Ειδήσεις

25 Οκτ 2008

Ο ΛΑ.Ο.Σ. λέει ότι δε θα συνεργαστεί με τη ΝΔ αλλά...

Στο Μάκη Τριανταφυλλόπουλο ήτανε προχθές ο φιλαλήθης Γιώργος Καρατζαφέρης για να μας πείσει για τις αγνές προθέσεις του στην πολιτική.
Σκίζει τα ρούχα του τελευταία ότι δεν σκοπεύει να συνεργαστεί με τη ΝΔ, αλλά αλλιώς τα είπε σε συνέντευξή της στο «ON OFF», στις 19 /10 η σύντροφος του Άδωνι Γεωργιάδη και παρουσιάστρια του τηλεσκουπιδιού: «Η στιγμή της αλήθειας».

Το απόσπασμα της συνέντευξης της Ευγενίας Μανωλίδου είναι από το site της «Ελευθεροτυπίας».
Παιδιά, αυτοί έχουν μοιράσει και τα υπουργεία.


-Τι ψηφίζατε πριν παντρευτείτε;
«Ψήφιζα Νέα Δημοκρατία. Τώρα ψηφίζω τον άντρα μου».
-Είστε οργανωμένη στο ΛΑΟΣ;
«Όχι, δεν ήμουν ποτέ οργανωμένη».
-Ωστόσο, συζητάτε τα του κόμματος.
«Όχι. Ό,τι ακούω από τα τηλέφωνα».
-Και τι ακούτε στα τηλέφωνα; Θα συνεργαστούν ΛΑΟΣ και Ν.Δ.;
«Ο Άδωνις λέει ότι επειδή δεν πρόκειται η Ν.Δ. να έχει... πώς το λένε, να δείτε...»
-Αυτοδυναμία;
«Ναι, αυτοδυναμία... Τότε ίσως να πρέπει να συγκυβερνήσουν, αν συμφωνήσουν για το Σκοπιανό ή για το Κυπριακό, δεν θυμάμαι. Πρέπει να τα βρουν στα εθνικά, τέλος πάντων».
-Θα γίνει υπουργός τότε;
«Ελπίζω να μη γίνει ποτέ υπουργός, γιατί εγώ θα χάσω τη δουλειά μου. Θα μου λέει να μην κάνω τίποτε. Και, αλήθεια, ελπίζω πολύ να μη γίνει υπουργός».
-Την τηλεόραση θα χάσετε, δηλαδή;
«Όχι, και τη μουσική. Αν πάρει κάποια θέση στον πολιτισμό -γιατί, αν το δούμε λογικά, δεν θα πάρουν οι του ΛΑΟΣ υπουργείο Οικονομίας ή Εξωτερικών, που είναι πολύ βαριά υπουργεία, κανένα Παιδείας ή κανένα Πολιτισμού θα πάρουν- πώς εγώ θα χρηματοδοτηθώ για κάποια καλλιτεχνική μου δραστηριότητα;»