Αν μετρούσαν την χλιδή και την φινέτσα της Ολυμπιακής Αεροπορίας του Ωνάση τότε οι 5 κύκλοι θα μπορούσαν να γίνουν άνετα 5 αστέρια. Ίσως επειδή στις θέσεις του γαλανόλευκου τζετ κάθε επιβάτης ήταν και ένας ξεχωριστός «μπον βιβερ»: Χαβιάρι χρυσά μαχαιροπίρουνα και ζεστές πετσέτες λίγο πριν το κυρίως γεύμα. Η ομορφιά και η ευγένεια ήταν συνυφασμένη με την δουλειά της αεροσυνοδού που ο Αριστοτέλης Ωνάσης ήθελε να μοιάζουν στην θεά Αφροδίτη.
......
Συνεχίζεται...
Ο Αριστοτέλης Ωνάσης φερόταν στις αεροσυνοδούς όπως θεωρούσε ότι πρέπει να φέρεται ένας τζέντλεμαν σε μια γυναίκα. Οι οικοδέσποινες των αεροσκαφών ντύνονταν μόνο στο Παρίσι.
Η εκπαίδευση δεν μπορούσε να γίνει σε οποιαδήποτε πόλη, αλλά στο ονειρικό Μόντε Κάρλο.
Τότε πιλότοι και αεροσυνοδοί είχαν μια υποχρέωση. Να φανέ όλοι μαζί το βράδυ σε τραπέζι με χρυσά κουτάλια που είχε για τους υπαλλήλους ο Ωνάσης.
Οι πέντε κύκλοι ήταν τα μονόπτερα του ουρανού και οι ιπτάμενοι οι πιο περιζήτητοι γαμπροί της εποχής. Ο Ωνάσης διοργάνωνε πάρτι για τους πιλότους του που θα ζήλευαν γαλαζοαίματοι της εποχής.
Η Ολυμπιακή δεν είναι μόνο μια κυρία των αιθέρων αλλά και μια πρωταθλήτρια. Το 1962 τα τζετ κάνουν την απόσταση Λονδίνο- Αθηνά σε 2 ώρες και 51 λεπτά. Κανείς άλλος δεν το είχε καταφέρει μέχρι τότε. Το 1965 τα Μπόινγκ μπαίνουν στον ελληνικό στόλο και η Ολυμπιακή του Ωνάση φτάνει σε όλες τις ηπείρους.
Σήμερα οι πέντε κύκλοι μένουν ακόμα δεμένοι μεταξύ τους και οι νέοι ζητούν... οι κύκλοι να γίνουν ξανά αστέρια.
Ρεπορτάζ: Σπύρος Λάμπρου
Από: http://www.alphatv.gr/index.asp?a_id=90&news_id=35324
Ειδήσεις
9 Μαρ 2009
Η «χρυσή» Ολυμπιακή του Ωνάση που σήμερα χάνει ένα εκατομμύριο ευρώ την ημέρα
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου