...........
Μετά τις απαγωγές απο τους πειρατές του Κόλπου του Aden τον περασμένο Απρίλιο,
του Yacht Le Ponant και του αλιευτικού Playa de Bakio, την επίθεση κατά του VLCC Takayama, (29/4 - www.marinews.gr/article.asp?newID=4561) και την περαιτέρω έξαρση των πειρατειών, συνεδρίασε το Συμβούλιο Ασφαλείας του Οργανισμού Ηνωμένων Εθνών τη 2α Ιουνίου 2008 και εξέδωσε την ομόφωνη απόφαση1816 που ισχύει για έξι μήνες, η οποία επιτρέπει σε πολεμικά πλοία ξένων χωρών να εισέρχονται στα χωρικά ύδατα της Σομαλίας, και να επιχειρούν "by all necessary means", με όλα τα αναγκαία μέσα κατά των πειρατών.
……….
Συνεχίζεται…
Η εταιρεία Malaysian International Shipping Corporation, ανακοίνωσε οτι το
M/T Bunga Melati Dua, Chemical/palm oil Tanker, εν πλώ στον Κόλπο του Aden, απο την
Ινδονησία προς το Rotterdam, με 39 άτομα πλήρωμα Ναυτικούς απο την Μαλαισία και
τις Φιλιππίνες απήχθη απο τους πειρατές την 19η Αυγούστου.
Μετά απο δύο ημέρες, το Μ/Τ Irene, Chemical/oil products Tanker της Ιαπωνικής εταιρείας
Koyo Kaiun Co. Ltd και ένα Bulk Carrier Ιρανικής εταιρείας, απήχθησαν απο τους πειρατές
της περιοχής.
Είχαν προηγηθή οι απαγωγές του ρυμουλκού Svitzer Korsakov, του φορτηγού Amiya Scan,
του φορτηγού Lehmann Timber, του φορτηγού Thor Star, του ρυμουλκού Yenegoa Ocean,
του Bulk carrier Stella Maris, και ο κατάλογος δεν σταματάει εδώ.
Η κήρυξη του Κόλπου του Aden σε πολεμική ζώνη ήταν "προ των πυλών", αν η Διεθνής
Κοινότητα δεν ελάμβανε σοβαρά και επι τόπου, προληπτικά μέτρα.
Μόνο οι οργανωμένες περιπολίες πολεμικών πλοίων στο θαλάσσιο χώρο Βόρεια και Ανατολικά
των ακτών της Σομαλίας, θα μπορούσαν να αποτελέσουν προστασία της παγκόσμιας Ναυτιλίας,
με την άμεση επαφή του Στόλου, με τους Πλοιάρχους και τους Αξιωματικούς Φυλακής των
Πλοίων, που συγκλίνουν απο τον Ινδικό Ωκεανό/Αραβική Θάλασσα
ή πλησιάζουν απο την Ερυθρά Θάλασσα/Suez Canal/Μεσόγειο, για να πλεύσουν σαυτή
την επικίνδυνη περιοχή.
Την 22α Αυγούστου σύμφωνα με ανακοίνωση της U.S. Naval Forces Central Command,
U.S. Fifth Fleet στο Bahrain, δημιουργήθηκε στον Κόλπο του Aden η Maritime Security Patrol
Area (MSPA), και ο Διοικητής της Combined Task Force 150, Commodor κ. Bob Davidson
του Καναδικού Πολεμικού Ναυτικού, ανέλαβε την Διοίκηση των Συμμαχικών Ναυτικών
Δυνάμεων, που εκτελούν περιπολίες στην MSPA.
΄Ενα αεροσκάφος ελέγχει απο αέρος την ζώνη ασφάλειας, που συνιστάται απο το
International Maritime Bureau/Piracy Reporting Centre, να ακολουθούν τα πλοία της
παγκόσμιας Ναυτιλίας, που πλέουν στο θαλάσσιο αυτό κόμβο, που συνδέει την Ανατολή
με την Δύση και τον Βορρά με τον Νότο.
Την 15 Σεπτεμβρίου ο Δανός Commodore κ. Per Bigum Christensen διαδέχθηκε τον
κ. Bob Davidson στην Διοίκηση της CTF 150.
H MSPA δημιουργήθηκε για την υποστήριξη των συνεχιζόμενων προσπαθειών κατά
της πειρατείας, του Γενικού Γραμματέα του International Maritime Organization
κ. Ευθύμιου Μητρόπουλου, ο οποίος δήλωσε οτι θα ζητήσει απο τον Γ.Γ. του Ο.Η.Ε.
κ. Ban Ki-moon, την παράταση της ισχύος της απόφασης 1816 του Συμβουλίου Ασφαλείας.
Δυστυχώς ο Φιλιππινέζος Ναυτικός, AS Jayson Dumagat, μέλος του πληρώματος του
M/T Bunga Melati Dua σύμφωνα με τον Πλοίαρχο του Πλοίου, έχασε την ζωή του από
τα προειδοποιητικά πυρά των πειρατών.
Η Κυβέρνηση των Φιλιππίνων ζήτησε την απαγόρευση της παρουσίας των Ναυτικών της,
στις περιοχές δράσης των πειρατών.
Την 29/8 και δεύτερο πλοίο της MISC απήχθη στην ίδια περιοχή απο τους πειρατές.
΄Ηταν το Μ/Τ Bunga Melati 5, Chemical/oil products Tanker, προερχόμενο απο την
Σαουδική Αραβία, με προορισμό την Σιγκαπούρη και πλήρωμα 41 άτομα.
Η Κυβέρνηση της Μαλαισίας έστειλε τρία πολεμικά της στην ακτή της Σομαλίας,
με στρατιώτες και ελικόπτερα.
Η επόμενη εύκολη "λεία" τους ήταν το Yacht Carré d'As την 3/9, με ένα ζεύγος Γαλλικής
υπηκοότητας, ως πλήρωμα, προερχόμενο απο την Αυστραλία, με προορισμό την Γαλλία.
Οι πειρατές ζητούσαν λύτρα περι το 1,4 εκατομ. Δολ. Η.Π.Α και απαιτούσαν να αφεθούν
ελεύθεροι οι έξι συμπατριώτες τους, που είχαν συλληφθεί κατα την επιχείρηση απελευθέρωσης
των μελών του πληρώματος και του Yacht Le Ponant την 12/4.
Την 16/9 ειδικές στρατιωτικές δυνάμεις της Γαλλίας, υποστηριζόμενες απο την Φρεγάτα
Courbet και ένα αεροσκάφος τύπου Atlantique απελευθέρωσαν το ζεύγος Delanne.
Κατα την επίθεση συνελήφθησαν έξι πειρατές και σκοτώθηκε ένας.
Ο Πρόεδρος κ. Nicola Sarkozy, ο οποίος έδωσε την εντολή για την επίθεση το βράδυ της
Δευτέρας 15/9, μετά την δεύτερη πετυχημένη διαχείριση της κρίσης (η πρώτη ήταν αυτή του
Yacht Le Ponant), παρακίνησε την παγκόσμια κοινότητα να κινητοποιηθεί κατά της
πειρατείας.
Ακολούθησαν οι απαγωγές του Φορτηγού Al Mansourah, του Chemical tanker Stolt Valor,
του Bulk carrier Bright Ruby, του Bulk carrier Great Creation, του Chemical tanker Genius,
του Bulk carrier Centauri, του Bulk carrier Capt.Stephanos και του Ro Ro Faina.
Tο M/T Bunga Melati Dua και το M/T Bunga Melati 5 αφέθηκαν ελεύθερα περι το τέλος
Σεπτεμβρίου, αφού προηγουμένως η MISC κατέβαλε τα συμφωνηθέντα λύτρα στους πειρατές.
Τα τρία πολεμικά της Μαλαισίας παραμένουν στην περιοχή για την προστασία των υπηκόων τους
που εργάζονται στα ποντοπόρα πλοία.
Εν τω μεταξύ η Ρωσία έστειλε την Φρεγάτα της Neustrashimy, αμέσως μετά την απαγωγή του
υπο σημαία Belize, Ro Ro Faina (Ουκρανικής εταιρείας), το οποίο έπλεε όχι μακριά απο το
λιμάνι εκφόρτωσης, την Mombasa της Κένυας, προερχόμενο απο το Nikolayev της Ουκρανίας,
με πλήρωμα Ναυτικούς απο την Ρωσία, Ουκρανία και Λάτβια.
Το φορτίο του είναι 33 τάνκς Τ-72 σοβιετικής κατασκευής, τεθωρακισμένα οχήματα,
ανταλλακτικά, βαρύς οπλισμός και πυρομαχικά.
Το τραγικό είναι οτι ο Ρώσος Πλοίαρχος του Faina, έχασε την ζωή του εξ αιτίας καρδιακής
προσβολής, όπως ελέχθη απο επισήμους του κράτους του Belize.
Τα λύτρα που ζητούν οι πειρατές είναι 20 εκατομ. Δολ. Η.Π.Α.
Σε απόσταση περίπου 5 μιλίων απο το Faina ευρίσκεται το Αμερικανικό πολεμικό
USS Howard και άλλες ναυτικές μονάδες. Παρακολουθούν την εξέλιξη της κατάστασης
και δεν θα επιτρέψουν να περιέλθει στα χέρια των πειρατών το πολεμικό υλικό.
Την στιγμή που γράφονται αυτές οι γραμμές την 5/10, κρατούνται περίπου 250 αθώοι Ναυτικοί
με τα πλοία, στα οποία μπαρκάρησαν για να δουλέψουν και να ζήσουν τις οικογένειές τους και
όχι να παραμένουν μέσα σαυτά όμηροι των πειρατών με κίνδυνο της ζωή τους ,
κοντά στις ακτές της Σομαλίας, στις περιοχές Eyl, Hobyo και Allula.
Οπως δείχνουν τα γεγονότα και οι απαγωγές των πλοίων μετά την ίδρυση της MSPA,
η πολυεθνική Ναυτική δύναμη που κάνει περιπολίες δεν μπορεί να ανταποκριθεί αποτελεσματικά
στον έλεγχο της μεγάλης έκτασης του κόλπου του Aden και των ανατολικών ακτών
της Σομαλίας επειδή ο αριθμός των πολεμικών πλοίων είναι μικρός.
Επειδή ο Γ.Γ. του Ι.Μ.Ο. κ. Ευθύμιος Μητρόπουλος έχει ζητήσει την ενεργοποίηση της
Διεθνούς Κοινότητας κατα της πειρατείας, την δε 2α Οκτωβρίου 2008 δήλωσε οτι οι
Κυβερνήσεις πρέπει να ενεργήσουν ατομικά και συλλογικά στο θέμα αυτό,
επειδή με τις μάνικες και τις αντλίες πυρκαγιάς δεν αντιμετωπίζονται οι σύγχρονοι πειρατές,
επειδή οι εντολές, που στέλνουν στα βαπόρια εκ του ασφαλούς απο τα γραφεία τους,
διάφοροι κύριοι, δεν μπορούν να διώξουν τους βαριά οπλισμένους Σομαλούς,
επειδή ο αριθμός των πολεμικών πλοίων που περιπολούν στα νερά του κόλπου του Aden
και της Σομαλίας δεν είναι επαρκής,
επειδή η ΕΕ βραδυπορεί και επι τέλους θα οριστικοποιήση την απόφασή της και το σχέδιο
δράσης στο Συμβούλιο Υπουργών ΄Αμυνας τον......Νοέμβριο και τα πολεμικά πλοία των
χωρών που έχουν δηλώσει συμμετοχή, υπολογίζεται οτι φθάσουν στην περιοχή....πριν το
τέλος του χρόνου.(Απουσιάζει η Ελλάδα απο τον κατάλογο, ενώ η Κύπρος συμμετέχει
και μπράβο της),
Για όλα αυτά τα επειδή και για όσα αναφέρθηκαν πιο πάνω, είναι αναγκαία η
ευαισθητοποίηση και η ενεργοποίηση των υπεύθυνων αυτής της Χώρας και των 300
που μας εκπροσωπούν στη Βουλή, για να προστατεύσουν τους ΄Ελληνες πολίτες,
που εργάζονται στα ποντοπόρα πλοία της μεγαλύτερης Ναυτιλίας του κόσμου.
Οι Κυβερνήσεις μας έστειλαν ΄Ελληνες στρατιώτες στο Κόσοβο και στο Αφγανιστάν,
για την προστασία της ειρήνης και ξένων πολιτών και καλά έκαναν.
Ας πάρουν αυτή τη φορά την απόφαση, ώστε ένα τουλάχιστο Ελληνικό Πολεμικό πλοίο
να αποπλεύσει το γρηγορότερο για περιπολίες με την πολυεθνική Ναυτική Δύναμη
(CTF 150) στη Maritime Security Patrol Area.
Τώρα πρόκειται για την προστασία των Ελλήνων πολιτών της ποντοπόρου Ναυτιλίας,
του υπαριθμόν ένα αιμοδότη της εθνικής μας οικονομίας.
Στην Combined Task Force 150 της MSPA συμμετέχουν οι χώρες, Βρετανία, Γαλλία, Γερμανία,
Δανία, Η.Π.Α., Καναδάς και Πακιστάν.
Οι χώρες που έχουν δηλώσει οτι θα συμμετέχουν στην Ναυτική Δύναμη της Ευρωπαϊκής
΄Ενωσης είναι, Βέλγιο, Γαλλία, Γερμανία, Ισπανία, Κύπρος, Λιθουανία, Ολλανδία, Σουηδία
και πιθανόν Βρετανία.
Capt. Νίκος Πλακάς
του Yacht Le Ponant και του αλιευτικού Playa de Bakio, την επίθεση κατά του VLCC Takayama, (29/4 - www.marinews.gr/article.asp?newID=4561) και την περαιτέρω έξαρση των πειρατειών, συνεδρίασε το Συμβούλιο Ασφαλείας του Οργανισμού Ηνωμένων Εθνών τη 2α Ιουνίου 2008 και εξέδωσε την ομόφωνη απόφαση1816 που ισχύει για έξι μήνες, η οποία επιτρέπει σε πολεμικά πλοία ξένων χωρών να εισέρχονται στα χωρικά ύδατα της Σομαλίας, και να επιχειρούν "by all necessary means", με όλα τα αναγκαία μέσα κατά των πειρατών.
……….
Συνεχίζεται…
Η εταιρεία Malaysian International Shipping Corporation, ανακοίνωσε οτι το
M/T Bunga Melati Dua, Chemical/palm oil Tanker, εν πλώ στον Κόλπο του Aden, απο την
Ινδονησία προς το Rotterdam, με 39 άτομα πλήρωμα Ναυτικούς απο την Μαλαισία και
τις Φιλιππίνες απήχθη απο τους πειρατές την 19η Αυγούστου.
Μετά απο δύο ημέρες, το Μ/Τ Irene, Chemical/oil products Tanker της Ιαπωνικής εταιρείας
Koyo Kaiun Co. Ltd και ένα Bulk Carrier Ιρανικής εταιρείας, απήχθησαν απο τους πειρατές
της περιοχής.
Είχαν προηγηθή οι απαγωγές του ρυμουλκού Svitzer Korsakov, του φορτηγού Amiya Scan,
του φορτηγού Lehmann Timber, του φορτηγού Thor Star, του ρυμουλκού Yenegoa Ocean,
του Bulk carrier Stella Maris, και ο κατάλογος δεν σταματάει εδώ.
Η κήρυξη του Κόλπου του Aden σε πολεμική ζώνη ήταν "προ των πυλών", αν η Διεθνής
Κοινότητα δεν ελάμβανε σοβαρά και επι τόπου, προληπτικά μέτρα.
Μόνο οι οργανωμένες περιπολίες πολεμικών πλοίων στο θαλάσσιο χώρο Βόρεια και Ανατολικά
των ακτών της Σομαλίας, θα μπορούσαν να αποτελέσουν προστασία της παγκόσμιας Ναυτιλίας,
με την άμεση επαφή του Στόλου, με τους Πλοιάρχους και τους Αξιωματικούς Φυλακής των
Πλοίων, που συγκλίνουν απο τον Ινδικό Ωκεανό/Αραβική Θάλασσα
ή πλησιάζουν απο την Ερυθρά Θάλασσα/Suez Canal/Μεσόγειο, για να πλεύσουν σαυτή
την επικίνδυνη περιοχή.
Την 22α Αυγούστου σύμφωνα με ανακοίνωση της U.S. Naval Forces Central Command,
U.S. Fifth Fleet στο Bahrain, δημιουργήθηκε στον Κόλπο του Aden η Maritime Security Patrol
Area (MSPA), και ο Διοικητής της Combined Task Force 150, Commodor κ. Bob Davidson
του Καναδικού Πολεμικού Ναυτικού, ανέλαβε την Διοίκηση των Συμμαχικών Ναυτικών
Δυνάμεων, που εκτελούν περιπολίες στην MSPA.
΄Ενα αεροσκάφος ελέγχει απο αέρος την ζώνη ασφάλειας, που συνιστάται απο το
International Maritime Bureau/Piracy Reporting Centre, να ακολουθούν τα πλοία της
παγκόσμιας Ναυτιλίας, που πλέουν στο θαλάσσιο αυτό κόμβο, που συνδέει την Ανατολή
με την Δύση και τον Βορρά με τον Νότο.
Την 15 Σεπτεμβρίου ο Δανός Commodore κ. Per Bigum Christensen διαδέχθηκε τον
κ. Bob Davidson στην Διοίκηση της CTF 150.
H MSPA δημιουργήθηκε για την υποστήριξη των συνεχιζόμενων προσπαθειών κατά
της πειρατείας, του Γενικού Γραμματέα του International Maritime Organization
κ. Ευθύμιου Μητρόπουλου, ο οποίος δήλωσε οτι θα ζητήσει απο τον Γ.Γ. του Ο.Η.Ε.
κ. Ban Ki-moon, την παράταση της ισχύος της απόφασης 1816 του Συμβουλίου Ασφαλείας.
Δυστυχώς ο Φιλιππινέζος Ναυτικός, AS Jayson Dumagat, μέλος του πληρώματος του
M/T Bunga Melati Dua σύμφωνα με τον Πλοίαρχο του Πλοίου, έχασε την ζωή του από
τα προειδοποιητικά πυρά των πειρατών.
Η Κυβέρνηση των Φιλιππίνων ζήτησε την απαγόρευση της παρουσίας των Ναυτικών της,
στις περιοχές δράσης των πειρατών.
Την 29/8 και δεύτερο πλοίο της MISC απήχθη στην ίδια περιοχή απο τους πειρατές.
΄Ηταν το Μ/Τ Bunga Melati 5, Chemical/oil products Tanker, προερχόμενο απο την
Σαουδική Αραβία, με προορισμό την Σιγκαπούρη και πλήρωμα 41 άτομα.
Η Κυβέρνηση της Μαλαισίας έστειλε τρία πολεμικά της στην ακτή της Σομαλίας,
με στρατιώτες και ελικόπτερα.
Η επόμενη εύκολη "λεία" τους ήταν το Yacht Carré d'As την 3/9, με ένα ζεύγος Γαλλικής
υπηκοότητας, ως πλήρωμα, προερχόμενο απο την Αυστραλία, με προορισμό την Γαλλία.
Οι πειρατές ζητούσαν λύτρα περι το 1,4 εκατομ. Δολ. Η.Π.Α και απαιτούσαν να αφεθούν
ελεύθεροι οι έξι συμπατριώτες τους, που είχαν συλληφθεί κατα την επιχείρηση απελευθέρωσης
των μελών του πληρώματος και του Yacht Le Ponant την 12/4.
Την 16/9 ειδικές στρατιωτικές δυνάμεις της Γαλλίας, υποστηριζόμενες απο την Φρεγάτα
Courbet και ένα αεροσκάφος τύπου Atlantique απελευθέρωσαν το ζεύγος Delanne.
Κατα την επίθεση συνελήφθησαν έξι πειρατές και σκοτώθηκε ένας.
Ο Πρόεδρος κ. Nicola Sarkozy, ο οποίος έδωσε την εντολή για την επίθεση το βράδυ της
Δευτέρας 15/9, μετά την δεύτερη πετυχημένη διαχείριση της κρίσης (η πρώτη ήταν αυτή του
Yacht Le Ponant), παρακίνησε την παγκόσμια κοινότητα να κινητοποιηθεί κατά της
πειρατείας.
Ακολούθησαν οι απαγωγές του Φορτηγού Al Mansourah, του Chemical tanker Stolt Valor,
του Bulk carrier Bright Ruby, του Bulk carrier Great Creation, του Chemical tanker Genius,
του Bulk carrier Centauri, του Bulk carrier Capt.Stephanos και του Ro Ro Faina.
Tο M/T Bunga Melati Dua και το M/T Bunga Melati 5 αφέθηκαν ελεύθερα περι το τέλος
Σεπτεμβρίου, αφού προηγουμένως η MISC κατέβαλε τα συμφωνηθέντα λύτρα στους πειρατές.
Τα τρία πολεμικά της Μαλαισίας παραμένουν στην περιοχή για την προστασία των υπηκόων τους
που εργάζονται στα ποντοπόρα πλοία.
Εν τω μεταξύ η Ρωσία έστειλε την Φρεγάτα της Neustrashimy, αμέσως μετά την απαγωγή του
υπο σημαία Belize, Ro Ro Faina (Ουκρανικής εταιρείας), το οποίο έπλεε όχι μακριά απο το
λιμάνι εκφόρτωσης, την Mombasa της Κένυας, προερχόμενο απο το Nikolayev της Ουκρανίας,
με πλήρωμα Ναυτικούς απο την Ρωσία, Ουκρανία και Λάτβια.
Το φορτίο του είναι 33 τάνκς Τ-72 σοβιετικής κατασκευής, τεθωρακισμένα οχήματα,
ανταλλακτικά, βαρύς οπλισμός και πυρομαχικά.
Το τραγικό είναι οτι ο Ρώσος Πλοίαρχος του Faina, έχασε την ζωή του εξ αιτίας καρδιακής
προσβολής, όπως ελέχθη απο επισήμους του κράτους του Belize.
Τα λύτρα που ζητούν οι πειρατές είναι 20 εκατομ. Δολ. Η.Π.Α.
Σε απόσταση περίπου 5 μιλίων απο το Faina ευρίσκεται το Αμερικανικό πολεμικό
USS Howard και άλλες ναυτικές μονάδες. Παρακολουθούν την εξέλιξη της κατάστασης
και δεν θα επιτρέψουν να περιέλθει στα χέρια των πειρατών το πολεμικό υλικό.
Την στιγμή που γράφονται αυτές οι γραμμές την 5/10, κρατούνται περίπου 250 αθώοι Ναυτικοί
με τα πλοία, στα οποία μπαρκάρησαν για να δουλέψουν και να ζήσουν τις οικογένειές τους και
όχι να παραμένουν μέσα σαυτά όμηροι των πειρατών με κίνδυνο της ζωή τους ,
κοντά στις ακτές της Σομαλίας, στις περιοχές Eyl, Hobyo και Allula.
Οπως δείχνουν τα γεγονότα και οι απαγωγές των πλοίων μετά την ίδρυση της MSPA,
η πολυεθνική Ναυτική δύναμη που κάνει περιπολίες δεν μπορεί να ανταποκριθεί αποτελεσματικά
στον έλεγχο της μεγάλης έκτασης του κόλπου του Aden και των ανατολικών ακτών
της Σομαλίας επειδή ο αριθμός των πολεμικών πλοίων είναι μικρός.
Επειδή ο Γ.Γ. του Ι.Μ.Ο. κ. Ευθύμιος Μητρόπουλος έχει ζητήσει την ενεργοποίηση της
Διεθνούς Κοινότητας κατα της πειρατείας, την δε 2α Οκτωβρίου 2008 δήλωσε οτι οι
Κυβερνήσεις πρέπει να ενεργήσουν ατομικά και συλλογικά στο θέμα αυτό,
επειδή με τις μάνικες και τις αντλίες πυρκαγιάς δεν αντιμετωπίζονται οι σύγχρονοι πειρατές,
επειδή οι εντολές, που στέλνουν στα βαπόρια εκ του ασφαλούς απο τα γραφεία τους,
διάφοροι κύριοι, δεν μπορούν να διώξουν τους βαριά οπλισμένους Σομαλούς,
επειδή ο αριθμός των πολεμικών πλοίων που περιπολούν στα νερά του κόλπου του Aden
και της Σομαλίας δεν είναι επαρκής,
επειδή η ΕΕ βραδυπορεί και επι τέλους θα οριστικοποιήση την απόφασή της και το σχέδιο
δράσης στο Συμβούλιο Υπουργών ΄Αμυνας τον......Νοέμβριο και τα πολεμικά πλοία των
χωρών που έχουν δηλώσει συμμετοχή, υπολογίζεται οτι φθάσουν στην περιοχή....πριν το
τέλος του χρόνου.(Απουσιάζει η Ελλάδα απο τον κατάλογο, ενώ η Κύπρος συμμετέχει
και μπράβο της),
Για όλα αυτά τα επειδή και για όσα αναφέρθηκαν πιο πάνω, είναι αναγκαία η
ευαισθητοποίηση και η ενεργοποίηση των υπεύθυνων αυτής της Χώρας και των 300
που μας εκπροσωπούν στη Βουλή, για να προστατεύσουν τους ΄Ελληνες πολίτες,
που εργάζονται στα ποντοπόρα πλοία της μεγαλύτερης Ναυτιλίας του κόσμου.
Οι Κυβερνήσεις μας έστειλαν ΄Ελληνες στρατιώτες στο Κόσοβο και στο Αφγανιστάν,
για την προστασία της ειρήνης και ξένων πολιτών και καλά έκαναν.
Ας πάρουν αυτή τη φορά την απόφαση, ώστε ένα τουλάχιστο Ελληνικό Πολεμικό πλοίο
να αποπλεύσει το γρηγορότερο για περιπολίες με την πολυεθνική Ναυτική Δύναμη
(CTF 150) στη Maritime Security Patrol Area.
Τώρα πρόκειται για την προστασία των Ελλήνων πολιτών της ποντοπόρου Ναυτιλίας,
του υπαριθμόν ένα αιμοδότη της εθνικής μας οικονομίας.
Στην Combined Task Force 150 της MSPA συμμετέχουν οι χώρες, Βρετανία, Γαλλία, Γερμανία,
Δανία, Η.Π.Α., Καναδάς και Πακιστάν.
Οι χώρες που έχουν δηλώσει οτι θα συμμετέχουν στην Ναυτική Δύναμη της Ευρωπαϊκής
΄Ενωσης είναι, Βέλγιο, Γαλλία, Γερμανία, Ισπανία, Κύπρος, Λιθουανία, Ολλανδία, Σουηδία
και πιθανόν Βρετανία.
Capt. Νίκος Πλακάς
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου