Ειδήσεις

28 Σεπ 2008

Ένα νέο site

Μήνυμα αναγνώστη
.......

Είμαι συνταξιούχος εκπαιδευτικός και από τα εφηβικά μου χρόνια συστηματικός... Δον Κιχώτης. Μέσα σε αρκετές δραστηριότητές μου στη διάρκεια των 70 χρόνων της ηλικίας μου, υπήρξα διευθυντής και εκδότης ενός περιοδικού Μορφωτικής & Κοινωνικής Έρευνας, που άκουγε στο όνομα "Πολιτιστική Πράξη" και είχε κυριολεκτικά γράψει ιστορία στη σύγχρονη νεοελληνική Γραμματεία.
Συνταξιούχος πλέον, αποφάσισα να δημιουργήσω έναν δικό μου ιστοτόπο με τον ίδιο τίτλο (www.politistiki.gr), με στόχο να βοηθήσω τη νέα γενιά στην ανάπτυξη της κριτικής της σκέψης, σε πείσμα όσων θέλουν τους νέους απλούς θεατές των κοινωνικοπολιτικών εξελίξεων.
Επειδή όμως οι γνώσεις μου γύρω από το διαδίκτυο και όλα τα σχετικά είναι υποτυπώδεις, ζητώ από όσους έχουν τη δυνατότητα, όπως εσείς, να στηρίξουν την προσπάθειά μου, γνωστοποιώντας τον ιστοτόπο μου στον ευρύ κύκλο τους.

Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων.

Φιλικά,
Νίκος Κουκολιάς

Site: www.politistiki.gr
Email: politistiki@gmail.com