Ειδήσεις

29 Σεπ 2008

Μυτιλήνη: Προσγειώθηκαν με μισή ώρα καθυστέρηση γιατί ο ελεγκτής άργησε να πάει στη δουλειά του

Ο ελεγκτής εναέριας κυκλοφορίας δε βρισκόταν στη θέση του με αποτέλεσμα δυο αεροσκάφη να μην μπορούν να προσγειωθούν.
Συνέβη στο αεροδρόμιο της Μυτιλήνης και σύμφωνα με την Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας «στις 06:30 πμ είχε προγραμματιστεί η άφιξη των πτήσεων SVK 2050 από τη Σλοβακία και OAL 570 από Αθήνα.
Η ώρα έναρξης λειτουργίας του αερολιμένα ήταν 05:30 πμ.
Ο Ελεγκτής Εναερίου Κυκλοφορίας της πρωινής βάρδιας, καθυστέρησε να προσέλθει στον αερολιμένα. Όταν τα δύο αεροσκάφη προσέγγισαν το αεροδρόμιο, κατευθύνθηκαν στον εναέριο χώρο αναμονής (holding), και τον απόλυτο έλεγχο των πτήσεων ανέλαβε το Κέντρο Ελέγχου Περιοχής Αθηνών.
Η αναμονή διήρκεσε 25-30 λεπτά και στο διάστημα αυτό τα δύο αεροπλάνα κινούντο με απόλυτη ασφάλεια.
Στο αεροδρόμιο η κινητοποίηση υπήρξε άμεση και αποτελεσματική. Έτερος Ελεγκτής ανέλαβε υπεύθυνα καθήκοντα και τα δύο αεροπλάνα προσγειώθηκαν στις 06:57 και 07:04 πμ.».

2 σχόλια:

the Bloopers Team (CA) είπε...


Αν κάποιος υπάλληλος της υπηρεσίας πολιτικής αεροπορίας δεν ξυπνήσει, τότε φταίει η… Ολυμπιακή! Αυτό αποφαίνεται ο κύριος με τις πίπες.

Αυτή είναι η έμμεσα διατυπωμένη επιστημονικά τεκμηριωμένη άποψη του γνωστού όχι και τόσο ευφυούς κομματοσκυλικού φερέφωνου του «έγκυρου» καναλιού Αλτε που ακούει στο όνομα Βέλλιος. Ο κυρ Αλέκος λοιπόν, μένει επί πολλά χρόνια πιστός στις αρχές και τις αντιλήψεις του περί της σοβαρότητας.

Αρκετά χρόνια πίσω, σε μια εποχή αγώνα έγινε μια κίνηση. Σε μια συνάντηση τον καιρό εκείνο, όλοι είχαν κάτι έξυπνο, όλοι είχαν κάτι σοφό να πουν. Καλλτέχνες, διανοούμενοι, δημοσιογράφοι, νομικοί, ακόμα και προσωπικότητες των επιστημών και της τεχνών. Ολοι είχαν κάτι έξυπνο, όλοι εκτός από τον Αλέκο, που όταν άνοιξε το μικρόφωνο και τον κάλεσαν να πει κάτι, εκείνος έκανε on-air μια τεράστια ηχηρή εγκεφαλική πορδή! «Θα πάμε και μ’ αυτούς», είπε «θα πάμε και με τους άλλους».

Βέλλιος, once a trombus, always a trombus!

the Bloopers team είπε...


Δείτε τις φωτό με το FPL lgav->lgmt, το holding lgmt και τον ειδικό χάρτη (LGMT)