Ειδήσεις

27 Νοε 2008

«Και βέβαια δεν σε αφορά» - Η αυτοβιογραφία μιας οροθετικής

Μήνυμα αναγνώστη
………..

Ονομάζομαι Αλεξάνδρα Αθηναίου και είμαι η συγγραφέας της αυτοβιογραφίας «Και βέβαια δεν σας αφορά».
Η αυτοβιογραφία μου, παρουσιάζει το κόστος της άγνοιας στη ζωή μου, του απροφύλαχτου έρωτα, της διάγνωσης του ιού μέσα από την γέννηση του μονάκριβου γιου μου αλλά και της δύναμης που έχει ο καθένας μας να διαχειριστεί με υπεύθυνο τρόπο το θεριό που τον βασανίζει
Το βιβλίο το χαρακτήρισε στην παρουσίαση του η Λιάνα Κανέλλη ως την πιο καλογραμμένη μοιραία ερωτική ιστορία του σήμερα προσθέτοντας ότι μπορεί να ταυτιστεί καθένας και ειδικά μια γυναίκα με την ηρωίδα είτε ως κόρη, σύντροφος, μάνα, γυναίκα. ώστε να ασκήσουν το δικαίωμα της αυτοπροστασίας πέρα από εκείνο της αυτοδιάθεσης.
……………..
Συνεχίζεται…

Σας παρακαλώ πολύ, αν δεν θέλετε ή δεν μπορείτε να αναφέρετε το βιβλίο για να μην ακουστεί σαν διαφήμιση, αναφέρετε την ανάγκη για προφύλαξη και μόνιμη χρήση του προφυλακτικού είτε σε επαφή μιας βραδιάς είτε σε επαφές που φαντάζουν να ανήκουν σε έναν μεγάλο έρωτα που μπορεί όμως να προδώσουν πέρα από την καρδιά και την ίδια την ζωή..
Σας παρακαλώ ιδιαίτερα να προσφέρετε αυτό το κοινωνικό έργο ώστε διεκδικώντας το δικαίωμα της αυτοπροστασίας πέρα από εκείνο της αυτοδιάθεσης να έχουμε λιγότερα νέα κρούσματα - θύματα άγνοιας αλλά και αλαζονείας μια που οι περισσότεροι εξακολουθούν να πιστεύουν ότι δεν τους αφορά, ακριβώς όπως πίστευα κι εγώ πριν 15 χρόνια.
Κάθε χρόνο όλο και περισσότεροι νέοι και δη γυναίκες καταστρέφονται πιστεύοντας ότι δεν θα τύχει σε αυτούς, όλο και περισσότεροι θα ζουν χωρίς όνειρα μέσα στον πόνο, στον φόβο και εν δυνάμει στον θυμό.

Η φυσική μου συνέχεια, ο γιος μου έγινε με πολύ χαρά, έζησε σε πόνο, χάθηκε αλλά μου έκανε το μεγαλύτερο δώρο ζωής, την γνώση και την συνειδητοποίηση.
Το βιβλίο μου έγινε με πολύ πόνο, εύχομαι να ζήσει μέσα στην αποδοχή και στην αγάπη και να γίνει δώρο αφύπνισης.

Εσείς οι bloggers μπορείτε να του δώσετε φωνή, φωνή τόσο δυνατή ώστε να φτάσει στα αυτιά τουλάχιστον ενός νέου και να απολαμβάνει τον έρωτα για πάντα χωρίς να χρειαστεί ποτέ να γίνει εθελοντής κουκουλοφόρος για να ζήσει.

Σας ευχαριστώ από καρδιάς.

Αλεξάνδρα Αθηναίου

http://www.alexandraathinaiou.com/