Tο "Sea Diamond" είναι μια βραδυφλεγής βόμβα στο βυθό της Σαντορίνης. Πετρέλαια, λάδια μηχανών, χρώματα, διαβρωτικά, ακετυλένια, διαλύτες, βαρέα μέταλλα. Επιπλέον, χιλιάδες λάμπες φθορίου με τοξικό υδράργυρο!
Διαβάστε περισσότερα στην "Κυριακάτικη Ελευθεροτυπία".
..
.
Εμείς ξεχωρίσαμε δυο σημεία:
Διαβάστε περισσότερα στην "Κυριακάτικη Ελευθεροτυπία".
..
.
Εμείς ξεχωρίσαμε δυο σημεία:
- Την περασμένη εβδομάδα ένα υδρογραφικό πλοίο ξεκίνησε τη μέτρηση του ύφαλου στον οποίον είχε προσκρούσει το πλοίο. Στους επίσημους υδρογραφικούς χάρτες ο ύφαλος είναι 24 μέτρα, αλλά η πλοιοκτήτρια εταιρεία ισχυρίζεται ότι πρόκειται για λάθος και ότι ο ύφαλος είναι 74 μέτρα. Αν αποδειχθεί κάτι τέτοιο, η εταιρεία αναμένεται να προσφύγει εναντίον του ελληνικού Δημοσίου.
- Το «Πράσινο Διαβατήριο» για ένα πλοίο είναι η καταγραφή των ρυπογόνων υλικών κατασκευής και εξοπλισμού. Μέχρι σήμερα, ήταν «καταχωνιασμένο» και σε απόσταση ασφαλείας από τους ενδιαφερόμενους φορείς, και τους επιστήμονες. Συντάχθηκε με βάση τα στοιχεία που παρείχε η πλοιοκτήτρια εταιρεία, η «Luis Hellenic Cruises» και γι' αυτό αναμένεται να αποτελέσει πεδίο έντασης, καθώς, όπως προκύπτει, απουσιάζουν από τη λίστα εκείνες οι ουσίες που με βάση τον ΙΜΟ (διεθνής οργανισμός θαλάσσιας προστασίας) θεωρούνται οι πλέον επικίνδυνες για το περιβάλλον, όπως: αμίαντος, PCb's και κασσιτερωμένα χρώματα. (Πρέπει να επισημάνουμε ότι μόνον ο Νηογνώμονας είναι σε θέση να επιβεβαιώσει την απουσία ή μη αυτών των υλικών. Κι αυτό ένα χρόνο μετά δεν έχει συμβεί). «Αυτή η πιστοποίηση απαιτείται και απορώ πώς δεν έχει γίνει ακόμη» σχολιάζει ο πρόεδρος του Τμήματος Χημικών Μηχανικών του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου, Ν. Μαρκάτος.
4 σχόλια:
Εφόσον, όπως διαβάσαμε και ακούσαμε τον ισχυρισμό ότι το Ναυτικό ατύχημα στην Σαντορίνη συνέβη εξαιτίας λάθους του χάρτη, το SEA DIAMOND εξέπεμψε σήμα ασφαλείας (Safety στο Digital Selective Call και Securité στη ραδιοτηλεφωνία);
O D.P.A.ήλθε σε επαφή με το Θάλαμο Επιχειρήσεων (Joint Rescue Co-ordination Centre), το Λιμεναρχείο (Rescue sub-centre)και τον υπεύθυνο κυβερνήτη της διάσωσης (On-Scene Commander);
1.Ποια είναι τα μέτρα, που ορίζει το Σύστημα Ασφαλούς Διαχείρισης της εταιρείας του SEA DIAMOND, τα οποία διασφαλίζουν οτι η οργάνωση της εταιρείας μπορεί να ανταποκριθεί οποτεδήποτε σε κινδύνους, ατυχήματα και καταστάσεις έκτακτης ανάγκης που αφορούν τα πλοία της ;
2.Γιατί ένας ψαράς στη Σαντορίνη, έκανε τα όσα είδε ο κόσμος στα ΜΜΕ ;
Γιατί το Εξουσιοδοτημένο Πρόσωπο/Designated Person Ashore (D.P.A.)ή ένας Troubleshooter της εταιρείας του SEA DIAMOND δεν έφτασε με ελικόπτερο στη Σαντορίνη από την πρώτη στιγμή του ατυχήματος και επάνω στο πλοίο να διαχειριστεί την κρίση, υποστηρίζοντας τον νέο Πλοίαρχο ;
1.Ποιο ήταν το voyage/passage plan του SEA DIAMOND ;
2.Ποια ήταν η συμμόρφωση ως προς τον υπολογισμό των στιγμάτων και τη μεταφορά τους στο χάρτη, κατα τον πλού κοντά στις ακτές της Σαντορίνης, ship's position fixed at sufficiently frequent intervals by multi methods with relevant marking on chart ;
3.Ποια ήταν η coastal navigation and narrow waters checklist ;
Δημοσίευση σχολίου