
Ο συγκεκριμένος καλλιτέχνης ο οποίος έχει ασχοληθεί με το θάνατο στο μεγαλύτερο μέρος της καριέρας του (κάποτε είχε δεχθεί εγκωμιαστική κριτική για το γλυπτό μιας νεκρής γυναίκας ενώ το 2000 είχε προσποιηθεί ο ίδιος το νεκρό λέει ότι ο ετοιμοθάνατος θα καθορίσει τα πάντα, όλα θα γίνουν σε συνεννόηση με τους συγγενείς και το κοινό θα παρακολουθήσει το θάνατο μέσα σε κατάλληλη ιδιωτική ατμόσφαιρα.
"Πεθαίνεις για να δεις την τελευταία δουλειά του Gregor Schneider; Μην ανησυχείς, μπορεί να είσαι μέσα σε αυτήν". Με αυτόν τον τίτλο οι "Times" αναφέρθηκαν στο θέμα την περασμένη εβδομάδα (διαβάστε το άρθρο εδώ).
Πολλοί αναφέρθηκαν στα δυσδιάκριτα όρια της τέχνης και στο κατά πόσο ο καλλιτέχνης τα ξεπερνάει.
Αν τελικώς κάποιος δεχτεί να κάνει το... έκθεμα και κάποιοι να παραστήσουν τους... φιλότεχνους, μήπως πρέπει να αναζητήσουμε αλλού το πρόβλημα;
1 σχόλια:
αυτο δεν ειναι τεχνη, ειναι μαρκετιν
Δημοσίευση σχολίου