Ειδήσεις

22 Σεπ 2008

Αντιδράσεις για τις αυξήσεις των διοδίων

Έντονες αντιδράσεις από πολίτες για τις αυξήσεις των διοδίων, δέχεται ΙΝΚΑ/ Γενική Ομοσπονδία Καταναλωτών Ελλάδας. Η οργάνωση των καταναλωτών αναφέρει σε ανακοίνωσή της ότι μέσα σε δύο χρόνια αποφασίστηκαν αυξήσεις στα διόδια Αθηνών -Κορίνθου-Πατρών της τάξεως 80% και στα διόδια Αθηνών-Λαμίας-Θεσσαλονίκης ακόμα και 150%.
Αναφέρει, επίσης, ότι οι καταναλωτές διαμαρτύρονται διότι θα πρέπει να καταβάλλουν διόδια σε δρόμους στους οποίους διακινδυνεύουν την ασφάλειά τους και τη ζωή τους και διότι θα πρέπει να προπληρώσουν για κάτι που πρόκειται (χωρίς καμία σιγουριά) να κατασκευαστεί στο μέλλον, όταν μάλιστα για αυτές τις κατασκευές έχουν ληφθεί κατά το παρελθόν χρήματα από τον Κοινοτικό Προϋπολογισμό.

Αν υπάρχει "Συνεχίζεται..." πατήστε εδώ για να διαβάσετε περισσότερα...

"Ράμπο" για τους "Ρομπέν των φτωχών"

Προκειμένου να συλλάβει τους «Ρομπέν των φτωχών» ή τους «Οργισμένους Καταναλωτές» όπως οι ίδιοι αποκαλούνται, η Ασφάλεια έχει δημιουργήσει ειδική ομάδα αστυνομικών οι οποίοι περιπολούν με πολιτικά έξω από μεγάλα σούπερ μάρκετ.

Αν υπάρχει "Συνεχίζεται..." πατήστε εδώ για να διαβάσετε περισσότερα...

Δράμα: οδηγός αστικού πληρωνόταν σε ευρώ και έδινε ρέστα σε λέβα!

Ευρώ και βουλγαρικό λέβα μοιάζουν στο μέγεθος με αποτέλεσμα κατά καιρούς να δίνουν… ιδέες σε απατεώνες.
Ο συγκεκριμένος οδηγός λεωφορείου είχε πάρει χαρτονομίσματα των 20 ευρώ από επιβάτες για την πληρωμή του εισιτηρίου τους και τους είχε δώσει ρέστα σε βουλγαρικά λέβα, που μοιάζουν πολύ με τα ευρώ, είναι όμως κατώτερης αξίας.
Κατασχέθηκαν 14 κέρματα λέβα Βουλγαρίας που παρέδωσαν παθούσες και άλλα 19 τα οποία κατείχε ο οδηγός, ο οποίος όμως δε συνελήφθη λόγω παρέλευσης του αυτόφωρου.

Αν υπάρχει "Συνεχίζεται..." πατήστε εδώ για να διαβάσετε περισσότερα...

Σε 12 μήνες με αναστολή καταδικάστηκε ο πρώην υπουργός και βουλευτής της ΝΔ και άτυπος σύμβουλος του Πρωθυπουργού, Γιάννης Κεφαλογιάννης

Σε 12 μήνες φυλάκιση με αναστολή καταδικάστηκε από το Μονομελές Πλημμελειοδικείο Ρεθύμνου, ο πρώην βουλευτής και σύμβουλος του πρωθυπουργού, Γιάννης Κεφαλογιάννης με την κατηγορία της απόπειρας υπόθαλψης εγκληματία και προτροπή σε ψευδορκία τριών αστυνομικών υπαλλήλων.
Σύμφωνα με το κατηγορητήριο, ο βουλευτής της ΝΔ άσκησε πιέσεις σε αστυνομικούς να ψευδομαρτυρήσουν προκειμένου να αθωωθεί κάτοικος του Μυλοποτάμου, ο οποίος είχε συλληφθεί για καλλιέργεια ινδικής κάνναβης, προσφέροντας ως αντάλλαγμα διορισμό στη γυναίκα του ενός και καλή μεταχείριση στο Σώμα και για τους δύο.
Στην απολογία του ο Γιάννης Κεφαλογιάννης έκανε λόγο για σκευωρία εις βάρος του και επιτέθηκε φραστικά στους αστυνομικούς που τον κατηγορούν, αποκαλώντας τους «άτιμους».
Σε 6 μήνες φυλάκιση με αναστολή καταδικάστηκε και το στέλεχος της Νέας Δημοκρατίας στο νομό Ρεθύμνου και περιφερειακός διευθυντής εκπαίδευσης Κρήτης, Αρκάδιος Σπανουδάκης για έμμεση συνέργεια στο αδίκημα της υπόθαλψης εγκληματία.
Οι καταδικασθέντες άσκησαν έφεση και αφέθηκαν ελεύθεροι.

Αν υπάρχει "Συνεχίζεται..." πατήστε εδώ για να διαβάσετε περισσότερα...

Προσφυγή στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο για το τέλος κτηματογράφησης

Ο βουλευτής του ΛΑΟΣ στην Β΄ Αθηνών Κωστής Αϊβαλιώτης και ο ευρωβουλευτής του ΛΑΟΣ Γ. Γεωργίου προσέφυγαν στην Επιτροπή Αναφορών (Committee on Petitions) του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου σχετικά με την πολλαπλή πληρωμή του τέλους κτηματογράφησης για την ίδια ιδιοκτησία.

Η προσφυγή που απέστειλαν στον Πρόεδρο της Επιτροπής Πολωνό Ευρωβουλευτή κ. Λιμπίτσκι, είναι η εξής :
…………
Συνεχίζεται…

Αξιότιμο Κύριο M. Libicki


Πρόεδρο της Επιτροπής Αναφορών


Του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου


Βρυξέλλες


Αξιότιμε κ. Πρόεδρε,



Οι Έλληνες πολίτες βιώνουν τελευταία μία άνευ προηγουμένου «καταιγίδα» φόρων και επιβαρύνσεων, μεταξύ των οποίων είναι και το τέλος για το Κτηματολόγιο, ύψους 35,00 ευρώ. Το τέλος αυτό δεν πληρώνεται μία φορά αλλά π.χ. από μία 5μελή οικογένεια που διαθέτει ένα σπίτι στο οποίο όλα τα μέλη της έχουν δικαίωμα ιδιοκτησίας το τέλος αυτό θα πληρωθεί 5 φορές (!).



Το κτηματολόγιο είναι έργο το οποίο συγχρηματοδότησε η Ευρωπαϊκή Ένωση αλλά ποτέ δεν ολοκληρώθηκε και οι Έλληνες πολίτες ουδέποτε έμαθαν πού πήγαν τα χρήματα της Ένωσης και ποιοι επωφελήθηκαν.



Τώρα ο ελληνικός λαός αναγκάζεται να ξαναπληρώσει για το Κτηματολόγιο και η πολλαπλή επιβάρυνση που υφίσταται έχει εξοργίσει τους Έλληνες πολίτες ενώ έχει ανακύψει και ζήτημα συμβατότητας επιβολής αυτού του τέλους με τη νομοθεσία της Ευρωπαϊκής Ένωσης, αφού είναι πρωτοφανές να πληρώνεται πολλές φορές το ίδιο τέλος για την ίδια εργασία, δηλαδή την κτηματογράφηση της ίδιας ιδιοκτησίας.



Παρακαλούμε, λοιπόν, να έρθει προς συζήτηση σε μία από τις επόμενες συνεδριάσεις της Επιτροπής σας το ζήτημα της συμβατότητας με την Νομοθεσία της Ευρωπαϊκής Ένωσης της πολλαπλής πληρωμής του τέλους αυτού ώστε να προστατευθούν οι Έλληνες πολίτες και παρακαλούμε να προσκληθούμε ώστε να εκθέσουμε τις απόψεις μας.



Με εκτίμηση



Γ. Γεωργίου, Ευρωβουλευτής ΛΑΟΣ


Κ. Αϊβαλιώτης, Βουλευτής ΛΑΟΣ

Γιάννης Νέγρης - http://aegaio.blogspot.com/

Αν υπάρχει "Συνεχίζεται..." πατήστε εδώ για να διαβάσετε περισσότερα...

Κλειδωμένες στο γκαράζ οι μηχανές του ΕΚΑΒ

Προολυμπιακή Αθήνα.

Διασώστες του ΕΚΑΒ επιχειρούν ένα τολμηρό εγχείρημα και δημιουργούν την ομάδα Μ. Μια "μάχιμη" ομάδα η οποία χρησιμοποιώντας την ευελιξία της μοτοσικλέτας θα προσέφερε άμεση επέμβαση σε επείγοντα περιστατικά.
Πέντε χρόνια μετά, διαβάζουμε...

Παρ' ότι το ΕΚΑΒ διαθέτει στην Αττική δεκατρείς μοτοσικλέτες επείγουσας ιατρικής βοήθειας και άλλες τρεις εφεδρικές (σ.σ.: αν μια μοτοσικλέτα υποστεί βλάβη ο διασώστης μπορεί να χρησιμοποιήσει μία από τις τρεις εφεδρικές), σε κάθε βάρδια λειτουργούν τρεις ή το πολύ τέσσερις μηχανές.
Οι υπόλοιπες είναι κλειδωμένες στο γκαράζ ελλείψει γιατρών. «Πριν από περίπου έναν χρόνο "έβγαιναν" σε κάθε βάρδια επτά και οκτώ μηχανές. Από τότε όμως που έφυγαν αρκετοί γιατροί αντιμετωπίζουμε πρόβλημα» καταγγέλλει ο γραμματέας του συλλόγου εργαζομένων του ΕΚΑΒ κ. Λ. Κυρίτσης.
--------------------
Συνεχίζεται...

Δεν ανανεώθηκαν οι συμβάσεις

Σύμφωνα με τον πρόεδρο του ΕΚΑΒ κ. Ν. Παπαευσταθίου, οι γιατροί του εν λόγω τμήματος είναι στη συντριπτική τους πλειονότητα επικουρικοί. Τον τελευταίο χρόνο δεν ανανεώθηκαν οι συμβάσεις των περισσοτέρων εξ αυτών, καθώς «έκλεισαν» πέντε χρόνια εργασίας στο ΕΚΑΒ. Μετά τα πέντε χρόνια οι επικουρικοί γιατροί ­ εξηγεί ο πρόεδρος του ΕΚΑΒ ­ δεν μπορούν να ανανεώσουν τη σύμβαση. Το πρόβλημα είναι ότι οι θέσεις τους δεν έχουν ακόμη καλυφθεί από άλλους συναδέλφους τους. «Επειδή όμως το κομμάτι της επείγουσας ιατρικής είναι καίριας σημασίας, γίνονται σημαντικές προσπάθειες στελέχωσης του τμήματος» σημείωσε, τονίζοντας ότι πριν από το 2004 δεν έβγαιναν στους δρόμους περισσότερες από δύο μηχανές σε κάθε βάρδια. Ωστόσο ­ προειδοποίησε ­ αν δεν καλυφθούν άμεσα οι θέσεις των γιατρών, υπάρχει κίνδυνος σε τρεις ως τέσσερις μήνες να «βγαίνουν» μόνο δύο μηχανές σε κάθε βάρδια.

Όπως είπε ο διευθυντής Ιατρικών Υπηρεσιών του ΕΚΑΒ Κ. Δημ. Πύρρος, οι γιατροί του ΕΚΑΒ δεν είναι υποχρεωμένοι να ανεβαίνουν στις μηχανές. «Πολλοί είναι αυτοί που δεν θέλουν και δεν μπορείς να τους υποχρεώσεις να το κάνουν. Για αυτό από καιρού εις καιρόν, και ειδικά αυτή την περίοδο, αντιμετωπίζουμε κάποιες δυσκολίες» επισήμανε.

Τα προβλήματα εντοπίζονται μόνο στον ιατρικό τομέα. Οι διασώστες, οι οποίοι είναι και οδηγοί των μοτοσικλετών, είναι δέκα και καθένας έχει τη δική του μηχανή. «Αυτό συμβαίνει για λόγους ασφαλείας. Κάθε διασώστης οδηγός είναι υπεύθυνος και για τη συντήρηση της μηχανής του» πρόσθεσε ο κ. Πύρρος.

Τα τέσσερα σημεία του Λεκανοπεδίου στα οποία βρίσκονται «stand by» οι μοτοσικλέτες του ΕΚΑΒ είναι το Σύνταγμα, το Πεδίον του Άρεως, το κέντρο του Πειραιά και η Γλυφάδα. «Η μοτοσικλέτα είναι το πιο γρήγορο μέσο για την παροχή ιατρικής βοήθειας. Αν το ατύχημα βρίσκεται κοντά στο σημείο ευθύνης της, η μηχανή βρίσκεται εκεί σε 5 - 6 λεπτά» αναφέρει ο υπεύθυνος του τμήματος μοτοσικλετών του ΕΚΑΒ κ. Ν. Επταμινιτάκης. Από την άλλη, το ασθενοφόρο χρειάζεται μισή ώρα ίσως και περισσότερη αν η κίνηση στους δρόμους είναι μεγάλη.

* Βοήθησαν 14.500 ανθρώπους

Οι μοτοσικλέτες έχουν πλήρη εξοπλισμό και μπορούν να μετατρέψουν ένα απλό ασθενοφόρο σε κινητή μονάδα. Παρέχουν δηλαδή, τη δυνατότητα διασωλήνωσης του ασθενή. Με το απλό ασθενοφόρο ο ασθενής θα διασωληνωθεί στο νοσοκομείο, όταν φθάσει...

Στοιχεία που έχει δώσει στη δημοσιότητα ο πρόεδρος του ΕΚΑΒ δείχνουν ότι το 2007, σε σύνολο 176.000 διακομιδών επειγόντων περιστατικών με ασθενοφόρο σε νοσοκομεία της Αττικής, οι διασώστες και οι γιατροί προσέφεραν με τις μοτοσικλέτες του κέντρου άμεση ιατρική βοήθεια σε 14.500 ανθρώπους. Οι περισσότεροι εξ αυτών είχαν τραυματιστεί σε τροχαίο, είχαν υποστεί εγκεφαλικό ή οξύ έμφραγμα του μυοκαρδίου.

http://tovima.dolnet.gr/print_article.php?e=B&f=15467&m=A51&aa=1

Συνέντευξη των διασωστών σ το περιοδικό 2 Τροχοί

(τεύχος 158 - Ιανουάριος 2007)Δίτροχοι σωτήρες

Ποια είναι η ιστορία της ομάδας; Πότε και πώς ξεκίνησε;



Η ιστορία ξεκινάει το 1996 με ένα Yamaha Diversion 600, δωρεά της εταιρείας. Μέχρι το 2002 η μοτοσυκλέτα αυτή είχε διανύσει μόνον 11.000km, επειδή μέχρι τότε το πιλοτικό πρόγραμμα δεν είχε τα αναμενόμενα αποτελέσματα. Από το 2003 και μετά και ενόψει των Ολυμπιακών Αγώνων υπήρξε πολιτική βούληση για αγορά και άλλων μοτοσυκλετών, αλλά και για επάνδρωση της ομάδας.

Πόσες μοτοσυκλέτες διαθέτετε και πόσες χρησιμοποιείτε;


Χρησιμοποιούμε σε καθημερινή βάση δεκατρείς μοτοσυκλέτες . Η κάθε μία είναι χρεωμένη σε έναν αναβάτη, ο οποίος τη χρησιμοποιεί αποκλειστικά. Και κάθε μια έχει τουλάχιστον 30.000km, δείγμα του πόσο καλά δουλεύει το πρόγραμμα. Υπάρχουν φυσικά και δυο-τρεις εφεδρικές ώστε εάν μια μοτοσυκλέτα υποστεί βλάβη ή συντηρείται να μπορούμε να βγούμε έξω και να προσφέρουμε τις υπηρεσίες μας. Εάν αυτό είναι αδύνατο λόγω καιρικών συνθηκών, χρησιμοποιούμε μικρά αυτοκίνητα. Διασώστης και γιατρός φορτώνουν τις βαλίτσες της μοτοσυκλέτας και κυκλοφορούν με το αμάξι. Όπως είναι λογικό, δεν υπάρχει η ίδια αμεσότητα.


Σε ποιες πόλεις υπάρχει η ομάδα Μ;



Οι πόλεις στις οποίες λειτουργεί η ομάδα μας είναι η Αθήνα, η Θεσσαλονίκη, το Ναύπλιο, η Ρόδος, η Καβάλα, το Ηράκλειο και η Λάρισα. Σκοπός μας δεν είναι να υπάρχει μια μοτοσυκλέτα σε μια πόλη, απλά διακοσμητική για να λέμε ότι υπάρχουμε και εκεί. Στόχος μας είναι η μηχανή να δουλεύει εκεί που βρίσκεται! Εάν δεν έχει τα επιθυμητά αποτελέσματα (όπως στην Πάτρα και τα Γιάννενα), η μοτοσυκλέτα φεύγει και πηγαίνει εκεί όπου τη χρειάζονται. Μας ζητούν μοτοσυκλέτες από όλη την Ελλάδα και πρέπει να κάνουνε την καλύτερη δυνατή κατανομή.


Πόσα άτομα είστε και πώς επιλέγονται τα μέλη της ομάδας;


Αυτήν τη στιγμή είμαστε δεκατρείς διασώστες - οδηγοί και επτά γιατροί. Θα θέλαμε να είμαστε περισσότερα άτομα, να γεμίσουμε όλη την Ελλάδα με μοτοσυκλέτες του ΕΚΑΒ. Όμως δεν μπορούμε αύριο να πάρουμε πενήντα μηχανές και μετά να ψάξουμε άτομα. Είναι και θέμα ασφάλειας. Τα περισσότερα παιδιά είναι "παλιά τιμόνια". Οι καινούργιοι εξετάζονται από εμένα εξονυχιστικά. Εγώ έχω εκπαιδευτεί στο Ισραήλ στον τομέα της προσωπικής ασφάλειας (σ.σ. Νεκτάριος Επταμινιτάκης- επικεφαλής της ομάδας Μ). Προσπαθούμε να διαλέγουμε επιλεκτικά. Οδηγός, διασώστης, μέλος της ομάδας. Αυτό είναι το τρίπτυχο.


Ποιος είναι ο χρόνος αντιμετώπισης περιστατικού και πόσα είναι τα περιστατικά που αντιμετωπίζετε καθημερινά;


Στην Αττική υπάρχουν τέσσερις μοτοσυκλέτες το πρωί και τέσσερις το απόγευμα, όσοι δηλαδή και οι τομείς ευθύνης. Πειραιάς, Γλυφάδα, Μοναστηράκι και Πεδίο του Άρεως. Εάν το περιστατικό είναι στον τομέα ευθύνης, ο χρόνος αντιμετώπισης είναι 5-6min, ενώ το ασθενοφόρο αυτοκίνητο λόγω της δύσκολης πρόσβασης χρειάζεται 20 - 30min (σ.σ. πολλές φορές και περισσότερο). Το σημαντικότερο όμως είναι ότι η μοτοσυκλέτα έχει εξοπλισμό ισάξιο νοσοκομείου.



Μπορεί να διασωληνωθεί επί τόπου ο ασθενής.


Με το κλασικό ασθενοφόρο αυτό θα γίνει στο νοσοκομείο, καθώς μόνον ένα στα δέκα ασθενοφόρα είναι κινητή μονάδα. Με τη μοτοσυκλέτα ο τραυματίας έχει μεγάλες πιθανότητες να ζήσει, καθώς στα πρώτα καθοριστικά λεπτά θα έχει δίπλα του γιατρό και εξειδικευμένο εξοπλισμό.


Στη μοτοσυκλέτα επιβαίνει γιατρός ή διασώστης;


Τη μοτοσυκλέτα την οδηγεί διασώστης. Ο συνεπιβάτης είναι γιατρός και αυτό είναι το σημαντικό της υπόθεσης. Ο διασώστης, ακόμα και εάν γνωρίζει κάποιες ιατρικές πράξεις, δεν έχει το νομικό πλαίσιο, το δικαίωμα δηλαδή να τις προσφέρει.


Κάθε πότε αντικαθιστάται ο εξοπλισμός των αναβατών και τα αναλώσιμα της μοτοσυκλέτας (π.χ. ελαστικά);


Η αντικατάστασή τους γίνεται άμεσα όταν χρειάζεται ή υπάρχει γραφειοκρατία; Η καταπόνηση της μοτοσυκλέτας είναι μεγάλη, αφού όλα τα χιλιόμετρα γίνονται σε αστικό περιβάλλον με τη μοτοσυκλέτα φορτωμένη. Σε ό,τι ζητήσουμε υπάρχει άμεση ανταπόκριση από τη διοίκησή μας. Ενδεικτικά αναφέρουμε ότι στην αποθήκη μας υπάρχουν περίπου τριάντα ζευγάρια καινούργια λάστιχα.


Δώστε μας μερικές πληροφορίες για τις μοτοσυκλέτες που χρησιμοποιείτε. Τι εξοπλισμό διαθέτουν;


Οι μοτοσυκλέτες που χρησιμοποιούμε είναι τα Yamaha TDM 900, καθώς και τα Kawasaki KLR 650. Διαθέτουν φάρους, σειρήνες, μπαγκαζιέρα και πλαϊνές βαλίτσες. Διαβιβάζουμε με Tetra και VHF. Σε λίγο καιρό θα αποκτήσουμε και τέσσερα GPS τα οποία θα εναλλάσσονται ανάλογα τη βάρδια. Τα on-off χρησιμοποιούνται όπου οι συνθήκες είναι δύσκολες για τα TDM. Στην Παλιά Πόλη της Ρόδου π.χ. ένα μονοκύλινδρο 650 είναι πιο ευέλικτο από μια μεγάλη μοτοσυκλέτα όπως το Yamaha. Στο Ναύπλιο χρησιμοποιούμε επίσης on-off για να έχουμε άμεση πρόσβαση στην ευρύτερη περιοχή της Αρβανιτιάς, μια κακοτράχαλη περιοχή όπου κατά τους καλοκαιρινούς μήνες έχουμε πνιγμούς λουομένων. Με τον εξοπλισμό αυτόν, τα TDM ζυγίζουν περισσότερο από 300kg. Καταλαβαίνετε ότι η κατανομή του βάρους γίνεται οπισθόβαρη και χρειάζεται μεγάλη πείρα για να μην υπάρχουν ατυχήματα. Συμβαίνουν ατυχήματα εν ώρα υπηρεσίας; Είναι στο πρόγραμμα κάποια ατυχήματα. Λόγω όμως της πείρας και της σχολαστικής συντήρησης των μοτοσυκλετών, τα ατυχήματα είναι σπάνια, παρά τον μεγάλο αριθμό χιλιομέτρων αλλά και των συνθηκών που γίνονται αυτά.


Σε ποια υπηρεσία υπάγεστε; Η υπηρεσία θεωρεί επιτυχή τη λειτουργία της Ομάδας;


Η διοίκηση του ΕΚΑΒ, αλλά και το υπουργείο είναι πολύ ευχαριστημένοι με την αποτελεσματικότητα του τμήματος. Για αυτό έχουμε και πλήρη στήριξη σε ό,τι χρειαστούμε. Είμαστε μια μάχιμη ομάδα και αυτό φαίνεται να το εκτιμούν. Χαρακτηριστική η περίπτωση της πτώσης του αεροπλάνου "Ήλιος" στο Γραμματικό, όπου φτάσαμε πρώτοι μέσα από θάμνους και μονοπάτια και ουσιαστικά ήμασταν η μοναδική επικοινωνία της ΕΜΑΚ με το σημείο. Ή με τη χιονοθύελλα όταν πήγαμε με το τρένο στην Οινόη για να απεγκλωβίσουμε κόσμο. Έχουν έρθει από Ιταλία, Αγγλία, Ισραήλ, ακόμα και από Μόσχα για να πάρουν κάτι από την πείρα μας. Η μεγαλύτερη αναγνώριση όμως είναι οι επιστολές, τα τηλεφωνήματα, το αγκάλιασμα από κάποιες λέσχες μοτοσυκλέτας, το "ευχαριστώ" από έναν περαστικό.

http://www.fire.gr/portal/modules.php?name=News&file=article&sid=95&mode=thread&order=0&thold=0

Αν υπάρχει "Συνεχίζεται..." πατήστε εδώ για να διαβάσετε περισσότερα...

Η λευτεριά κερδίζεται... κανείς δεν τη χαρίζει... κι ούτε από "φίλους" ωφελεί το έθνος να ελπίζει...

Περισσότερα: http://www.greekalert.com/2008/09/blog-post_1120.html




Αν υπάρχει "Συνεχίζεται..." πατήστε εδώ για να διαβάσετε περισσότερα...

Δείτε το «Χρονοφάγο», το ρολόι που «τρώει» τις ώρες - Βίντεο

Το παρουσίασε σε κολέγιο του Κέιμπριτζ, ο κορυφαίος φυσικός Στίβεν Χόκινγκ. Το ρολόι, κόστους 1,3 εκατομμυρίων ευρώ, έχει τη μορφή μίας χρυσής ακρίδας που... «τρώει» τις ώρες.
Σχεδιάστηκε και χρηματοδοτήθηκε από τον εκατομμυριούχο εφευρέτη Τζον Τέιλορ.
Το ρολόι δείχνει την ώρα με φωτάκια LED που διατάσσονται σε τρεις κύκλους πάνω στο καντράν. Τα φωτάκια που κινούνται στον εξωτερικό κύκλο δείχνουν τα δευτερόλεπτα, ενώ ο μεσαίος κύκλος δείχνει τα λεπτά και ο εσωτερικός τις ώρες.Η γιγάντια ακρίδα κινείται εμπρός-πίσω, στην περιφέρεια ενός επίχρυσου δίσκου, με διάμετρο 1,2 μέτρα, χώνοντας τα νύχια της μέσα σε εγκοπές για να σπρώξει το σώμα της. Στα μισά κάθε λεπτού ανοίγει το στόμα, το οποίο κλείνει απότομα μόλις συμπληρωθούν 60 δευτερόλεπτα.
………….
Συνεχίζεται…


Παραδόξως, το εκκρεμές του ρολογιού δεν κινείται με σταθερή ταχύτητα. Μερικές φορές σταματάει εντελώς, οπότε η ακρίδα κουνά το πόδι της για να ξεκινήσει ξανά. Λόγω αυτής της ιδιορρυθμίας, το ρολόι αποκλίνει από την πραγματική ώρα έως και ένα λεπτό, επανέρχεται όμως στην ακριβή μέτρηση κάθε πέντε λεπτά.
Αντί να χρησιμοποιεί τον γνωστό κούκο, ο Χρονοφάγος αναγγέλλει τις ώρες με το κροτάλισμα μιας αλυσίδας που πέφτει μέσα σε ένα φέρετρο, το οποίο στη συνέχεια κλείνει με ένα δυσοίωνο γδούπο.Ο ίδιος ο Τζον Τέιλορ δήλωσε πως το μοναδικό μηχάνημα έχει στόχο να υπενθυμίζει στους ανθρώπους τη θνητότητά τους.«Βρίσκομαι στην έβδομη δεκαετία της ζωής μου και συνειδητοποιώ ότι ο χρόνος είναι καταστροφέας» σχολίασε ο εμπνευσμένος εφευρέτης, ο οποίος κέρδισε τη μεγάλη περιουσία του σχεδιάζοντας τους πρώτους διακόπτες για τους οικιακούς ηλεκτρικούς βραστήρες.

Αν υπάρχει "Συνεχίζεται..." πατήστε εδώ για να διαβάσετε περισσότερα...

Δείτε το πρώτο γυναικείο ομοίωμα Νεάντερταλ - Την ονόμασαν «Βίλμα», από τον ομώνυμο χαρακτήρα της σειράς κινούμενων σχεδίων «Φλίνστοουνς»

Τη δημιούργησαν, με στοιχεία που συνέλεξαν από ανάλυση DNA σε οστά ηλικίας 43.000 ετών, τα οποία είχαν ανακαλυφθεί στη σπηλιά Ελ Σιντρόν της Ισπανίας, το 1994, επιστήμονες και καλλιτέχνες.
………
Περισσότερα: http://www.ethnos.gr/article.asp?catid=11386&subid=2&tag=8334&pubid=1620610

Αν υπάρχει "Συνεχίζεται..." πατήστε εδώ για να διαβάσετε περισσότερα...

Απαράδεκτη η λειτουργία της υπηρεσίας του Κτηματολογίου της Κω

Σύμφωνα με όσα αναφέρει στην ερώτησή του ο ο βουλευτής Δωδεκανήσου του ΠΑΣΟΚ κ. Γ. Νικητιάδης, η Υπηρεσία του Κτηματολογίου λειτουργεί χάριν του πατριωτισμού της Προϊσταμένης και μόλις δυο υπαλλήλων, ενός διοικητικού και ενός πολιτικού μηχανικού, ενώ απαιτούνται τουλάχιστον 15 διοικητικοί και 5 μηχανικοί για να μπορέσουν να μεταγραφούν οι πράξεις εφαρμογής και της επέκτασης του σχεδίου πόλεως της Κω και του Μαστιχαρίου.
Χαρακτηριστικό παράδειγμα της τριτοκοσμικής λειτουργίας της Υπηρεσίας είναι το γεγονός πως οι πολίτες προκειμένου να εξυπηρετηθούν είναι υποχρεωμένοι συνοδεία υπαλλήλου, να μεταφέρουν μέσα στην πόλη χάρτες και βιβλία εγγραφής του Κτηματολογίου για να βγάλουν φωτοαντίγραφα τίτλων, αφού το γραφείο στερείται ακόμα και ενός φωτοαντιγραφικού μηχανήματος!
……….
Συνεχίζεται…

Αξίζει να σημειωθεί πως το Κτηματολόγιο λειτουργεί με το 1/4 του προσωπικού που προέβλεπε ο Οργανισμός του έτους 1950 δηλ. με 10 διοικητικούς υπαλλήλους και 3 τεχνικούς υπαλλήλους διεκπεραιώνοντας 750 μεταγραφές ετησίως ενώ σήμερα, οι μεταγραφές φτάνουν έως και τις 6.000 το χρόνο.

Ο Δωδεκανήσιος βουλευτής με την ερώτησή του καλεί τον Υπουργό Δικαιοσύνης να δεσμευτεί για την ομαλή και απρόσκοπτη λειτουργία του Κτηματολογίου της Κω ώστε να πάψουν να ταλαιπωρούνται τόσο οι εργαζόμενοι όσο και οι πολίτες της περιοχής. Το πλήρες κείμενο της ερώτησης του κ. Γ. Νικητιάδη έχει ως εξής:ΓΙΩΡΓΟΣ ΝΙΚΗΤΙΑΔΗΣ
ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΟΜΑΔΑ: ΠΑ.ΣΟ.Κ.
ΕΚΛΟΓΙΚΗ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ: ΔΩΔΕΚΑΝΗΣΟΥ
Ε Ρ Ω Τ Η Σ Η
Προς τον Υπουργό Δικαιοσύνης
Θέμα : Τραγική η υποστελέχωση της Υπηρεσίας Κτηματολογίου Κω
Κύριε Υπουργέ

Τεράστια προβλήματα αντιμετωπίζει η Υπηρεσία του Κτηματολογίου Κω εξαιτίας της τραγικής υποστελέχωσης της, αφού λειτουργεί με το 1/4 του προσωπικού που προέβλεπε ο Οργανισμός του έτους 1950. Ο τότε Οργανισμός προέβλεπε 10 διοικητικούς υπαλλήλους και 3 τεχνικούς υπαλλήλους και 750 μεταγραφές ετησίως. Σήμερα, οι μεταγραφές φτάνουν έως και τις 6.000 το χρόνο, αποδίδοντας στο δημόσιο 1 εκ. ευρώ ετησίως. Παρά τον τεράστιο όγκο των μεταγραφών, το κτηματολόγιο «λειτουργεί» χάριν του πατριωτισμού της Προϊσταμένης και μόλις 2 υπαλλήλων, ενός διοικητικού και ενός πολιτικού μηχανικού, ενώ απαιτούνται τουλάχιστον 15 διοικητικοί και 5 μηχανικοί για να μπορέσουν να μεταγραφούν οι πράξεις εφαρμογής και επέκτασης του σχεδίου πόλεως της Κω και του Μαστιχαρίου. Ταυτοχρόνως επισημαίνεται η αναγκαιότητα ύπαρξης εξειδικευμένου προσωπικού με νομική παιδεία.

Παρά το τεράστιο όφελος για το δημόσιο, το Υπουργείο Δικαιοσύνης κωφεύει στα προβλήματα του Κτηματολογίου, σταθερό στην πολιτική υποβάθμισης θεσμών και λειτουργιών, όπως επί μήνες έπραττε ως απλός παρατηρητής της αποχής των δικηγόρων από τα καθήκοντά τους, αδιαφορώντας για την απονομή δικαίου και τα οξυμένα προβλήματα που έχει θέσει ο Σύλλογος υπόψη σας. Εξάλλου το θέμα της σωστής στελέχωσης του κτηματολογίου της Κω αποτέλεσε ένα από τα κύρια αιτήματα του Δικηγορικού Συλλόγου.

Μεσαίωνα θυμίζει η ζοφερή κατάσταση του Κτηματολογίου της Κω που αποτυπώνεται στην καθημερινή εικόνα των πολιτών οι οποίοι, συνοδεία υπαλλήλου, μεταφέρουν μέσα στην πόλη χάρτες και βιβλία εγγραφής του Κτηματολογίου για να βγάλουν φωτοαντίγραφα τίτλων, αφού το γραφείο στερείται ακόμα και ενός φωτοαντιγραφικού μηχανήματος.

Επιπροσθέτως με την κατάσταση που έχει δημιουργηθεί σήμερα είναι αδύνατη οποιαδήποτε πράξη μεταγραφής στο υπό επέκταση σχέδιο αφού αυτό δεν έχει μεταγραφεί και κατ’ επέκταση δεν μπορούν να γίνουν οι προβλεπόμενες πράξεις στα εντός αυτού ακίνητα, με συνέπεια καμία τράπεζα να μην δανειοδοτεί τους ενδιαφερόμενους αγοραστές και να έχουν μειωθεί κατά πολύ οι συναλλαγές.

Η διαιώνιση των προβλημάτων του Κτηματολογίου και η αδιαφορία του Υπουργείου Δικαιοσύνης προκάλεσε σχετικώς προσφάτως σύσκεψη με πρωτοβουλία της Επάρχου Κω στην οποία συμμετείχαν ο Πρόεδρος του Δικηγορικού Συλλόγου, η Πρόεδρος των Πρωτοδικών, ο Κτηματολογικός Δικαστής και άλλοι παράγοντες οι οποίοι ομοφώνως κατέθεσαν την αγωνία τους αλλά και προτάσεις για την σωστή λειτουργία της υπηρεσίας, ζητώντας μεταξύ άλλων την άμεση στελέχωση του Κτηματολογίου.

Επειδή η επικρατούσα παρατεταμένη υποβάθμιση του Κτηματολογίου έχει ξεπεράσει κάθε όριο ανθρώπινης αντοχής,

Επειδή εκκρεμούν χιλιάδες μεταγραφές που δεν επιτρέπουν στην Κω να λειτουργεί όπως η υπόλοιπη χώρα με εκατοντάδες αγοραπωλησίες να είναι μετέωρες,

Επειδή δεν συνάδει με τη λειτουργία ενός σύγχρονου ευρωπαϊκού κράτους όπως τυπικώς είναι η Ελλάδα αλλά κατάντησε να λειτουργεί ως τριτοκοσμική εξαιτίας της πολιτικής της κυβέρνησης της Ν.Δ.

Ερωτάστε

- Γιατί, αν και είναι προ πολλού γνωστά τα προβλήματα του Κτηματολογίου της Κω, δεν έχετε μεριμνήσει για την πρόσληψη του αναγκαίου προσωπικού και την ομαλή λειτουργία του, διαθέτοντας ένα μικρό μέρος από τα τεράστια έσοδα που προσφέρει ετησίως στο Δημόσιο το Κτηματολόγιο της Κω;

- Γιατί έχετε αδιαφορήσει στις αγωνιώδεις επανειλημμένες εκκλήσεις των φορέων;

- Προτίθεστε να καλύψετε αμέσως τα τεράστια κενά με το κατάλληλο προσωπικό που θα ανταποκρίνεται στις σημερινές διαμορφωθείσες συνθήκες;
Γιάννης Νέγρης

Αν υπάρχει "Συνεχίζεται..." πατήστε εδώ για να διαβάσετε περισσότερα...

Για τα αδέσποτα στο Θριάσιο Νοσοκομείο

Μήνυμα αναγνώστη

Στις 12/09 , με πρωτοβουλία της «Pegasus International», κυκλοφόρησε ευρέως ένα κείμενο σχετικά με τη κατάσταση των αδέσποτων στο Θριάσιο και κυρίως με απαγόρευση τόσο στους εργαζόμενους στο νοσοκομείου όσο και σε ασθενείς και συνοδούς να ταΐζουν τα ζώα.
Ο κύριος φόβος ήταν ότι τα σκυλιά θα μεταφέρονταν στο Σχιστό για ευθανασία καθώς η νομοθεσία απαγορεύει ζώα στον προαύλιο χώρο των νοσοκομείων!
……..
Συνεχίζεται…
Το Σάββατο 13/09 πολλοί εθελοντές και μέλη σωματείων και οργανώσεων σπεύσαμε ώστε να καθυστερήσουμε την όλη διαδικασία και να βρούμε ένα τρόπο λύσης του θέματος.

Έτσι σε πρώτη φάση:


α) καταγράψαμε τα ζώα και τα φωτογραφίσαμε


β) για τα άρρωστα έχουμε ήδη προχωρήσει σε ενέργειες


γ) σε καθημερινή βάση, εθελοντές πηγαίνουμε στο «Θριάσιο» για να δώσουμε τροφή και νερό στα ζώα και να τα ελέγχουμε!!!! ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΒΟΗΘΗΣΤΕ ΜΑΣ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΟΜΜΑΤΙ. ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΠΟΛΛΑ. ΛΙΓΟ ΝΕΡΟ ΚΑΙ ΤΡΟΦΗ ΣΤΑ ΖΩΑ, ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΕΣ ΩΡΕΣ. ΔΕΝ ΘΑ ΣΑΣ ΠΑΡΕΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΜΙΣΗ ΩΡΑ!!!! ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΑΝ ΠΑΤΕ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΕΜΑΣ & ΤΑ ΖΩΑ ΜΕΓΑΛΗ ΥΠΟΘΕΣΗ!!!!
δ) ψάχνουμε σπίτι για τα ζώα
Η προσπάθειά μας για τα αδέσποτα στο «Θριάσιο» ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ. Στο http://saveileia2.blogspot.com/ μπορείτε αναλυτικά να διαβάσετε πώς αναλάβαμε δράση για τα αδέσποτα του νοσοκομείου. Καταγγελίες φαίνεται να υποδείκνυαν την πρόθεση για να σταλούν τα ζώα για ευθανασία -καθώς θεωρούνται πηγή μόλυνσης!!

Ευχαριστώ εκ των προτέρων,

Χριστίνα Λόη

http://saveileia2.blogspot.com/


http://www.anemos5.blogspot.com/

Αν υπάρχει "Συνεχίζεται..." πατήστε εδώ για να διαβάσετε περισσότερα...

Εκτός λειτουργίας για δύο μήνες ο «Cern»

Για δύο μήνες θα παραμείνει εκτός λειτουργίας γιατί σημειώθηκε κάποιο πρόβλημα εξαιτίας ενός στοιχείου που πρέπει να επιδιορθωθεί.
Ξαναλειτούργησε σχεδόν αμέσως αλλά τώρα σταμάτησε και πάλι.
Και εμείς που είχαμε φοβηθεί ότι θα καταστρέψει τη γη...


Αν υπάρχει "Συνεχίζεται..." πατήστε εδώ για να διαβάσετε περισσότερα...

Ξεκινά την Πέμπτη η δίκη για την "Υπόθεση Άλεξ"

Tην Πέμπτη 25 Σεπτεμβρίου στο Μονομελές Δικαστήριο Ανηλίκων της Θεσσαλονίκης, ξεκινά η δίκη των πέντε ανηλίκων οι οποίοι είναι κατηγορούμενοι στην "Υπόθεση Άλεξ" αντιμετωπίζοντας τις κατηγορίες της ανθρωποκτονίας από πρόθεση, από κοινού, με ενδεχόμενο δόλο.

Αν υπάρχει "Συνεχίζεται..." πατήστε εδώ για να διαβάσετε περισσότερα...

Συμμετοχική δημοσιογραφία – Blog και Νέα Μέσα

«Η Νέα Δημοσιογραφία συναντά τη web TV

Λιγότερο από ένας μήνας απομένει για την πρώτη web TV συνάντηση – αναμέτρηση της Παραδοσιακής με τη Νέα Δημοσιογραφία. Στις 20 Οκτωβρίου στο πεντακάμερο βαν που θα βρίσκεται έξω από το Τελλόγλειο Ίδρυμα Θεσσαλονίκης θα γίνεται η μίξη και η τηλεοπτική σκηνοθεσία των εργασιών της διημερίδας που διοργανώνει το Τμήμα Δημοσιογραφίας και ΜΜΕ του Α.Π.Θ με θέμα «Συμμετοχική Δημοσιογραφία: Blog και Νέα Μέσα». Από εκεί, οι εικόνες θα ταξιδεύουν σε ολόκληρο τον πλανήτη ζωντανά μέσα από την επίσημη ιστοσελίδα της διοργάνωσης, http://www.jour.auth.gr/civic. Εικόνες εργασιών που θα πραγματεύονται το ρόλο των Νέων Μέσων στη Δημοσιογραφία, το ζήτημα της «ψηφιακής ταυτότητας» του πολίτη και το κατά πόσο ο ίδιος μπορεί να εμπιστεύεται, αλλά και να προστατεύεται από την «άναρχη» λειτουργία του διαδικτύου.
………….
Συνεχίζεται…

Πρόκειται για την πρώτη ζωντανή web TV μετάδοση εργασιών συνεδρίου. Με αυτόν τον τρόπο, τις εργασίες μπορούν να παρακολουθήσουν, όχι μόνον όσοι θα βρίσκονται εκείνη την ημέρα στην αίθουσα, αλλά δυνητικά όσοι ενδιαφέρονται σε οποιοδήποτε μέρος του κόσμου κι αν βρίσκονται, αρκεί να διαθέτουν έναν υπολογιστή και μία ευρυζωνική σύνδεση στο Διαδίκτυο.
Τη Δευτέρα, 20 Οκτωβρίου το αμφιθέατρο του Τελλογλείου θα θυμίζει περισσότερο τηλεοπτικό πλατώ παρά μια κλασική αίθουσα συνεδρίων. Άλλωστε και η ίδια η διοργάνωση λίγα κοινά σημεία θα έχει με την κλασική εικόνα του συνεδρίου που έχει κανείς στο μυαλό του. Πολυμεσικές (multimedia) παρουσιάσεις, εμβόλιμα υποστηρικτικά βίντεο, βιντεοκλήσεις, ζωντανή και διαδικτυακή συμμετοχή του κοινού θα συνθέτουν το σκηνικό της διημερίδας. Ακόμη και τα διαλείμματα για καφέ ή φαγητό θα έχουν την αξία τους. Η ροή του προγράμματος δε θα διακόπτεται ούτε και τότε, αφού τα μέλη της εκτελεστικής επιτροπής θα φροντίσουν να μην αφήσουν κανέναν σε ησυχία, παίρνοντας συνεντεύξεις και παρουσιάζοντας σύντομα δελτία για τις εξελίξεις στις εργασίες ανά πάσα στιγμή.
Ο Dan Gillmor θα είναι ο κεντρικός ομιλητής της διεθνούς διημερίδας. Ο διεθνούς φήμης Αμερικανός δημοσιογράφος και συγγραφέας θα βρεθεί για πρώτη φορά στην Ελλάδα, προκειμένου να μοιραστεί με την ελληνική ακαδημαϊκή κοινότητα τις πολύτιμες γνώσεις και εμπειρίες του γύρω από τα Νέα Μέσα. Ο Dan Gillmor είναι αρθρογράφος, γνωστός στην Αμερική για την εφημερίδα του, “San Jose Mercury News”. Θεωρείται από τους δημοσιογράφους με τη μεγαλύτερη επιρροή στην Αμερική και του έχουν απονεμηθεί πολλά βραβεία δημοσιογραφίας. Το πρώτο του βιβλίο, το «Εμείς είμαστε το Μέσο», που εκδόθηκε το 2004, έριξε φως στο τοπίο της νέας μιντιακής πραγματικότητας, όπου η παραδοσιακή σχέση δημοσιογράφου-πολίτη αλλάζει ριζικά.



Ακόμη, διακεκριμένοι εισηγητές τόσο από τον ακαδημαϊκό όσο και από το δημοσιογραφικό χώρο, αλλά και από την… «μπλογκόσφαιρα» θα παρουσιάσουν τη δική τους άποψη για τη συμμετοχική δημοσιογραφία και τα Νέα Μέσα.
Χρησιμοποιώντας τα Νέα Μέσα στην πράξη ήδη γίνεται και θα γίνει προσπάθεια να προσεγγιστεί η σύγχρονη δημοσιογραφική πραγματικότητα από κάθε πλευρά της. Και λέμε κάθε πλευρά της γιατί το δόγμα Τεχνολογία = Θρησκεία βρίσκει μεγάλο αριθμό των πολιτών σκεπτικούς και επιφυλακτικούς.
Η συζήτηση έχει αρχίσει κιόλας στο blog μας, http://newmediaconference.blogspot.com/, αλλά και στο γκρουπ μας στο που φέρει τον τίτλο της ημερίδας, «Συμμετοχική Δημοσιογραφία: Blogs και Νέα Μέσα». Στην επίσημη ιστοσελίδα της διοργάνωσης (www.jour.auth.gr/civic) θα μπορείτε να βρίσκετε τις εισηγήσεις των ομιλητών, καθώς και το τελικό πρόγραμμα των εργασιών.

Αν υπάρχει "Συνεχίζεται..." πατήστε εδώ για να διαβάσετε περισσότερα...

30+9 σκάνδαλα και εγκλήματα του ΠΑΣΟΚ

Επειδή πολλά ακούστηκαν για τη μη σύνταξη λίστας των σκανδάλων του ΠΑΣΟΚ, αλλά μόνο της Νέας Δημοκρατίας, και επειδή ο λόγος δεν είναι ότι αυτά δεν υπάρχουν... πάρτε μια πρόγευση των 30+9 σκανδάλων και εγκλημάτων του ΠΑ.ΣΟ.Κ. μιας και "ανεβαίνει" στις καθόλου στημένες ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΕΙΣ.

http://dentnews.net/2008/09/21/skandala-pasok/

από το DentNEWS.net


Αν υπάρχει "Συνεχίζεται..." πατήστε εδώ για να διαβάσετε περισσότερα...

Τι θέλουν όλοι αυτοί οι bloggers στο Ευρωκοινοβούλιο;







Από το περιοδικό "Big Fish"
("κλικ" για μεγέθυνση)


Αν υπάρχει "Συνεχίζεται..." πατήστε εδώ για να διαβάσετε περισσότερα...