Ειδήσεις

4 Ιουν 2008

Νίκος Σεργιανόπουλος: Ονειρεύτηκα, λοιπόν, ότι ερχόταν καταπάνω μου ο Δράκουλας. Ήταν φρικτό. Αλλά έχει και μια ηδονή ο τρόμος...

Ο αδιαφιλονίκητος εραστής της σεζόν, ένα μεσημέρι Kυριακής, κάνει διάλειμμα από τους «Δύο ξένους» για να πιει μπίρες…

Διαβάστε όλη τη συνέντευξη που είχε δώσει ο Νίκος Σεργιανόπουλος τον Απρίλιο του 1998 στο περιοδικό "ΜΕΝ", πατώντας εδώ.

Εμείς κρατάμε το απόσπασμα: "Υπάρχει ένα είδος εφιάλτη που βλέπω πιο συχνά. Ότι έχω ξυπνήσει –και είμαι σίγουρος μέσα στον ύπνο μου ότι είμαι ξύπνιος– και δεν μπορώ να κουνηθώ, και αυτό είναι φυσικό αφού κοιμάμαι. Μια φορά, όταν ήμουν μικρός, διάβαζα τον «Δράκουλα» του Στόουκερ. Μάλλον, με πήρε ο ύπνος και έπεσε το βιβλίο δίπλα μου. Ονειρεύτηκα, λοιπόν, ότι ερχόταν καταπάνω μου ο Δράκουλας, τον οποίο τραβούσε το βιβλίο. Ήταν φρικτό. Αλλά έχει και μια ηδονή ο τρόμος...".