
Όλα αυτά ξεκίνησαν από μια ομάδα Ολλανδών διαφημιστών, που πέρυσι την άνοιξη επισκέφθηκε τη Ραμάλα. Σκοπός τους, η εκπαίδευση νεαρών Παλαιστινίων στην τέχνη των δημοσίων σχέσεων. Πήγαν, είδαν, ανησύχησαν αλλά δεν απογοητεύτηκαν. Ως πολυμήχανοι μύστες της επικοινωνίας, «συνέλαβαν» το τρικ του sendamessage για να αντιστρέψουν την αποστολή του τείχους: «Οικοδομήθηκε με μπετόν για να χωρίσει τους ανθρώπους, «στολίζεται» με συνθήματα για να τους φέρει κοντά».
-Και από ανταπόκριση;
«Ως τώρα έχουμε ικανοποιήσει δεκάδες παραγγελίες», δηλώνει ο επικεφαλής από ολλανδικής πλευράς Γιούστους Βαν Οελ.
«Ως τώρα έχουμε ικανοποιήσει δεκάδες παραγγελίες», δηλώνει ο επικεφαλής από ολλανδικής πλευράς Γιούστους Βαν Οελ.
-Ό,τι παραγγελίες να 'ναι;
«Εξαιρούνται οι ύβρεις, οι χυδαιότητες και οι πολιτικοί εξτρεμισμοί».
-Το μήνυμα του sendamessage;
«Ότι οι Παλαιστίνιοι είναι κι αυτοί ανθρώπινα όντα όπως όλοι μας, με αίσθηση του χιούμορ και δίψα για ζωή».
-Ναι, αλλά πού πάνε τα λεφτά;
«Ένα πολύ μικρό μέρος χρησιμοποιείται για λειτουργικά έξοδα της ιστοσελίδας και τα υπόλοιπα πηγαίνουν σε μη κυβερνητικές οργανώσεις των Παλαιστινίων με εκπαιδευτικό και κοινωνικό έργο». Αυτό μας κάνει παρκάκια, γήπεδα μπάσκετ, σινεμά ακόμη και πλυντήρια στη Δ. Οχθη, που έχει ανάγκη και από το τελευταίο ευρώ. Έστω κι αν αυτό προέρχεται από Ευρωπαίους που διαφημίζουν ό,τι θέλουν.
.
Από την "Κυριακάτικη Ελευθεροτυπία"
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου