Ειδήσεις

12 Μαΐ 2008

Άκουσα να λέτε... 12χρονα παιδιά στην ηρωίνη…

Μήνυμα αναγνώστη

Στην Ολλανδία είχαν το ίδιο πρόβλημα και επιτρέποντας την χρήση κάνναβης ανέβασαν το όριο ηλικίας των εγκληματιών από τα δώδεκα στα δεκαοκτώ χρόνια.
Εδώ, από προσωπική εμπειρία, μπορώ να πω ότι για 0,03 χιλιοστα του γραμμαρίου κάνναβης «έριξε» το δικαστήριο σε χρήστη έξι μήνες και δέκα μέρες φυλάκιση...!!!
Αυτή την στιγμή μπορώ να σας πω ότι εγώ ως χρήστης αποκλειστικά και μόνο κάνναβης, στην... αγορά δεν μπορώ να βρω ούτε ένα τσιγαράκι, μπορώ όμως να βρω πολύ πιο εύκολα κοκαΐνη και ηρωίνη.
Είναι οι εναλλακτικές που μου δίνουνε οι έμποροι, αλλά εγώ αντιστέκομαι, γιατί δεν είμαι αυτής της φιλοσοφίας χρήστης και έχω και τα χρόνια, μου είμαι 48 ετών. Ο 12χρόνος λέτε να κάνει το ίδιο;

1 σχόλια:

Unknown είπε...

Ο διαχωρισμός σε "μαλακά και σκληρά" δεν αφορά στις συνέπειες αλλά μόνο στον τρόπο της νομικής τους αντιμετώπισης.

ΠΕΙΤΕ
Οχι στα ναρκωτικά (μαλακά ή σκληρά)
Οχι στην εγγραφή στην κλαδική τοπική ή άλλη κομματική οργάνωση,
Οχι στα ηλίθια και προσβλητικά για την ανθρώπινη αξιοπρέπεια τηλεοπτικά show,
Οχι στις προκάτ γνώσεις που αποκλείουν την έρευνα,
Οχι στη δημόσια γραφή κατά παραγγελία.

Ας αντισταθούμε ΟΛΟΙ σε ότι επιβραδύνει ή αναστέλλει εντελώς την εγκεφαλική μας λειτουργία.