Ειδήσεις

7 Νοε 2008

Γιάννης Μανώλης: «Εγώ θα πάω αύριο να καταργήσω την πιστωτική μου κάρτα»

Αύξησε τα επιτόκια η Εθνική Τράπεζα και το ανακοίνωσε με επιστολή στους πελάτες της.
Αρκετοί από αυτούς πήγαν σήμερα στα υποκαταστήματά της για να ακυρώσουν τις πιστωτικές τους κάρτες.
Στην ίδια γραμμή πλεύσης και ο Γιάννης Μανώλης ο οποίος δήλωσε σήμερα στο ραδιόφωνο του Alpha:
«Δυστυχώς και η προηγουμένη ηγεσία του Υπουργείου Οικονομικών και η σημερινή μέχρι προχθές δεν ξερώ τι θα κάνει αύριο, τους παραχαΐδευαν τους τραπεζίτες. Εγώ θα πάω αύριο να καταργήσω την πιστωτική μου κάρτα. Είναι κοροϊδία, είναι ντροπή. Πρέπει ο κόσμος να ξεσηκωθεί».


1 σχόλια:

Αγγελική είπε...

ΔΕΝ ΜΟΥ ΛΕΤΕ ΚΥΡΙΕ ΤΣΕ ΓΚΕΒΑΡΑ....
ΜΟΝΗ ΤΗΣ ΤΑ ΚΑΝΕΙ ΑΥΤΑ ΤΑ ΚΑΜΠΟΥΛΙΚΙΑ Η ΕΘΝΙΚΗ;ΠΟΙΟΣ ΚΥΒΕΡΝΑΕΙ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΤΟΠΟ;Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ Η ΟΙ ΤΡΑΠΕΖΕΣ;ΟΙ ΤΡΑΠΕΖΕΣ ΦΥΣΙΚΑ...Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΚΑΠΟΥ ΑΛΛΟΥ ΒΟΣΚΕΙ.ΚΙ ΕΣΕΙΣ ΕΙΣΤΕ ΜΕΛΟΣ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ ΑΧΡΗΣΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ.ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΙΖΕΤΕ ΚΑΙ ΑΝΤΑΡΤΗΣ. ΤΖΑΜΠΑ ΜΑΓΚΑΣ ΚΥΡΙΕ ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΗ ΜΟΥ,ΑΝΑΛΩΝΕΤΕ ΤΗΝ ''ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΙΚΗ'' ΟΡΜΗ ΣΑΣ ΣΤΙΣ ΕΚΠΟΜΠΟΥΛΕΣ ΤΟΥ ΑΛΦΑ ΠΑΙΖΟΝΤΑΣ ΕΚ ΤΟΥ ΑΣΦΑΛΟΥΣ ΤΟ ΡΟΛΟ ΤΟΥ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΕΥΑΙΣΘΗΤΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΑΝΤΙΡΗΣΙΑ...
ΤΙΣ ΣΑΣ ΚΑΝΕΙ ΝΑ ΠΙΣΤΕΥΕΤΕ ΟΤΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΠΙΑ ΤΟΣΟ ΗΛΙΘΙΟΙ ΟΣΟ ΣΑΣ ΒΟΛΕΥΕΙ;ΕΧΕΤΕ ΤΑ ΚΟΤΣΙΑ;ΚΑΤΑΓΓΕΙΛΕΤΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ-ΤΣΙΡΚΟ.ΔΕΝ ΤΑ ΕΧΕΤΕ;ΜΗΝ ΜΑΣ ΖΑΛΙΖΕΤΕ ΜΕ ΟΛΕΣ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΑΕΡΟΛΟΓΙΕΣ.ΕΜΕΝΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΜΕ ΕΧΕΤΕ ΚΟΥΡΑΣΕΙ ΑΦΑΝΤΑΣΤΑ.ΚΙ ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΟΤΙ ΘΑ ΚΑΤΑΡΓΗΣΕΤΕ ΤΗΝ ΚΑΡΤΑ ΣΑΣ ΣΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ,ΤΙ ΝΑ ΣΑΣ ΠΩ!!ΚΛΑΙΝΕ ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΩΙ ΩΣ ΤΟ ΒΡΑΔΥ ΟΙ ΦΤΩΧΟΙ ΤΡΑΠΕΖΙΤΕΣ ΠΟΥ ΘΑ ΣΑΣ ΧΑΣΟΥΝ ΑΠΟ ΠΕΛΑΤΗ!!!!
ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΚΑΛΑ ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΙ ΚΑΙ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΤΕ ΝΑ ΜΑΣ ΔΟΥΛΕΥΕΤΕ