Ειδήσεις

6 Οκτ 2008

Πέτρος Τατούλης: Θεωρώ παράλογο να πρέπει να παραιτηθώ εγώ που κινούμαι στα όρια των θεμελιωδών αρχών του κόμματος μου και όχι κάποιοι άλλοι…

Ο βουλευτής της ΝΔ γράφει σε χθεσινό του σχόλιο στην τελευταία ανάρτηση του blog του απαντώντας στους αναγνώστες του:

Πέτρος Τατούλης είπε...
Αγαπητοί φίλοι, επανέρχομαι μετά από το λίγο διάστημα κατά το οποίο δεν κατάφερα να απαντήσω στα σχόλια σας. Θα επιχειρήσω να δώσω κάποιες συνολικές απαντήσεις εδώ, χωρίς ασφαλώς αυτό να σημαίνει ότι θα καλύψω όλους εσάς. Και μια επισήμανση. Με απορία διαβάζω τα σχόλια ορισμένων που είτε μιλούν για "κομμένα" από εμένα δικά τους σχόλια είτε με παρακαλούν/ προκαλούν να αναρτήσω τα σχόλια τους.
Για να λυθεί η παρεξήγηση: Τα σχόλια τα αναρτώ στο σύνολο τους.
……….
Συνεχίζεται…
Ακόμη και κάποια που είναι σχεδόν υβριστικά για εμένα. Εκείνα τα οποία δεν αναρτώ είναι όσα έρχονται περισσότερες από μία φορές και κάποια (λιγότερα από 20 στο σύνολο, από τότε που ξεκινήσαμε αυτόν τον διάλογο) που είναι προσβλητικά για το επίπεδο του διαλόγου που ανοίξαμε.

Οπότε, αν το λέτε αυτό χάριν εντυπώσεων (να πείτε δηλαδή και στους υπόλοιπους ότι εδώ υπάρχει λογοκρισία), θα σας παρακαλούσα να σταματήσετε να το κάνετε, διότι δεν κοροϊδεύετε κανέναν.

Αν από την άλλη πλευρά πράγματι δεν δημοσιεύθηκε κάτι, θα σας παρακαλούσα στο πλαίσιο της καλόπιστης συνεργασίας μας, να κάνετε τον κόπο να το στείλετε πάλι.
α) Ξεκινώντας από το τέλος, για την δήθεν αποκάλυψη του κ. Παπαγιάννη στο «Εxtra 3» Και την εκπομπή "Αποκαλυπτικό Δελτίο".

Όσοι από εσάς είδαν την εκπομπή προφανώς θα είδαν ότι έστειλα απάντηση μέσω e mail το ίδιο κιόλας βράδυ, η οποία έχει ως εξής:

"Διαψεύδω κατηγορηματικά τις πληροφορίες που μεταδώσατε προ ολίγου στην εκπομπή σας, τις οποίες μάλιστα θεωρώ εξαιρετικά ατεκμηρίωτες, αστήριχτες και προβοκατόρικες. Η επιχείρηση σπίλωσης του ονόματος μου από συνεργάτες της εκπομπής σας που τελούν σε εντεταλμένη υπηρεσία δεν πείθουν κανέναν. Σας αφήνω να συνεχίσετε στον ολισθηρό δρόμο που έχετε επιλέξει. Επιφυλάσσομαι να ασκήσω δε, κάθε νόμιμο δικαίωμα μου.


Π. Τατούλης".


Οπότε, όπως δήλωσα ευθύς εξαρχής ουδεμία σχέση έχω με αυτήν την "καταγγελία", και άλλες συκοφαντικούς χαρακτηρισμούς που έκαναν λόγο για πολιτική μου εξαγορά.

β) Στα περί παραίτησης.

Έχω επαναλάβει πολλές φορές στο παρελθόν ότι δεν θα είμαι εγώ αυτός που θα ρίξει την κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας. Για πολλούς λόγους και κυρίως για το γεγονός ότι ποτέ δεν συμπάθησα τους Εφιάλτες. Την ίδια στιγμή θεωρώ εξαιρετικά παράλογο να πρέπει να παραιτηθώ εγώ που κινούμαι ακραιφνώς μέσα στα όρια και του Συντάγματος, αλλά και των θεμελιωδών αρχών του κόμματος μου και όχι κάποιοι άλλοι, οι οποίοι τις έχουν κατ΄επανάληψη παραβιάσει.

Άλλωστε, είναι ξεκάθαρο ότι τα όσα λέγω δεν εκκινούν από καμία υποχθόνια σκέψη ενάντια στην παράταξη που υπηρέτησα με συνέπεια και εντιμότητα τα τελευταία 30 χρόνια. Από αυτήν την ιστορία, δεν έχω τίποτε άλλο να κερδίσω παρά την καθαρότητα της συνείδησής μου. Αυτό πράττω άλλωστε ανέκαθεν.

Τέλος, θεωρώ τραγικό να υποδεικνύεται σε εμένα η έξοδος από ορισμένους που θεωρούν ότι αυτός ο χώρος δικαιωματικά τους ανήκει.

Η ΝΔ παρά τα όσα ορισμένοι δήθεν σκληροτράχηλοι κομματικοί επαναλαμβάνουν, πρέπει να έχει τις πόρτες ανοικτές. Για να έχει όμως ουσία κάτι τέτοιο, εντός των θυρών θα πρέπει να ενθαρρύνεται και ο ελεύθερος διάλογος. Δεν ανήκει η παράταξη σε ορισμένους. Σε λίγους. Σε κάποιους ευνοημένους.
γ) Σε συνέχεια των παραπάνω και για εκείνους, στους οποίους έχω απαντήσει κατ' επανάληψη. "Θα έλεγε ο Τατούλης τα ίδια αν ήταν υπουργός;". Καταρχήν, αν ήθελα να συνεχίσω να είμαι υπουργός, δεν θα υιοθετούσα την άμεμπτη και κάθετη στάση που διατήρησα παρά τις αντιξοότητες εκείνην την περίοδο στο ΥΠΠΟ. Στα όσα αναφέρομαι, συμβαίνουν, τώρα. Οπότε, και δεδομένων των μαντικών ικανοτήτων που δεν διαθέτω, πώς θα μπορούσα να μιλήσω για κάτι που δεν είχε ακόμη συμβεί; Δεν σταμάτησα ποτέ να λέω ελεύθερα την άποψή μου. Από το συνέδριο του ΄98 μιλούσα για την ανάγκη αναγέννησης των κομμάτων (στην κατεύθυνση των ελεύθερων, αξιοκρατικών και σύγχρονων ευρωπαϊκών οργανισμών) και αργότερα επανέφερα τις προτάσεις μου, μιλώντας για επανίδρυση του κόμματος.

Από το ΄93 έγραφα για τον κρατικοδίαιτο καπιταλισμό, κατά την υφυπουργία μου αγωνίστηκα ενάντια στον κρατικοδίαιτο πολιτισμό και σήμερα συνεχίζω να μιλώ για τα ίδια πράγματα.

Από το 2004 έκανα λόγο για την τεράστια μέγγενη του δημοσίου χρέους και κατέθεσα συγκεκριμένες προτάσεις, τις οποίες επανέλαβα στην ομιλία μου στη βουλή κατά την κατάθεση του τρέχοντος προϋπολογισμού.

Από το 92 υπέδειξα τη λύση του σκοπιανού μέσω της υιοθέτησης του πακέτου Πινέιρο και σήμερα φαίνεται ξεκάθαρα ότι όσος χρόνος κυλά , περνά εις βάρος μας. Και άλλες πολλές παρεμβάσεις που μπορεί κανείς να δει στην προσωπική μου ιστοσελίδα.
δ) Όταν πρωτοξεκίνησα αυτό το εγχείρημα, είχα μιλήσει για την ανάγκη μου για έναν υγιή διάλογο με την κοινωνία, με τους πολίτες. Καλόπιστο. Ειλικρινή. Ισότιμο. Όσο κι αν εμείς οι πολιτικοί έχουμε σε μεγάλο βαθμό αυτοενοχοποιηθεί (sic) και δικαιολογημένα θέλει πολύ κόπο για να πείσει κάποιος για τις αγαθές του προθέσεις, όσο κι αν το πολιτικό σύστημα έχει ευτελισθεί από παράνομες/ ιδιοτελείς συμπεριφορές και θεσμικές παρεκτροπές. Υπάρχει ανάγκη μεγάλη να ανακτήσουμε την εμπιστοσύνη μας, κυρίως στη ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ που έχουμε όλοι εμείς (και ο καθένας ξεχωριστά) να πάμε τα πράγματα μπροστά. Για τον εαυτό μας. Τους αγαπημένους μας. Τον τόπο.
Κλείνοντας, μια παρατήρηση. Σε διάφορες δημοσκοπήσεις υπάρχει ένα ενδιαφέρον εύρημα. Η συντριπτική πλειοψηφία των Ελλήνων, κάθε κομματικής απόχρωσης, θεωρούν ότι τα πράγματα δεν θα μπορούσαν να είναι διαφορετικά (πχ σε ό,τι αφορά την οικονομία). Ας προσέξουμε τον κίνδυνο που ελλοχεύει: σε καιρούς μεγάλης απαισιοδοξίας, όπως αυτή η εποχή που διανύουμε σήμερα, οι λαοί στρέφονται σε συντηρητικές επιλογές. Το αύριο είναι θολό, άγνωστο και αβέβαιο. Το παρόν πάλι είναι κακό, πλην όμως βέβαιο και γνωστό. Σήμερα, ωστόσο, δεν έχουμε περιθώρια για συντηρητικές επιλογές. Χρειαζόμαστε προοδευτικές πολιτικές και προοδευτικούς ανθρώπους που θα τις επιλέξουν, θα τις στηρίξουν και θα τις εφαρμόσουν.
Ρs. θα προσπαθήσω να απαντώ συχνότερα, αν και διαβάζω όλα τα σχόλια με ευλαβική προσοχή. Εκτιμώ εξαιρετικά τον χρόνο που αφειρώνετε σε αυτόν τον διάλογο.

1 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Απόλαυσα χθες τον χοντρό ακαταλληλότερο να απαγγέλει στον κοινοβουλευτική του ομάδα την έκθεση ιδεών που του είχε γραψει ο ''αντ'αυτού΄'' αμόρφωτος ΘΒΡ .

Όταν μιλάει για Λαό , μιλάει για όσους αυτός γουστάρει , όποιους κάνει κέφι .
Διότι αλλοιώς συμπεριφέρθηκε στην φουκαριάρα υπάλληλο ,συμβασιούχο , πριν κάποιους μηνες , η οποία έφθασε ακόμα και π...ς να κάνει στον απαίσιο χοντρό Μεξικάνο ''φίλο'' του ,ελπίζοντας σε ένα διορισμό στο Δημόσιο .
ΤΗΝ ΕΧΩΣΕ ΜΕΣΑ ΠΑΡΕΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΝΑΡΚΟΜΑΝΕΙΣ ο ακαταλληλότερος!!!!

Στα βρωμερά ρασοφόρα λαμόγια που ξεπούλησαν Ολυμπιακά Ακίνητα , τουριστικά φιλέτα κλπ κλπ
ΕΔΩΣΕ ΠΡΟΘΕΣΜΙΑ

ΚΑΙ ΜΙΑ ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΒΟΥΛΕΥΤΗ κ.ΝΤΙΝΟΠΟΥΛΟ
όστις βγήκε σήμερα το πρωί στην τηλεόραση για να μας κάνει κήρυγμα περί της ιστορίας του Αγίου Όρους.
ΟΤΑΝ Ο ΠΑΠΠΟΥΣ ΜΟΥ ΠΟΛΕΜΟΥΣΕ ΣΤΟ ΟΧΥΡΟ ΡΟΥΠΕΛ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΩΝ ΓΕΡΜΑΝΩΝ , ΤΙΣ ΙΔΙΕΣ ΜΕΡΕΣ, ΟΙ ''ΑΓΙΟΙ'' ΗΓΟΥΜΕΝΟΙ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΟΡΟΥΣ ΕΣΤΕΛΝΑΝ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΤΗΛΕΓΡΑΦΗΜΑΤΑ ΣΤΟΝ ΧΙΤΛΕΡ.
(Τα αποκάλυψε πριν 15 μέρες η ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ).
ΚΡΑΤΑ κ.ΝΤΙΝΟΠΟΥΛΕ ΤΙΣ ΙΣΤΟΡΙΚΕΣ /ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΕΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΓΙΑ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΕΙΣ ΝΟΔΕ και ΟΝΝΕΔ

ουστ κωλοΔεξιοί Θεομπαιχτες
δεν έχετε ούτε Ιερό ούτε όσιο
εκμεταλευόσαστε τα πάντα

Παληκάρι από τα Σφακιά