Στο λιμάνι της Μήλου κατέπλευσε σήμερα το μεσημέρι το κρουαζιερόπλοιο «Aquamarine» με 872 επιβάτες και 407 μέλη πλήρωμα, στο οποίο διαπιστώθηκε ρήγμα.
Το κρουαζιερόπλοιο αποπλέοντας από το λιμάνι του Ηράκλειου Κρήτης για Σαντορίνη και Πειραιά, χτύπησε στον προβλήτα και διαπιστώθηκε ρήγμα πάνω από την ίσαλο γραμμή.
Όμως, αντί να επιστρέψει στο λιμάνι συνέχισε τα ταξίδι του.
Ο πλοίαρχος ενημέρωσε τον Θάλαμο Επιχειρήσεων του υπουργείου Εμπορικής Ναυτιλίας για το ρήγμα, εν πλω προς Σαντορίνη και αμέσως έλαβε εντολή να καταπλεύσει στο πλησιέστερο λιμάνι για επιθεώρηση. Το κρουαζιερόπλοιο ανήκει στην εταιρεία «Louis Cruise Lines» με το γνωστό ναυάγιο του κρουαζιερόπλοιου «Sea Diamond».
Πριν από έναν χρόνο άλλο ένα κρουαζιερόπλοιο της ίδιας εταιρείας, το «Orient Queen», είχε πέσει στον προβλήτα στο λιμάνι της Μυκόνου και στη συνέχεια είχαν φύγει δύο κάβοι με αποτέλεσμα να σκοτωθεί ένας ναυτικός.
Στο πλοίο θα γίνει επιθεώρηση, ενώ το Λιμενικό θα αναζητήσει ευθύνες στον καπετάνιο για την καθυστερημένη ενημέρωση για το περιστατικό.
Το κρουαζιερόπλοιο αποπλέοντας από το λιμάνι του Ηράκλειου Κρήτης για Σαντορίνη και Πειραιά, χτύπησε στον προβλήτα και διαπιστώθηκε ρήγμα πάνω από την ίσαλο γραμμή.
Όμως, αντί να επιστρέψει στο λιμάνι συνέχισε τα ταξίδι του.
Ο πλοίαρχος ενημέρωσε τον Θάλαμο Επιχειρήσεων του υπουργείου Εμπορικής Ναυτιλίας για το ρήγμα, εν πλω προς Σαντορίνη και αμέσως έλαβε εντολή να καταπλεύσει στο πλησιέστερο λιμάνι για επιθεώρηση. Το κρουαζιερόπλοιο ανήκει στην εταιρεία «Louis Cruise Lines» με το γνωστό ναυάγιο του κρουαζιερόπλοιου «Sea Diamond».
Πριν από έναν χρόνο άλλο ένα κρουαζιερόπλοιο της ίδιας εταιρείας, το «Orient Queen», είχε πέσει στον προβλήτα στο λιμάνι της Μυκόνου και στη συνέχεια είχαν φύγει δύο κάβοι με αποτέλεσμα να σκοτωθεί ένας ναυτικός.
Στο πλοίο θα γίνει επιθεώρηση, ενώ το Λιμενικό θα αναζητήσει ευθύνες στον καπετάνιο για την καθυστερημένη ενημέρωση για το περιστατικό.
O καπετάνιος πάντως, μιλώντας στο δελτίο του "Αntenna" είπε: "Δεν είναι τίποτα το σοβαρό. Να ξέρετε ότι στην Ελλάδα το… τόσο, γίνεται... τόσο".
Ας ενημέρωναν τους επιβάτες για την κατάσταση και ας άφηναν τους ίδιους να κρίνουν.
1 σχόλια:
Η διασφάλιση της ασφάλειας στη θάλασσα, της πρόληψης ανθρώπινου τραυματισμού ή απώλειας ζωής και της αποφυγής βλάβης στο περιβάλλον, ιδιαίτερα στο θαλάσσιο περιβάλλον και στην περιουσία, είναι οι στόχοι του Διεθνούς Κώδικα Διαχείρισης για την ασφαλή λειτουργία των πλοίων και για την πρόληψη ρύπανσης του περιβάλλοντος.
Management for the safe operation of ships, chapter IX of the International Convention for the Safety Of Life At Sea
(SOLAS) 1974, Amendments 1994.
Δημοσίευση σχολίου