis.gr/wwwengine/story.do?id=4720957&publDate=16/9/2008
Η φρίκη της οδού Σαλαμινίας: Πάνω από 2.000 στην… «ουρά» για την κάρτα παραμονής
……
Περισσότερα: http://prezatv.blogspot.com/2008/09/3000-400.html
http://www.rizospastis.gr/wwwengine/story.do?id=4720782&publDate=2008-09-16%2000:00:00.0
Αν υπάρχει "Συνεχίζεται..." πατήστε εδώ για να διαβάσετε περισσότερα...
Για τη Μονή Βατοπαιδίου
Αναφέρατε, βάσει ρεπορτάζ, ότι :
- Κόστος κατασκευής : ~ 56 εκ. €, χωρίς την αξία της γης, η οποία είναι ~ 15 - 20 εκ. €, ήτοι αθροιστικά ~ 70 - 75 εκ. €
- Αξία ανταλλαγής από το Ελληνικό Δημόσιο : ~ 20 εκ. €
- Τίμημα πώλησης από την Ι.Μ. Βατοπεδίου : ~ 41 εκ. €
Την υπεραξία 75 – 41 = 34 εκ € ποιος την καρπώθηκε;
……
Συνεχίζεται…
Απλώς, κάποιος επιχειρηματίας απέκτησε ένα ακίνητο αξίας 75 εκ. €, καταβάλλοντας τίμημα μόλις 41 εκ. €. Εάν είναι έτσι τότε σίγουρα θα το πουλήσει και αυτός με τη σειρά του ώστε να ρευστοποιήσει την υπολειπόμενη υπεραξία 34 εκ. €. Υπάρχει φαγητό για όλους ! ! !
Σκεπτόμενος κανείς, αναρωτιέται : Τα συμβόλαια έγιναν στην πραγματική εμπορική αξία η οποία συμφωνήθηκε για την αγοραπωλησία; Μήπως ακολουθήθηκε η συνήθης πρακτική, στα συμβόλαια να αναφέρθηκε μία εικονική αξία, μικρότερη της πραγματικής για την οποία έγινε η αγοροπωλησία ;
Είναι πάρα πολλά τα λεφτά ! ! !
Εάν το Ελληνικό Δημόσιο πουλάει δημόσια γη – «φιλέτα ή και απλές μπριζόλες» σε αυτές τις τιμές θα πρέπει για λόγους ισότητας να το πει δημόσια, ώστε όσοι ενδιαφέρονται, να μπορέσουν να αποκτήσουν κάποιο οικόπεδο σε τιμή ευκαιρίας ! ! !
Με εκτίμηση
Αθανάσιος Καρίνας
Παλιά η ιστορία με το Βατοπαίδι
Μήνυμα αναγνώστη
.......
Μάλλον είναι πολύ παλιά η ιστορία με τη Μονή Βατοπαιδίου. Βρήκα αυτό το άρθρο στην εφημερίδα «Ελευθεροτυπία» του 2001.
Είναι στη διεύθυνση: www.enet.gr/online/online_text/c=114,dt=26.10.2001,id=20357756
Βlogs, ο "παράδεισος" των εκβιαστών!
Στο Τμήμα Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος έχουν υποβληθεί τον τελευταίο ενάμιση χρόνο πάνω από 100 μηνύσεις για ωμούς εκβιασμούς (για οικονομικά ανταλλάγματα), ενώ έχουν καταγραφεί περισσότερες από 400 τηλεφωνικές καταγγελίες για διασυρμό προσωπικοτήτων, η ισχυρή πλειοψηφία των οποίων συγκαταλέγεται στον κόσμο της τέχνης και του θεάματος.
…..
Περισσότερα: http://www.espressonews.gr/default.asp?pid=21&la=1&catid=1&artid=835600&pg=2
Η "πικρή" αλήθεια για το Σταύρο Παράβα
Ο ηθοποιός Γιάννης Νέζης έγινε ο άνθρωπος στον οποίο ο αξέχαστος «Μάγκας με το τρίκυκλο» κατέθετε τα εσώψυχά του τα τελευταία οκτώ χρόνια!
.......
Αν υπάρχει "Συνεχίζεται..." πατήστε εδώ για να διαβάσετε περισσότερα...
Στη χώρα μας οι τιμές των καυσίμων δεν πέφτουν διότι οι εκάστοτε κυβερνήσεις υποστηρίζουν και ενισχύουν τα καρτέλ
Και αυτοί μαζί με τούς δημοσιογράφους να απορούν και να διερωτώνται στις οθόνες μας από τα Μέσα Μαζικής Αποβλακώσεως πώς είναι δυνατόν να πέφτει η τιμή του αργού πετρελαίου και να ανεβαίνει η τιμή της βενζίνης;
…
Συνεχίζεται…
Για φανταστείτε αν κάποιος μπορούσε να εισαγάγει μερικά φορτία αμόλυβδης βενζίνης ας πούμε π.χ από το Μαρόκο, Λιβύη ή έστω και την μακρινή Βενεζουέλα. Σίγουρα εκεί, με τις σημερινές τιμές του αργού πετρελαίου η βενζίνη είναι πολύ φθηνότερη από αυτή του Λάτση και του Βαρδινογιάννη!
Αυτή η φθηνότερη βενζίνη δεν θα έριχνε την τιμή της αμόλυβδης στα ανεξάρτητα τουλάχιστον πρατήρια; Αν βέβαια υπάρχει κανένα.
Θα έλεγα ότι σωστά πράττουν οι πολιτικοί των δύο μεγάλων κομμάτων, διότι, αυτοί είναι γνωστό ότι στηρίζουν και στηρίζονται από τα μεγάλα συμφέροντα. Τα μικρά όμως κόμματα όπως ο Συνασπισμός, ο Λα.Ο.Σ., το ΚΚΕ που κόπτονται τόσο πολύ για τον φτωχό λαό, γιατί δεν λένε κάτι επ’ αυτού στον κόσμο για να καταλάβει επιτέλους ο ραγιάς ότι σχεδόν 200 χρόνια μετά την Επανάσταση τού 21 παραμένει ραγιάς.
Ας μην ξεχνάμε ότι είμαστε ο μοναδικός λαός στον κόσμο που αυτοαποκαλούμεθα επισήμως ΙΔΙΩΤΕΣ ! (Βλέπε σημασία τού λήμματος ιδιώτης).
Εμείς δεν είμαστε πραγματικοί ΙΔΙΩΤΕΣ όταν ψηφίζουμε κυβερνήσεις με κριτήριο το ποιος θα μας κλέψει και ποιος θα μας προδώσει λιγότερο.
Μήπως δεν είναι αλήθεια ότι ο λαός αυτής της χώρας στην πλειονότητά του κάθε χρόνο ΚΡΥΩΝΕΙ τον χειμώνα γιατί ποτέ το εισόδημά του δεν είναι αρκετό ώστε να μπορεί άνετα να αγοράσει τα απαραίτητα καύσιμα;
Αλήθεια γιατί δεν έχουν ξεσηκωθεί ακόμη;……….
Χαιρετώ…….Χ.Κ.
Απίστευτη φωτογραφία - Τέτοια μόλυνση δεν έχετε ξαναδεί...
Όχι, δεν είναι χωματερή!
Ένας άνδρας πλέει με τη σχεδία του στα μολυσμένα νερά ποταμού στη Τζακάρτα.
.......
Από: BHMagasino
Ένα υποβρύχιο αναδύεται στη... "Μακεδονία"
Μήνυμα αναγνώστη
Άθελά του κι εδώ ο Πούτιν ξαναπαίζει τον ρόλο του.
Εδώ εκπροσωπείται από το πλήρωμα ενός υποβρυχίου που αναδύεται ... στην Makedonija!
Α, ναι η διαφήμιση γυρίστηκε για λογαριασμό της Cosmofon, θυγατρική της Cosmote στην πΓΔΜ...
Δε λειτουργεί ένα σχολείο γιατί λείπει μια υπογραφή;
Μήνυμα αναγνώστη
…
ΔΕ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΤΟ 2ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΝΕΑΣ ΡΑΙΔΕΣΤΟΥ ΕΝΩ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΟ ΚΤΙΡΙΟ (ΠΡΩΗΝ ΒΙΟΤΕΧΝΙΑ Η ΟΠΟΙΑ ΕΧΕΙ ΔΙΑΜΟΡΩΦΘΕΙ ΠΛΗΡΩΣ).
ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΝΕΥΘΥΝΟΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΔΕΝ ΒΑΖΕΙ ΤΗΝ ΥΠΟΓΡΑΦΗ ΤΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΕΙ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ.
ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΟΙ ΔΑΣΚΑΛΟΙ, Ο ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΤΑ ΘΡΑΝΙΑ, ΤΑ ΒΙΒΛΙΑ, ΟΙ 120 ΜΑΘΗΤΕΣ…
ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΝΟΥΝ ΜΑΘΗΜΑ ΣΤΑ ΥΠΟΓΕΙΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΑΜΦΙΘΕΑΤΡΟ…
ΕΚΠΕΜΠΟΥΜΕ S.O.S.
ΓΟΝΕΑΣ ΜΑΘΗΤΗ
Γιατί φοβούνται οι εργαζόμενοι την αποκρατικοποίηση της Ολυμπιακής;
…
Γιατί φοβούνται οι εργαζόμενοι την αποκρατικοποίηση της Ολυμπιακής;
Όταν είσαι καλός στη δουλειά σου, δε σε απολύει κανένας...αντιθέτως, όσοι μπουν στο Δημόσιο, επαναπαύονται…
Όλοι εμείς που δουλεύουμε στον ιδιωτικό τομέα είμαστε βλάκες που προσπαθούμε να γινόμαστε καλύτεροι για να μη χάσουμε τη δουλειά μας;
Είναι λένε παράνομη η κρατική ενίσχυση για την Ολυμπιακή Αεροπορία γιατί...
…
Είναι λένε παράνομη η κρατική ενίσχυση για την Ολυμπιακή Αεροπορία γιατί είναι ενάντια στον ελεύθερο ανταγωνισμό και στο κοινοτικό δίκαιο.
Δεν ισχύει το ίδιο όμως για την Ε.Ρ.Τ που σε κάθε λογαριασμό της ΔΕΗ είμαστε υποχρεωμένοι όλοι μας να πληρώνουμε 7,67 ευρώ.
Αυτό δεν είναι αθέμιτος ανταγωνισμός για τα ιδιωτικά κανάλια;
Ο πιο επικίνδυνος δρόμος του κόσμου - Βίντεο και φωτογραφίες
Για τις μεταθέσεις στην ΕΛ.ΑΣ.
Μήνυμα αναγνώστη
.....
Έχω ανάπηρο πατέρα, είμαι παντρεμένος, η οικογένειά μου ζει στη Θεσσαλονίκη από όπου κατάγομαι.
Η γυναίκα μου θα φέρει σε λίγο καιρό ένα παιδί στον κόσμο.
Το σύστημα της ΕΛ.ΑΣ δεν μου επιτρέπει να μετατεθώ στη Θεσσαλονίκη, και το αρχηγείο μας, μου ζητάει να κάνω υπομονή τουλάχιστον έξι χρόνια για να πάω στο σπίτι μου και να δω το παιδί μου όταν γίνει 6 χρονών!
«Kάνουν ότι μας πληρώνουν, κάνουμε ότι δουλεύουμε»
……..
Είμαι βατραχάνθρωπος του λιμενικού σώματος και υποχρεώνομαι να εκτελώ με τους συναδέλφους μου καταδύσεις εντός του λιμένα Πειραιώς με ακατάλληλο εξοπλισμό (μη πλήρως στεγανό) με αποτέλεσμα να υποφέρουμε από μόνιμες δερματοπάθειες όπως ο σταφυλόκοκκος.
Όταν ζητάμε την αναβάθμιση του εξοπλισμού μας η απάντηση που λαμβάνουμε είναι ότι δεν υπάρχουν τα απαιτούμενα κονδύλια, όταν για τη πρωτοχρονιά διέθεσαν μεγάλο ποσό για το στολισμό του υπουργείου.
Πολλοί από τους συναδέλφους μου αγοράζουν εξοπλισμό ή συμπληρώματα αυτού, με δικά τους έξοδα, της τάξης των 1.000 μέχρι και 3.000 ευρώ.
Σε κάποιες υπηρεσίες λένε ότι, «κάνουν ότι μας πληρώνουν, κάνουμε ότι δουλεύουμε».
Εμείς από τη φύση της εργασίας μας αδυνατούμε να το κάνουμε. Δουλεύουμε και πληρώνουμε. Ντρέπομαι γιατί το δικό μας πρόβλημα μπροστά στα προβλήματα των συμπολιτών μας φαντάζει προνόμιο.
Σας προτείνω να κάνετε μια έρευνα.
Θα μοιάζει με τον με τον ορισμό της ημιευθείας (ύπαρξη αρχής άνευ τέλους).
Σας ευχαριστώ για τη προσοχή σας.
………
Δ.Κ.