Ειδήσεις

1 Απρ 2008

Ο πιο γνωστός Έλληνας μπλόγκερ έγινε ραδιοφωνικός παραγωγός

Στο blog του γράφει: Κι όμως, υπάρχουν άνθρωποι που πίστεψαν πως θα εγκαταλείψω το μπλογκ μου - once a blogger, always a blogger.

Και από κάτω:

Τσα!
Φίλες και φίλοι, ό,τι αρχίζει με πίκρα, συνεχίζεται με τραγούδι και πάρλα. Δυστυχώς, η κυβέρνηση προσπαθεί με νέους νόμους να τρομοκρατήσει τους μπλόγκερ και να φιμώσει τα μπλογκ, οπότε κι εγώ αναγκάστηκα να αναζητήσω ένα νέο μέσο για να εκφράζω ελεύθερα τις απόψεις μου. Έτσι, αποφάσισα να αγοράσω το ραδιόφωνο του ΣΚΑΙ. Τρίτη, 1η Απριλίου, στις 11.00 το πρωί, ο πιτσιρίκος στο νέο του μέσο. Όλες οι λεπτομέρειες, εδώ.
.
.
.
.
.
.Οδηγούμαστε λοιπόν στην ιστοσελίδα του ραδιοφώνου του "Σκάι" όπου διαβάζουμε:
.
Ο ΠΙΤΣΙΡΙΚΟΣ ΣΤΟΝ ΣΚΑΪ 100,3

Πιτσιρίκος
Ο πιτσιρίκος δεν έχει ιδέα από ραδιόφωνο. Βέβαια, αυτό δεν τον απασχολεί ιδιαίτερα επειδή ξέρει πως η σημερινή τραγική κατάσταση των περισσότερων ραδιοφωνικών σταθμών στην Ελλάδα έχει δημιουργηθεί από ανθρώπους, οι οποίοι, υποτίθεται ότι ήξεραν από ραδιόφωνο. Από την Πρωταπριλιά στον ΣΚΑΪ 100,3.
Για του λόγου το αληθές δείτε και το πρόγραμμα του ραδιοφώνου.
Εμείς σήμερα δεν τον ακούσαμε αλλά αύριο δε θα τον χάσουμε.
Του ευχόμαστε καλή επιτυχία και ελπίζουμε να συνεχίσει να γράφει και στο blog του.

3 σχόλια:

Unknown είπε...

Μπράβο αγόρι μου!

...αυτός το έκανε ανάποδα...

Ανώνυμος είπε...

Axxxx...

Απ' τα ψηλά στα χαμηλά κι απ' τα πολλά στα λίγα.

Σύντομα θα τα παρατήσει όταν δει πως έχουν τα πράγματα στα ΜΜΕ. Πως να ξεπέσει κανείς στα ΜΜΕ όταν έχει την εμπειρία του Ιντερνετ;

Ανώνυμος είπε...

Δεν εχω διαβάσει τον πιτσιρικο,θελω ομως κι εγω.Τι θελω?Να γίνω ραδιο[φονικος]παραγωγος.Να μιλαω χωρις να με καταλαβαινουν για να με προσεχουν και να με χειροκροτουν!να κατεβαζει η γκλαβα μου οτι αρλουμπα θελει και να νομιζουν καποιοι οτι[Εσαι μεγαλος ρε!πεστα!]να κρινω τους παντες και τα παντα ως ειδημων εις απαντα τα θεματα.Να καλω πολιτικους,καλλιτεχνες,επιστημονες,κι αναθεμα κι αν τους αφηνω να σταυρωνουν λεξη.Γιατι [Σ'εμενα θα τα πεις ρε,που τα πουλας αυτα?]Ευχαριστω εκ των προτερω για την προσληψη μου.τιμη σας που θα μ'εχετε στο δυναμικο σας,να κοσμω τον σταθμο σας!ουφ!!τελειωσα!!