Ειδήσεις

16 Ιουν 2008

Το ίντερνετ αναδεικνύεται σε σημαντικό μέσο ενημέρωσης των περισσότερων αμερικανών για την προεκλογική εκστρατεία των υποψηφίων για την προεδρία

Η έρευνα έγινε σε δείγμα 2.251 ενηλίκων στο διάστημα Απριλίου-Μαΐου και διαπίστωσε:
Σχεδόν οι μισοί Αμερικανοί χρησιμοποιούν το διαδίκτυο για να
ενημερωθούν για την προεκλογική εκστρατεία για τις προεδρικές εκλογές του Νοεμβρίου.
Περίπου το 17% των ενηλίκων ερωτηθέντων απάντησαν ότι επισκέπτονται
καθημερινά τις ιστοσελίδες των πολιτικών, διαβάζουν τα ηλεκτρονικά
μηνύματα που αφορούν στην προεκλογική εκστρατεία.
Το ποσοστό αυτό είναι πάνω από το διπλάσιο από αυτό της ίδιας περιόδου πριν από τις προεδρικές εκλογές του 2004 και αναμένεται να αυξηθεί κι άλλο.
Δημοφιλείς διαδικτυακοί τόποι όπως το YouTube, το Facebook και το
MySpace εμφανίζονται ως σημαντικά μέσα ενημέρωσης στην προεκλογική
εκστρατεία για την ανάδειξη νέου αμερικανού προέδρου.
Το 35% των Αμερικανών έχουν παρακολουθήσει στο ίντερνετ προεκλογικά βίντεο των υποψηφίων.