Είδα τους εργαζόμενους της ΔΕΗ να καταθέτουν μήνυση κατά της Διοίκησης. Εγώ πού θα πρέπει να καταθέσω μήνυση όταν μου κλείνουν το τηλέφωνο στα μούτρα, έχω δύο παιδιά - το ένα με κρυολόγημα - έχω πληρώσει το λογαριασμό και δεν έχω ρεύμα;
Διαβάστε την ιστορία:
Ώρα 2:50 το ξημέρωμα... το ρεύμα κόβεται. Παράξενο. Γνωρίζω ότι δεν έχουν πει τίποτα για διακοπές από τη ΔΕΗ αφού όλες ξεκινούν από τις 8 το πρωί.
Παίρνω τηλέφωνο στο 10503. Εκεί το σηκώνει ένας τύπος ο οποίος κοιμόταν και του λέω ότι υπάρχει διακοπή σε μία μεγάλη περιοχή του Μενιδίου.
Απάντηση υπαλλήλου: Το Μενίδι είναι στον Πειραιά ή στο Περιστέρι; Εκεί κατάλαβα. Επόμενη φράση του ήταν να πάρω στο 10508. Λέω, αυτή είναι πάγια τακτική η λεγόμενη "από τον έναν στον άλλον".
Παίρνω τηλέφωνο στο συγκεκριμένο αριθμό και ακούω τη φωνή να μου λέει: «Εμείς εδώ δεν είμαστε κέντρο πληροφοριών. Να πάρετε στο 10505».
Παίρνω στο 10505. Εκεί βρήκα πραγματικά έναν καλό υπάλληλο ο οποίος με διαβεβαίωνε ότι δεν υπάρχει πουθενά διακοπή ρεύματος και ίσως να έχω πρόβλημα κάπου στα ρολόγια. Μάλιστα του άφησα και το τηλέφωνο έτσι ώστε εάν μάθει κάτι να επικοινωνήσει μαζί μου.
Ακριβώς 3:13 το ξημέρωμα μου τηλεφώνησε ο άνθρωπος και μου είπε ότι δεν υπάρχει πουθενά διακοπή ρεύματος.
Όταν ξημέρωσε φώναξα δύο - το τονίζω ΔΥΟ - ηλεκτρολόγους για να ρίξουν μια ματιά στο σπίτι. Και οι δύο - το τονίζω και οι ΔΥΟ - μου είπαν ότι το πρόβλημα το έχει η ΔΕΗ. Μετά από λίγη ώρα καταλάβαμε ότι το πρόβλημα το έχει πράγματι η ΔΕΗ διότι χάλασε ένας υποσταθμός και έχουν πέσει στο σκοτάδι αρκετές συνοικίες στο Δήμο Αχαρνών.
Το επόμενο βήμα μου βέβαια ήταν να πετάξω διάφορα πράγματα που είχα στο ψυγείο για τα παιδιά και για περισσότερες από 10 ώρες να μείνω χωρίς ρεύμα.
Μίλησε κανείς για αποζημίωση;
Λεωνίδας Καπερναράκος
Σημείωση: Και αυτήν τη στιγμή αρκετές περιοχές στο Μενίδι είναι χωρίς ρεύμα λόγω βλάβης υποσταθμού.
Διαβάστε την ιστορία:
Ώρα 2:50 το ξημέρωμα... το ρεύμα κόβεται. Παράξενο. Γνωρίζω ότι δεν έχουν πει τίποτα για διακοπές από τη ΔΕΗ αφού όλες ξεκινούν από τις 8 το πρωί.
Παίρνω τηλέφωνο στο 10503. Εκεί το σηκώνει ένας τύπος ο οποίος κοιμόταν και του λέω ότι υπάρχει διακοπή σε μία μεγάλη περιοχή του Μενιδίου.
Απάντηση υπαλλήλου: Το Μενίδι είναι στον Πειραιά ή στο Περιστέρι; Εκεί κατάλαβα. Επόμενη φράση του ήταν να πάρω στο 10508. Λέω, αυτή είναι πάγια τακτική η λεγόμενη "από τον έναν στον άλλον".
Παίρνω τηλέφωνο στο συγκεκριμένο αριθμό και ακούω τη φωνή να μου λέει: «Εμείς εδώ δεν είμαστε κέντρο πληροφοριών. Να πάρετε στο 10505».
Παίρνω στο 10505. Εκεί βρήκα πραγματικά έναν καλό υπάλληλο ο οποίος με διαβεβαίωνε ότι δεν υπάρχει πουθενά διακοπή ρεύματος και ίσως να έχω πρόβλημα κάπου στα ρολόγια. Μάλιστα του άφησα και το τηλέφωνο έτσι ώστε εάν μάθει κάτι να επικοινωνήσει μαζί μου.
Ακριβώς 3:13 το ξημέρωμα μου τηλεφώνησε ο άνθρωπος και μου είπε ότι δεν υπάρχει πουθενά διακοπή ρεύματος.
Όταν ξημέρωσε φώναξα δύο - το τονίζω ΔΥΟ - ηλεκτρολόγους για να ρίξουν μια ματιά στο σπίτι. Και οι δύο - το τονίζω και οι ΔΥΟ - μου είπαν ότι το πρόβλημα το έχει η ΔΕΗ. Μετά από λίγη ώρα καταλάβαμε ότι το πρόβλημα το έχει πράγματι η ΔΕΗ διότι χάλασε ένας υποσταθμός και έχουν πέσει στο σκοτάδι αρκετές συνοικίες στο Δήμο Αχαρνών.
Το επόμενο βήμα μου βέβαια ήταν να πετάξω διάφορα πράγματα που είχα στο ψυγείο για τα παιδιά και για περισσότερες από 10 ώρες να μείνω χωρίς ρεύμα.
Μίλησε κανείς για αποζημίωση;
Λεωνίδας Καπερναράκος
Σημείωση: Και αυτήν τη στιγμή αρκετές περιοχές στο Μενίδι είναι χωρίς ρεύμα λόγω βλάβης υποσταθμού.
2 σχόλια:
Εαν δεν στραφεί το ΙΝΚΑ κατά των συνδικαλιστών με μαζικές αγωγές , δυστυχώς τα ίδια πράγματα θα αντιμετωπίζουμε εσαεί.
τα παραπονα πρεπει να στρεφονται κατα της διοικησης της δεη με τον μισθο των 450.000 ευρω ετησιως καθως και στους σεμνους και ταπεινους υπουργους.
ΠΟΤΕ ΕΝΑΝΤΙΑ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ.
ΠΟΤΕ Ο ΕΝΑΣ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΟΝ ΑΛΛΟΝ.
ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΕΝΩΜΕΝΟΙ ΣΤΗΝ ΧΟΛΕΡΑ ΠΟΥ ΛΕΓΕΤΑΙ ΚΡΑΤΟΣ
Δημοσίευση σχολίου