Ειδήσεις

20 Μαΐ 2008

Εξετάσεις Cambridge: Τα παιδιά δεν άκουγαν το κείμενο που έπρεπε να μεταφράσουν - Όταν διαμαρτυρήθηκαν, η απάντηση των εξεταστών ήταν «Σσσστ… γράψτε»

Μήνυμα αναγνώστη

.
Με το μήνυμα αυτό εκφράζω και τους υπόλοιπους γονείς των παιδιών και όλοι μαζί καταγγέλλουμε τηνπρωτόγονη διαδικασία των εξετάσεων για την απόκτηση του πτυχίου των αγγλικών του Cambridge. H ημερομηνία διεξαγωγής ήταν η 17η Μαΐου ημέρα Σάββατο και ώρα 09:15 στο κτίριο του 7ου ΕΠΑΛ ΛΑΡΙΣΑΣ. Οι μαθητές έγραφαν σε τέσσερις αίθουσες και η ύλη ήταν χωρισμένη σε τέσσερις ενότητες:
1.Writing
2.Reading
3.Use of English
4.Listening
H τέταρτη και η τελευταία ενότητα, το Listening δηλαδή, στις αίθουσες 1 και 4 δεν ακουγόταν καθόλου.Τα παιδιά βγαίνοντας από τις αίθουσες, άλλα κλαμένα και άλλα πιο ψύχραιμα έτρεχαν στους γονείς τουςδιαμαρτυρόμενα ότι ο ήχος ήταν πολύ κακός, δεν άκουσαν τίποτα και τα περισσότερα τα γράψαν στη τύχη.Ο κύριος που είχε αναλάβει τη μικροφωνική, έκανε το παν για να διορθώσει τη βλάβη, έβαζε-έβγαζε τα βύσματαστον ενισχυτή, χτυπούσε τα ηχεία στις αίθουσες και ότι άλλο μπορείτε να φανταστείτε.Όμως, προσέξτε, το Listening συνεχιζόταν. Τα παιδιά στις αίθουσες 2 και 3 έγραφαν κανονικά και τα δικά μαςτα παιδιά που έτυχε να ήταν στις αίθουσες 1 και 4 απορούσαν και κοιτούσε ο ένας τον άλλον. Και όταν ζήτησε κάποιο παιδί εξηγήσεις, του είπαν «σσσστ… γράψτε».
Αμέσως μετά τη λήξη των εξετάσεων, κάναμε μια αντιπροσωπεία γονέων και αναφέραμε τη διαμαρτυρία μαςσε μια κυρία που ήταν υπεύθυνη για τη διεξαγωγή των εξετάσεων.
Πράγματι, παραδέχτηκε ότι είχε πρόβλημα ο ήχος και ότι τα παιδιά δεν άκουγαν. Μετά από πίεση μας υποσχέθηκαν ότι θα το αναφέρουν στους βαθμολογητές της Αγγλίας και ότι οι αίθουσες 1 και 4 θα βαθμολογηθούν με επιείκεια.
Και ερωτούμε εμείς σαν γονείς:
Έχει κανείς το δικαίωμα να παίζει με τη ψυχολογία των παιδιών;
Είναι δυνατόν να βασιστούμε σε τέτοιου είδους υποσχέσεις;
Αν δεν ακουγόταν το Listening, ας το διόρθωναν και ας το επαναλάμβαναν.