Ειδήσεις

25 Οκτ 2008

Γιατί φοβάστε τις αγωγές του Ρουσόπουλου; Δε λέγατε αλήθεια;

Μήνυμα αναγνώστη
....
Ουδείς στην Ελλάδα πιστεύει ότι ο κύριος Ρουσόπουλος είναι αθώος.
Όμως, όπως πολύ καλά γνωρίζετε, υπάρχουν πάρα πολλά παραδείγματα «δημοσιογράφων» - εκβιαστών, που αν κάποιος δεν ενδώσει στους εκβιασμούς τους δημοσιεύουν συκοφαντίες.
Με τη μήνυση, πάνε στο δικαστήριο, το πολύ, πολύ ζητούν συγγνώμη, γράφουν και ότι έκαναν λάθος στην εφημερίδα τους (ή το λένε στην εκπομπή τους) και νέτα ο πόλεμος.
Ο άλλος όμως έχει σπιλωθεί και έχει πληρώσει το τίμημα.

ΑΝ ΕΙΣΤΕ ΜΑΓΚΕΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ, ΝΑ ΛΕΤΕ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΜΕ ΣΤΟΙΧΕΙΑ. ΤΟΤΕ ΔΕΝ ΦΟΒΑΣΤΕ ΟΥΤΕ ΑΓΩΓΕΣ ΟΥΤΕ ΤΙΠΟΤΑ. ΤΩΡΑ ΕΙΣΤΕ ΑΠΛΑ ΕΝΤΡΟΜΑ ΑΝΘΡΩΠΑΚΙΑ ΠΟΥ ΦΟΒΑΣΤΕ ΜΗΝ ΠΛΗΡΩΣΕΤΕ ΤΑ ΔΑΝΕΙΑ ΤΟΥ ΡΟΥΣΟΠΟΥΛΟΥ.
ΓΙΑΤΙ; ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΕΙΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΓΑΤΕ; ΑΝ ΝΑΙ, ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΛΟΓΟΣ ΣΥΖΗΤΗΣΗΣ. ΑΝ ΟΧΙ, ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΕΤΕ ΤΑ ΛΑΘΗ ΣΑΣ ΟΠΩΣ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ΟΛΟΙ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΛΑΘΟΣ.
ΣΤΑΜΑΤΗΣΤΕ ΝΑ ΓΚΡΙΝΙΑΖΕΤΕ ΣΑ ΓΥΝΑΙΚΟΥΛΕΣ ΚΑΙ ΦΕΡΘΕΙΤΕ ΣΑΝ ΑΝΤΡΕΣ.
ΑΛΛΙΩΣ ΠΗΓΑΙΝΕΤΕ ΣΠΙΤΙ ΣΑΣ.

....
....
StudioA-Blog: Ποιον είδατε να φοβάτε τις αγωγές; Θεωρητική συζήτηση για την πρακτική των αγωγών κάνουμε...

21 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Η συζήτηση δεν ήταν καθόλου θεωρητική και η απόπειρα του δεν φοβόμαστε με την λέξη RTL και τι είναι τα 500.000 εμένα μου φάνηκε σαν υποτίμηση της νοημοσύνης μου.

Και η εμμονή στη φράση "εκδικητική" αγωγή επίσης.

Καραμαν τζα Fuhrer είπε...

Για κακουργήματα και συνέργεια σε αυτά... στο 33 το κελί.

Δείτε το σύντομα, σε κοντινό κινηματογράφο.

Ανώνυμος είπε...

Ω υπεροχοι, λάμψτε με το πνεύμα σας... πείτε και άλλα, μορφώστε μας..

Καναδούλη είσαι και τσαχπινιάρης, πες και άλλα... τι φαντασία, τι διάλο, δημοσιογράφος είσαι ή ρουφιανάκι;

Ανώνυμος είπε...

@studioA-blog said:

'ποιόν είδατε να φοβάτε...'

μάθετε πρώτα ορθογραφία ("φοβάται" είναι το σωστό), και μετά μιλάτε.
Ετσι τουλάχιστο συστήνουν οι φίλοι σας οι bloopers.

EK είπε...

Μην κρίνετε την ορθογραφία μας γιατί, να ξέρετε ότι αυτό το ιστολόγιο στο θέμα της ορθογραφίας είναι από τα καλύτερα.

Μην εκφράζετε την εμπάθειά σας με τέτοιον τρόπο...

Ξέρετε πολύ καλά, ότι ξέρουμε πολύ καλά, ότι το σωστό είναι "φοβάται".

Κάπου έχουμε γράψει "έιπε" και κάπου αλλού "Καραμανκλής".

Πείτε μας ότι δεν ξέρουμε και το όνομα του πρωθυπουργού τώρα...

Ανώνυμος είπε...

Εμπάθεια γιατί; Αλλά όταν βάζετε τους μπλούπερς να βρίζουν όποιον έχει αντίθετη γνώμη εκεί δέν έχει εμπάθεια; Επίσης, τα σχόλια περί ορθογραφίας οι φίλοι σας οι μπλούπερς τα άρχισαν. Και ναι, προσωπικά πιστεύω ότι η πλειονότητα των δημοσιογράφων δε γνωρίζουν ελληνικά, είναι δε ημιμαθείς. Το δε παράδειγμα περί καραμανλή είναι παιδαριώδες. Μπορούμε να διαφωνούμε όσο θέλετε, αλλά μην υποτιμάτε τη νοημοσύνη μας, ούτε από τα μπλόγκς ούτε από τις εκπομπές σας.

EK είπε...

Ναι, το παράδειγμα με το "Καραμανκλής" είναι παιδαριώδες όπως και η προσπάθειά σας να μας πείτε ανορθόγραφους.

Ναι, οι περισσότεροι δημοσιογράφοι είναι ημιμαθείς και δε γνωρίζουν ελληνικά. Όπως και άλλες πλειονότητες...

Όσο για τους Bloopers, αυτό το ότι οτυς βάζουμε να βρίζουν, πού το ξέρετε.

Αν εννοείτε ότι τους αφήνουμε να σχολιάζουν, έχει καλώς...

Και τέλος, αφού τα σχόλια "δεν τα σηκώνει" ο οργανισμός σας, γιατί δεν πάτε σε άλλα ιστολόγια που τα απαγορεύουν ή που έχουν ενεργοποιήσει το "μετριασμό";

Που χρησιμοποιούν δηλαδή, τακτικές στις οποίες μάλλον και εμάς θα οδηγήσετε αφού, πίσω από την ανωνυμία σας, καταστρατηγείτε όλους τους "κανόνες" μιας στοιχειωδώς ευπρεπούς συζήτησης...

Ανώνυμος είπε...

"Και μία ερώτηση:
Πάτε στο διάολο ρε χουντόφατσες, ή να σας στείλουμε εμείς;

Εάν νομίζετε ότι δεν μπορούμε "πλανάστε πλάνην οικτράν", απλώς δεν μας επιτρέπουν οι δημοκρατικές πεποιθήσεις μας.

Επαναλαμβάνω λοιπόν το ερώτημα:
Πάτε στο διάολο ρε χουντόφατσες, ή να σας στείλουμε εμείς;

snb

25.10.08"

"Και τέλος, αφού τα σχόλια "δεν τα σηκώνει" ο οργανισμός σας, γιατί δεν πάτε σε άλλα ιστολόγια που τα απαγορεύουν ή που έχουν ενεργοποιήσει το "μετριασμό";

Που χρησιμοποιούν δηλαδή, τακτικές στις οποίες μάλλον και εμάς θα οδηγήσετε αφού, πίσω από την ανωνυμία σας, καταστρατηγείτε όλους τους "κανόνες" μιας στοιχειωδώς ευπρεπούς συζήτησης...

26.10.08"

Απλά με επιβεβαιώνετε. Η ευπρεπής συζήτηση είναι να αποκαλούνται χουντόφατσες οι διαφωνούντες. Ενώ η διαφωνία, και η επισήμανση λαθών είναι καταστρατήγηση κανόνων. Δύο μέτρα δηλαδή και δύο σταθμά. Οσο για τις ιστορίες περί ανωνυμίας, γράψτε επώνυμα, και θα απαντήσω επώνυμα.

EK είπε...

Ποιος είπε ότι "Η ευπρεπής συζήτηση είναι να αποκαλούνται χουντόφατσες οι διαφωνούντες";

Γιατί το ότι αφήνουμε να σχολιάζετε πρέπει να σημαίνει ότι ασπαζόμαστε και όλα όσα γράφετε;

Είπαμε κάπου ότι οι Bloopers είναι σωστοί και οι άλλοι όχι;

Τι παρανόηση είναι αυτή;

Με λένε Έφη Κουλοχέρη και μπορείτε να με βρείτε καθημερινά, ώρες γραφείου, στο 212 212 4226.

Ανώνυμος είπε...

Δεν είναι ανάγκη να το πείτε. Από πού και ως πού όμως δεν είναι ευπρεπής συζήτηση να σας λέω ότι είστε ανορθόγραφη; Είδα και σε άλλα σχόλιά σας την σύγχισή που κάνετε με το τρίτο ενικό και το δεύτερο πληθυντικό των ρημάτων. (αν θέλετε, ρίξτε μιά ματιά στα σχόλιά σας)

Στην ουσία όμως, πείτε μου τί νόημα έχει μιά θεωρητική συζήτηση περί των αγωγών; ή μήπως αμφισβητείτε ότι το κόλπο εκβιασμός-συκοφαντία δεν είναι παραπάνω από κοινό ακόμα και από "διαπρεπείς" συναδέλφους σας; Και γιατί είναι φίμωση του τύπου αν με βρίσετε και σας κάνω μηνυση και αγωγή; Αφού μόνο με την αγωγή καταλαβαίνετε, με τη μήνυση θα συνεχίσετε να με βρίζετε μέχρι τη δίκη, άν κερδίσω θα κάνετε έφεση ή θα ψελίσετε μιά συγγνώμη και τέλος.

Επίσης πόσοι συνάδελφοί σας έχουν τελειώσει πανεπιστήμιο και πόσοι τις βουδοσχολές τύπου ΙΕΚ; Δείτε πώς μιλούν. Βανδαλισμός της ελληνικής γλώσσας. Είναι κακό να σας διορθώνουμε; Αλήθεια γνωρίζετε, είναι η ψήφος ή ο ψήφος; Πόσοι και πόσοι κάνουν το λάθος ΑΠΟ ΤΗΛΕΟΡΑΣΕΩΣ. Δεν πρέπει να μιλούμε σωστά ελληνικά; Δημοκρατία και διάλογος συνεπάγεται ανορθογραφία και βανδαλισμός της γλώσσας;

Τέλος είμαι ο αποστολέας του μηνύματος αυτού, λέγομαι Γ Νάσος και έχετε τα στοιχεία μου. Αν προτιμάτε, έχω και ψευδώνυμο στο google, μπορώ να στείλω και με αυτό τα σχόλια. Τέλος αν σας ενοχλούν πείτε το να μήν ξαναστείλουμε. Υποκλίνομαι στην δημοσιογραφικήσας ανωτερότητα.

Ανώνυμος είπε...

Σας επαναλαμβάνω όμως προς αποφυγή παρανοήσεων, ΟΥΔΕΙΣ ΑΜΦΙΒΑΛΛΕΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΥΘΥΝΕΣ ΡΟΥΣΣΟΠΟΥΛΟΥ ΣΤΟ ΘΕΜΑ ΒΑΤΟΠΕ(Ή ΑΙ - ΟΠΩΣ ΠΡΟΤΙΜΑΤΕ)ΔΙΟΥ, ΟΥΤΕ ΓΙΑ ΤΗ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥ ΑΛΦΑ. Αν την έχετε ΔΕΣΕΙ και με στοιχεία δεν έχετε να φοβάστε τίποτε. Και ή συζήτηση περί του αν πρέπει να γίνει αγωγή ή όχι είναι εκ του περιττού.

Ανώνυμος είπε...

erratum

περιττού -> περισσού

EK είπε...

H συζήτηση δεν είναι ευπρεπής γιατί με αναγκάζετε να κάνω αυτό:
Να ξαναγράψω το προηγούμενο σχόλιό σας επισημαίνοντας τα δικά σας ορθογραφικά λάθη.

Αν σε κείμενο αυτού του ιστολογίου, με τον ίδιο αριθμό λέξεων, βρείτε τον ίδιο αριθμό λαθών, υποκλινόμαστε!

«Δεν είναι ανάγκη να το πείτε. Από πού και ως πού όμως δεν είναι ευπρεπής συζήτηση να σας λέω ότι είστε ανορθόγραφη; Είδα και σε άλλα σχόλιά σας την σύγχισή (δε χρειάζονται δυο τόνοι, άλλο αν γράφατε τη «σύγχισή σας») που κάνετε με το τρίτο ενικό και το δεύτερο πληθυντικό των ρημάτων. (αν θέλετε, ρίξτε μιά (το «μια» δε θέλει τόνο γιατί είναι μονοσύλλαβο. Μόνο το «μία» τονίζεται) ματιά στα σχόλιά σας)

Στην ουσία όμως, πείτε μου τί (το «τι» ως μονοσύλλαβο και ερωτηματικό πάντα, δε θέλει τόνο) νόημα έχει μιά (το «μια» δε θέλει τόνο γιατί είναι μονοσύλλαβο. Μόνο το «μία» τονίζεται) θεωρητική συζήτηση περί των αγωγών; ή μήπως αμφισβητείτε ότι το κόλπο εκβιασμός-συκοφαντία δεν είναι παραπάνω από κοινό ακόμα και από "διαπρεπείς" συναδέλφους σας; Και γιατί είναι φίμωση του τύπου αν με βρίσετε και σας κάνω μηνυση και αγωγή; Αφού μόνο με την αγωγή καταλαβαίνετε, με τη μήνυση θα συνεχίσετε να με βρίζετε μέχρι τη δίκη, άν (το αν ως μονοσύλλαβο, δεν τονίζεται) κερδίσω θα κάνετε έφεση ή θα ψελίσετε (ψελλίσετε) μιά (το «μια» δε θέλει τόνο γιατί είναι μονοσύλλαβο. Μόνο το «μία» τονίζεται) συγγνώμη και τέλος.

Επίσης πόσοι συνάδελφοί σας έχουν τελειώσει πανεπιστήμιο και πόσοι τις βουδοσχολές τύπου ΙΕΚ; Δείτε πώς μιλούν. Βανδαλισμός της ελληνικής γλώσσας. Είναι κακό να σας διορθώνουμε; Αλήθεια γνωρίζετε, είναι η ψήφος ή ο ψήφος; Πόσοι και πόσοι κάνουν το λάθος ΑΠΟ ΤΗΛΕΟΡΑΣΕΩΣ. Δεν πρέπει να μιλούμε σωστά ελληνικά; Δημοκρατία και διάλογος συνεπάγεται ανορθογραφία και βανδαλισμός της γλώσσας;

Τέλος είμαι ο αποστολέας του μηνύματος αυτού, λέγομαι Γ Νάσος και έχετε τα στοιχεία μου. Αν προτιμάτε, έχω και ψευδώνυμο στο google, μπορώ να στείλω και με αυτό τα σχόλια. Τέλος αν σας ενοχλούν πείτε το να μήν (το «μην» ως μονοσύλλαβο, δεν τονίζεται) ξαναστείλουμε. Υποκλίνομαι στην δημοσιογραφικήσας ανωτερότητα.



Εγώ απλώς, λέω ότι κάποια λάθη γίνονται λόγω βιασύνης.
Εσείς που είστε σίγουρος ότι είμαστε ανορθόγραφοι δεν τα πάτε καλύτερα…
Για αυτό μιλάω για εμπάθεια.

Ανώνυμος είπε...

Κάνατε μία στις 12 (περίπου) λέξεις λάθος, έκανα 7 στις 500 και. Από αυτό και μόνο φαίνεται ποιά λάθη είναι λόγω βιασύνης και ποιά λόγω άγνοιας. (Αν γνωρίζατε, θα λέγατε ότι η σύγχυση γράφετε με ύψιλον, περίμενα να το ξέρατε αλλά γελάσθηκα).

Επαναλαμβάνω με κίνδυνο να γίνω κουραστικός:

1. Κάποιοι ισχυρίσθηκαν ότι αν δε γνωρίζει κανείς ορθογραφία δε δικαιούται να εκφέρει γνώμη. Εσείς δεν αντιδράσατε (μπορεί να το αποδέχεστε, μπορεί και όχι), αλλά αντιδράτε όταν το χρησιμοποιώ αυτό γιά να σας διορθώσω, και προβάλλετε τη "βιασύνη" ως άλλοθι. Τελικά πείτε μας, μπορούμε να κριτικάρουμε ή όχι και αν ναι ορθογραφικά ή όχι;
Τέλος εσείς πρέπει να γνωρίζετε (υποτίθεται) τη γλώσσα γιατί είναι το κατεξοχήν εργαλείο σας, εγώ ή ο κάθε αναγνώστης απλά κρίνουμε, σωστά ή λάθος δεν έχει σημασία.

2. Τι σχέση έχει η ευπρέπεια με τη διαφωνία στη γραφή ή την ορθογραφία; Σας έβρισα; Αντιθέτως δεν αντιδράτε όταν ακουγονται πέραν κάθε αξιοπρέπειας βρισιές στο μπλόγκ, δε λέτε τίποτε, δε σας πειράζει, αντιθέτως το προσπερνάτε με το παρακάτω απόσπασμά σας

"Αφήστε τους Βloopers να μαλώσουν με τον αναγνώστη μας - συγγραφέα της συγκεκριμένης ανάρτησης ο οποίος αν θεωρεί ότι θίγεται από το σχόλιό τους, μπορεί να επικοινωνήσει μαζί μας."

Οι χαρακτηρισμοί τύπου χουντόφατσα, ή "άντε γαμηθείτε" δείχνουν απλώς ότι οι Bloopers μαλώνουν με τους αναγνώστες, και εσείς απλά τους αφήνετε, διότι είναι ευπρεπείς (και σωστά τα αφήνετε δε χρειάζετε λογοκρισία), και κάνετε μετά σε μένα μάθημα περί ευπρέπειας. Αυτό σας φαίνεται λογικό;

3. Το παραμύθι περί εμπάθειας ξέφτισε. Οποιος διαφωνεί μαζί σας είναι εμπαθής; Στο τέλος τέλος, τι παίζουμε το "τι ΄σαι, τί ΄μαι" ή πάω να φάω το ψωμί σας; Ναί είμαι σίγουρος ότι όπως σας είπα η πλειονότης των δημοσιογράφων δε γνωρίζουν ελληνικά σωστά, διότι μιλούν και κάνουν πολλά σφάλματα, ανακατεύονται σε όλα τα θέματα, το παίζουν παντογνώστες και μας κάνουν και μάθημα περί ευπρέπειας και εμπάθειας. Ξαναυποκλίνομαι στη δημοσιογραφική ανωτερότητά σας.

Ανώνυμος είπε...

erratum

δε χρειάζετε -> δε χρειάζεται

Ανώνυμος είπε...

Αλλά πείτε μας και για την ταμπακέρα: έχετε στοιχεία να τσακίσετε το Ρουσόπουλο στο δικαστήριο; Μακάρι και εμείς μαζί σας. Πάντως όλη αυτή η βαβούρα και η ηθικολογία περί αγωγής, μάλλον ανησυχία προδίδει.

EK είπε...

Πραγματικά, το λέτε και μόνος σας, κουράσατε.

Δε θα συνεχίσω την προσπάθειά μου να σας πείσω για τις γνώσεις της ορθογραφίας όσων γράφουν σε αυτό το ιστολόγιο...

Εχετε δίκιο, είμαστε ανορθόγραφοι!

Όσο για την "ταμπακέρα", ρωτήστε αυτούς στους οποίους απευθύνεται η αγωγή.

Όχι ακόμα, όταν τη λάβουν για να τη διαβάσουν...

Ανώνυμος είπε...

Υποθέτω ότι τα περί εμπάθειας και ευπρέπειας τα κάνετε γαργάρα. Μάλιστα. Ας έχετε το θάρρος να το παραδεχθείτε.

EK είπε...

Μετά το βασανιστήριο το παραδέχομαι και το ομολογώ:

Έχετε σε όλα δίκιο!
Μας αποστομώσατε…

Καληνύχτα και καλά ταξίδια στα blog των ονείρων σας...

Πάω να πνίξω τον πόνο της ήττας σε κάποιο μπαρ!

Καραμαν τζα Fuhrer είπε...

Οτι κάνουμε (και ότι λέμε) το κάνουμε μόνοι μας, δεν έχουμε ούτε δεχόμαστε υπαγορεύσεις και υποβολείς.

Σε ότι αφορά σην εκφορά του λόγου (την γλώσσα) στο διαδίκτυο, έχει ήδη λυθεί το θέμα 10 ολόκληρα χρόνια πρίν με την ανάκληση του Communications Decency Act ένα μόλις μήνα μετά την ψηφισή του και χωρίς ποτέ να γίνει επίκληση κατά τον χρόνο ισχύος του. Στο διαδίκτυο δεν υπάρχουν οι γελοιότητες του ΕΣΡ, ούτε ο αυταρχισμός του FCC.
Είναι μια άρρητα αποδεκτή από κοινού συνθήκη, μια συμφωνία ως προς τον τρόπο και την γλώσσα που επιλέγει μια ομάδα (από κοινού) για την μέθοδο και ως μέσο στη διαβούλευσή της. Υπάρχει η ελευθερία της συμμετοχής με αποδοχή, ή της απόρριψης με αποχώρηση. Μαθήματα "ευπρέπειας" και καθωσπρεπισμού δεν γίνονται δεκτά. Αν προκαλέσεις την εκτίμηση μου θα σου το εκφράσω, αν με βρίσεις όμως θα σε χέσω πατόκορφα. Τόσο απλό.
Αυτά σε ότι αφορά τα βρισίδια που ορισμένοι λούζονται, αφού πρώτα τα έχουν οι ίδιοι προκαλέσει.

Τώρα σχετικά με την συμπεριφορά σας σε μια άγνωστη σε εσάς, σε μια ευγενική στις απαντήσεις της μπλόγκερ, σε μία κυρία, μάλλον ελάχιστα μπορεί να πει κανείς...
Βολευτείτε με αυτά:
Σα δε ντρέπεστε ρε γαϊδούρια!
Σα δε ντρέπεστε, λέω εγώ...

Δοκιμάστε με εμάς, δοκιμάστε με τα παιδιά, με την βάρδια εδώ, τότε να σας δούμε...

Ανώνυμος είπε...

μπρρρρρρρρρρρρ, τρέμω ήδη.