Ειδήσεις

23 Δεκ 2008

Τα Κοντά Παντελονάκια

Τα Κοντά Παντελονάκια
Θεόδωρε,
Μου φαίνεται ότι Οσμιζόμενος Εκλογές είπες ας βγω στο Κλαρί έτσι για να με δουν οι Πρώην Ψηφοφόροι μου.
Εγώ μ’ αυτήν μου την Επιστολή δεν βγαίνω να Υπερασπισθώ κανέναν Αλαβάνο-Τσίπρα. Όμως μου φαίνεται στο Γραφείο Κλεισμένος δεν πήρες χαμπάρι τι Διαμείβεται σήμερα για ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ μετά από Πολλά χρόνια στην Ελληνική Νεολαία και όχι Μόνο. Το φαινόμενο δε είναι πρωτόγνωρο διότι Ιστορικώς στην ‘’Εξαγριωμένη’’ Νεολαία Ενσωματώνονται Παιδιά της Μεσαίας τάξης και οι Παρυφές της ‘’Υψηλής’’.
........
Συνεχίζεται...

Type rest of the post hereΈχοντας Παιδιά και Ανίψια και φίλους αυτών, από 14 έως 30 ετών, που για πρώτη φορά όπως είπα ασχολούνται με
Την Πολιτική (που εσύ δεν πήρες χαμπάρι) και σε πληροφορώ περισσότερο ξύπνια από εμάς με ‘’Μακριά Παντελονάκια’’.
Οίδες?? τι Κοινωνία έχουμε Φτιάξει. Εγώ κι ας μην Κυβέρνησα Βάζω και τον Εαυτό μου μέσα.
Το Υπονοούμενο-Συμφραζόμενο από τα ‘’Κοντά Παντελονάκια’’ για όλα αυτά τα παιδιά ήταν πως είναι ακόμη
Άμυαλα-Ανώριμα-Κακομαθημένα κλπ Επίθετα και Ευτυχώς-Δυστυχώς για σένα πιασαν το ‘’Μήνυμα’’ .
Λοιπόν Θεόδωρε εσύ που δεν Φοράς ‘’Κοντά Παντελονάκια’’ προ πολλού, σε χαρακτηρίζουν τα Ανωτέρω Επίθετα
Αντιστρόφως. Μυαλωμένος-Ώριμος-Συνετός κλπ, άκου τα ‘’Χαμπέρια’’ που λένε στο Χωριό μου.
Δεν φοράς μεν ‘’Κοντά Παντελονάκια’’ αλλά ‘’Κοντούς Οφθαλμούς’’ (Κοντόφθαλμος) ΣΙΓΟΥΡΑ.
Όντας Υπουργός Εξωτερικών ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΕΣ??? πως οι Ελληνικές ‘’Μυστικές’’ Υπηρεσίες προ Αμνημονεύτων
Ετών είναι Διαβρωμένες από Αλλότριες Υπηρεσίες και το πράγμα αμέσως θα το μάθαινε η ΜΙΤ???, συν τοις άλλοις
Λειτουργείς Επικινδύνως, στέλνοντας τον Οτσαλάν στο Γκιζντάν (Τούρκικα = Φυλακή-Κάτεργο).
Εγώ βεβαίως δεν σε Εγκαλώ για Πράξεις του Παππού σου, τι Φταις εσύ, όμως τα Γονίδια θες δεν θες τα κουβαλάς
Θεόδωρε, πρώην ‘’Επαναστατημένε’’ Κουκουέ, που βιάστηκες να βγάλεις τα ‘’Κοντά Παντελονάκια’’.
‘’Ποτέ δεν τόλμησα να είμαι επαναστάτης στα νιάτα μου γιατί
φοβόμουν πως έτσι θα γινόμουν συντηρητικός στα γεράματα’’
Robert Frost (Αυτός Θεόδωρε λέει και άλλα Σοφά Πράγματα αξίζει τον κόπο να ρίξεις μια ματιά).
http://en.wikipedia.org/wiki/Robert_Frost.
Εκτός αν και εσύ, όπως ο Πρώην Συνάδερφός σου Κούβελας, τους Ποιητές τους Θεωρείς Λαπάδες (αλήθεια που Βόσκει αυτή η Ψυχή??
Διετέλεσε και Υπουργός Πολιτισμού Προάγοντας το έργο Λαπάδων, σεις Θεόδωρε μας έχετε Τρελάνει Γενικώς).

Εγώ Θεόδωρε φορώ και για όσο μπορώ ακόμη‘’Κοντά Παντελονάκια’’, αν αναγκαστώ να τα βγάλω τότε….
‘’Κλαύτα Θεόδωρε’’ (Όπως κλαύτα Χαράλαμπε).

Φιλικά
Γιάννης
Ετών 55 (Από τους 45) με ‘’Κοντά Παντελονάκια’’ Όμως.

Δεν Ευελπίζομαι μεν ότι θα μου απαντήσεις προσωπικά.
Ευελπιστώ δε όπως μου απαντήσουν οι Γραμματείς σου
Που θα διαβάσουν το E-Mail, που εννοείται οδεύει προς
Πάσαν Κατεύθυνσιν.


Και για να γελάσουμε και Λίγο.
Δύο Αναρχικοί Παίζουν Σκάκι.
ΜΑΤ λέει ο ένας
ΝΤΟΥΟΥΟΥΟΥ λέει ο άλλος